reklama
reklama

Novinky

  • 20.10.2017 Také ve druhém tréninku v Austinu byl nejrychlejší Lewis Hamilton

  • 20.10.2017 První trénink na VC USA se odehrál pod taktovkou Lewise Hamiltona

  • 20.10.2017 Max Verstappen prodloužil smlouvu s týmem Red Bull až do roku 2020

reklama
reklama

Williams v zimě zlepšoval rychlost v pomalých zatáčkách F1

Cílem bylo odstranit slabá místa loňského vozu.

Pat Symonds je technickým ředitelem Williamsu a tudíž dostal za úlohu vysvětlit fanouškům, jakým směrem se v zimě ubíral vývoj a co mají očekávat od FW38.

"FW37 byl velmi efektivní vůz, takže jsme se soustředili na odhalování oblastí, které bychom mohli zlepšit, aniž bychom o tuhle efektivnost přišli. Není tajemstvím, že FW37 nebylo při nižších rychlostech tak dobré jako při vyšší rychlosti. Proto jsme věnovali hodně času odhalování příčiny tohoto problému a následně dělali změny. Věřím, že povedou ke zlepšení," vysvětlil Pat Symonds.

Loni Williams získal třetí místa na rychlých okruzích v Kanadě, Rakousku, Itálii a Mexiku a dobré výsledky si odvážel i ze středně-rychlých okruhů, zatímco ze závodů v Monaku a na Hungaroringu si neodnesl ani jeden bod. Williams trápí také náhlá ztráta rychlosti v loňské Velké ceně Velké Británie, kde jeho jezdci drželi na uzdě rychlejší vozy Mercedesu, ale jen dokud nezačalo pršet.

Pravidla se tuto zimu téměř nezměnila, takže diváci na okruzích možná víc než změny ve vzhledu vozů zaregistrují změnu v jejich zvuku a hlučnosti.

"Diváci budou moci rozeznat změnu ve zvuk motorů, který by měl být trochu ostřejší. Očekáváme, že nové pohonné jednotky budou opět o něco výkonnější a už díky tomu budou dělat o něco větší rámus, ale důležitější asi bude, že obtokový ventil již není napojený na hlavní výfukové potrubí. Díky tomu by se měla hlučnost motoru zvýšit přibližně o 12 procent a navíc se to může občas postarat o docela dramatické zvuky, které si všichni spojujeme s výkonnými turbomotory."

reklama
reklama

Komentáře ke článku