reklama
reklama

Novinky

  • 20.10.2017 Lewis Hamilton si v Austinu při americké hymně neklekne

  • 20.10.2017 Pascal Wehrlein je dalším kandídátem na místo u Williamsu pro rok 2018

  • 19.10.2017 Fernando Alonso prodloužil smlouvu s týmem McLaren na rok 2018

reklama
reklama

Honda má být do konce roku lepší než Renault F1

Opět vysoké cíle?

Asi všichni si ještě pamatujeme, jak Jasuhisa Araj v zimě před sezonou 2015 říkal, že jediným přijatelným cílem partnerství McLaren-Honda je obsadit po kvalifikaci na VC Austrálie první startovní řadu. Od té doby mnoho vody proteklo a mnoho věcí se změnilo, včetně člověka ve vedení projektu Hondy, ale víra v schopnosti japonských inženýrů zůstává. Jusuke Hasegawa jim dává za cíl přesprintovat francouzské inženýry Renaultu dříve, než skončí sezona 2017.

"Jsem přesvědčen, že můžeme udržet stejné tempo navyšování výkonu, ale dohnat Mercedes nebo Ferrari je přesto těžké. Byl bych velmi rád, kdybychom se z pohledu výkonnosti před koncem sezony dostali před Renault," řekl výkonný šéfinženýr Hondy.

Renault už prý bude do konce roku vyvíjet pouze po malých krůčcích a další větší výkonnostní skok má naplánovaný až na začátek příští sezóny. Je ale výkon jeho současné pohonné jednotky dosažitelným cílem?

"Ano, říkají to data. Neřeknu vám číslo, ale naše ztráta se zmenšuje," řekl Hasegawa v rozhovoru pro Motorsport a dodal, že výkonnostní ztráta Hondy je nyní nejmenší od jejího návratu do F1 a v Maďarsku poprvé letos neškrtila výkon kvůli obavám o spolehlivost. Hasegawovo sebevědomí z velké části stojí na pozitivních zprávách od lidí, kteří na dynamometru testují nejnovější verzi pohonné jednotky, tzv. spec 4.

 

reklama
reklama

Komentáře ke článku