reklama
reklama

Novinky

  • 22.09.2017 Dodavatelem motorů pro sérii ADAC Formula 4 bude i v dalších dvou letech Abarth.

  • 22.09.2017 FIA změnila pravidla pro udělování superlicencí pro F1.

  • 22.09.2017 Po 63 letech se do Švýcarska vracejí automobilové závody na okruzích.

reklama
reklama

Podaří se Neweymu vyléčit RB13? F1

Opět maká pro Red Bull.

Hvězda mezi aerodynamiky a bývalý technický ředitel Red Bullu je opět pohroužen do své práce. Adrian Newey se po roce 2014 věnoval navrhování plachetnice pro Pohár Ameriky i sporťáku pro Aston Martin, ale nyní již opět maká v Milton Keynes a v průběhu Velké ceny Španělska nechyběl v garáži Red Bullu. Šéf týmu jeho přítomnost přirovnal k návštěvě lékaře, který se přišel podívat na svého pacienta.

"Velmi pozorně naslouchal jezdcům. Bylo to jako návštěva lékaře," řekl Christian Horner. "Byl velmi zvědavý na zpětnou vazbu jezdců, chtěl slyšet, co řeknou. Nepochybuji, že tomu přizpůsobí vývoj tohoto balíku (nových dílů, které Red Bull nasadil v Barceloně). Do vývoje vozu byl zapojen tak na 50 procent, ale od (zimního) testu v Barceloně dělá mnohem více a myslím, že nějaký čas to tak zůstane."

Většinu své práce pro Aston Martin už totiž odvedl.

"Nevykašlal se na své povinnosti, ale v rámci projektu už jeho část skončila, nebo je již blízko ukončení. Ještě bude mít nějakou práci, ale prozatím je soustředěný převážně na F1."

Jezdci Red Bullu se shodují v názoru, že ve srovnání s konkurencí mají mnohem méně aerodynamického přítlaku. Díky novinkám nasazeným v Barceloně se měli přiblížit špičce, což se ale asi úplně nepovedlo. Daniel Ricciardo byl v cíli o 76 sekund později než vítěz závodu.
reklama
reklama

Komentáře ke článku