reklama
reklama

Novinky

  • 19.11.2017 Good Fernando Alonso potvrdil svoji účast na testu WEC v Bahrajnu

  • 18.11.2017 Good Danica Patricková chce startovat ve 102. ročníku 500 mil Indianapolisu

  • 17.11.2017 Neutral Pietro Fittipaldi (Lotus) se stal vítězem Světové série formule V8 3.5

Facebook Instagram
reklama
reklama

Gasly jel na plný plyn a snažil se všem vyhýbat

Gasly jel na plný plyn a snažil se všem vyhýbat

Hartley měl vysokou spotřebu oleje

Vzhledem k postavení na startu si Toro Rosso nemohlo dělat žádné iluze. Po penalizacích si Hartley (18.) ani Gasly (19.) nemohlo představovat horší výchozí pozici do těžkého závodu. Franzcouz se nakonec hodně přiblížil bodované desítce a s výkonem byl spokojen.

Podle mě to je rozhodně můj nejlepší závod a nejlepší výkon od mého nástupu v Malajsii,“ hodnotil svůj závod Pierre Gasly. „Pravda je, že jsme věděli, že to bude vzhledem k trestům a 19. startovní pozici těžký závod, ale myslím, že výsledek můžeme kvůli té startovní pozici nakonec hodnotit pozitivně. Prohlédl jsem si záznamy závodů z posledních pár let, a pokud jsem chtěl dopadnout slušně, věděl jsem, že klíčový bude start. Proto jsem si v první zatáčce vybral vnější stopu, což se zdálo jako dobrá volba. V první zatáčce jsem předjel asi tři auta, pak v druhé jedno. Po celé té mele přede mnou jsem jel na plný plyn a snažil se všem vyhýbat. Co se týká výkonu, vyždímali jsme z vozu, co se dalo. Na začátku první fáze před přezouváním jsem se držel docela těsně za Carlosem a pak jsem nabral rychlost, jenomže nás dost omezovalo opotřebovávání pneumatik. Když závod zhodnotím, mám za to, že jsme dnes nemohli dopadnout o moc lépe.

Brendon Hartley si náladu nijak nevylepšil, protože do cíle přes všechnu snahu nedojel: „Smůla, že jsem ze závodu odstoupil, ale s částí závodu, když jsem byl ještě na dráze, jsem spokojen – odstartoval jsem moc dobře a mohl jsem si odškrtnout první splněný úkol. Musel jsem objet Strolla, protože přede mnou jaksi zůstal trčet, ale všechny postupy, na kterých jsme pracovali, byly velmi dobré. Během prvního kola jsem se propadl za Pierra, což mě trochu otrávilo, ale řekl bych, že potom jsem jel dobrý závod. Na dlouhou dobu jsem byl bez spojení vysílačkou s inženýrem. To bylo ošidné, zvlášť při restartu, když trať opustil zpomalovací vůz. Snažil jsem si vybavit všechno, co jsem měl dělat. Než jsem zase zapojil a zprovoznil vysílačku, trvalo to asi deset kol. Těžko se mi hledala zdířka! Mám dojem, že jsme mohli skončit hned za Pierrem - nebýt vysoké spotřeby oleje… Že s tím máme problém, jsme zjistili už na začátku závodu. Musel jsem olej začít přečerpávat. Nechtěl jsem se vyptávat, ale měl jsem pocit, že se cíle nedočkám. A to se také stalo.

 

reklama
reklama

Komentáře ke článku