Grosjean spokojený s mokrými pneumatikami
Teď je problém s přechodnými.
Včera neodjel nejvíce kilometrů vůz Mercedesu ani jezdec Ferrari, ale Romain Grosjean a jeho Haas VF-17. Značnou část ze 118 kol absolvoval na mokré a usychající trati a s pneumatikami do mokrých podmínek, s modrým pruhem, je spokojený. S pneumatikami do přechodných podmínek, se zeleným pruhem, to už ale tak dobré není.
"Bylo to docela zajímavé. Tyto (nové) mokré pneumatiky. Ve srovnání s loňským rokem je cítit pokrok. Zadní gumy se téměř nepřehřívaly a teplota zůstávala stabilní. I zahřívání bylo v pořádku. Přechodné byly opravdu dobré na jedno kolo, ale pak se rychle zničily. (Pirelli) ještě čeká práce, ale celkově je to teď lepší než loni."
Sportovní šéf Pirelli přiznal, že přechodné pneumatiky bude třeba upravit, přičemž vývoj mokrých také ještě nekončí.
"Musíme změnit pracovní rozpětí směsí. Víme, že změnu potřebují mokré pneumatiky, protože musí být připravené na pevné restarty (po stažení safety caru). Kromě toho si jezdci loni stěžovali, že když se jednou dostanou mimo ideálního okna, už je nedokážou vrátit zpět . Pracujeme na tom a dnes jsme viděli, že problém je i s přechodnými pneumatikami," přiznal Paul Hembery. "Může za to šířka pneumatik. O přechodných pneumatikách nám jezdci říkali: "Nechte je tak, nic neměňte, jsme s nimi spokojeni.” Ale teď je zřejmé, že také potřebují upravit."
Nové směsi pneumatik do mokrých podmínek by měly stihnout Velkou cenu Číny, druhý závod sezóny, který se pojede na začátku dubna.
"Bylo to docela zajímavé. Tyto (nové) mokré pneumatiky. Ve srovnání s loňským rokem je cítit pokrok. Zadní gumy se téměř nepřehřívaly a teplota zůstávala stabilní. I zahřívání bylo v pořádku. Přechodné byly opravdu dobré na jedno kolo, ale pak se rychle zničily. (Pirelli) ještě čeká práce, ale celkově je to teď lepší než loni."
Sportovní šéf Pirelli přiznal, že přechodné pneumatiky bude třeba upravit, přičemž vývoj mokrých také ještě nekončí.
"Musíme změnit pracovní rozpětí směsí. Víme, že změnu potřebují mokré pneumatiky, protože musí být připravené na pevné restarty (po stažení safety caru). Kromě toho si jezdci loni stěžovali, že když se jednou dostanou mimo ideálního okna, už je nedokážou vrátit zpět . Pracujeme na tom a dnes jsme viděli, že problém je i s přechodnými pneumatikami," přiznal Paul Hembery. "Může za to šířka pneumatik. O přechodných pneumatikách nám jezdci říkali: "Nechte je tak, nic neměňte, jsme s nimi spokojeni.” Ale teď je zřejmé, že také potřebují upravit."
Nové směsi pneumatik do mokrých podmínek by měly stihnout Velkou cenu Číny, druhý závod sezóny, který se pojede na začátku dubna.