diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
Bottas: Williams bude vyhrávat

Je to jen otázkou času.
 

počet komentářů: 47

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1) • 2  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 47
 
 
 juras - williamsquick.cz
06.02.2017 22:47
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: To s tými Lotusmi je úplne iný príklad.
 
 
 
Já vím...jen jsem to uvedl jako příklad že Lotus a Lotus může být navzdory jednomu a témuž názvu (který je patentovaný) naprosto odlišný tým.
 
A to samé platí i o těch nástupnických týmech, třebas v prvních letech často využívali velké části starého týmu (ať už materálově nebo co se personálního obsazení týče), ale po pár letech většinou už to byly výrazně jiné týmy.
 
Viz třeba ten Renault když koupil Benetton...
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
02.02.2017 20:49
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: v tom dalsom odkaze mas, ze aj veterny tunel a to sa pisalo este pred sezonou 1999. Spomina sa tam slovicko "hardware", takze kupil a technicke pozostatky timu. Ci vyuzil ludi to nevedno, ale tipujem, ze viac ludi islo s Postlehwaitom k Honde, ked vtedy skusali sa vratit s vlastnym timom..   Ja netvrdim, ze Stoddart je nastupca Tyrrellu. Ja tvrdim, ze vyuzil viac z timu ako BAR, preto nemozno povazovat BAR ako nastupnicky tim.
 
 
 
Prosím ťa, troška logiky. Bohaté BAT kúpi tím (nie meno, tím) a o rok to najlepšie z neho predá súkromníkovi? Tam je jediná logická možnosť, ponechať si čo stojí za to si ponechať, ľudí, stroje, šróbiky. Jediné čo sa píše, tak "hardware", čo môže byť čokoľvek, a staré vozy, ktoré si kúpi aj kde aký zberateľ, pretože tímu sú už iba na ukazovanie a to tie posledné tyrrelly už ako nové za veľa nestáli a nebavíme sa o drevných dobách ale o 90-tych rokoch, keď už tím k úspechu potreboval každý rok postaviť nový voz. Kúpiť stariny má z pohľadu preberania tímu hodnotu 0.00možnononiečo.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
02.02.2017 20:33
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: No právě...Benetton a jeho úspěchy v letech 1994 a 1995 (tituly)...a Renault v letech 2005-2006?   Vždyť mezi těmi týmy (tedy krom továrny - Enstone) není prakticky nic shodné...nebo spíš zásadní personální posty jsou úplně jiné.   A když vezmeš Brawn a Mercedes (v posledních vítězných letech)...prakticky to samé, ty nejdůležitější lidé jsou opět úplně jiní.   Stejně tak Tyrrell...a pak BAR a Honda...Brawn...ale Tyrrell tým prodal a nezůstal tam kámen na kameni.   Podobně Lotus z minulých let neměl s Lotusem Colina Chapmana nic společného (krom jména).
 
 
 
To s tými Lotusmi je úplne iný príklad.
 

 juras - williamsquick.cz
02.02.2017 20:14
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Benetton Renault som myslel tak, že je to úspech to istého tímu v zmysle personálu a vybavenia a celkovo, aj keď pod rôznymi majiteľmi, ako Brawn a Mercedes.
 
 
 
No právě...Benetton a jeho úspěchy v letech 1994 a 1995 (tituly)...a Renault v letech 2005-2006?
 
Vždyť mezi těmi týmy (tedy krom továrny - Enstone) není prakticky nic shodné...nebo spíš zásadní personální posty jsou úplně jiné.
 
A když vezmeš Brawn a Mercedes (v posledních vítězných letech)...prakticky to samé, ty nejdůležitější lidé jsou opět úplně jiní.
 
Stejně tak Tyrrell...a pak BAR a Honda...Brawn...ale Tyrrell tým prodal a nezůstal tam kámen na kameni.
 
Podobně Lotus z minulých let neměl s Lotusem Colina Chapmana nic společného (krom jména).
 

 palo_s - nezadán
02.02.2017 19:10
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Stoddart bought most of the Tyrrell equipment and old cars sa tam opakuje. Okrem samotného "most" sa treba zamyslieť nad tým, či sú tím ľudia alebo sú tím staré nepotrebné autá a "hardvér". Keby sa aspoň dalo argumentovať samotnou továrňou, ale tú Stodard nekúpil. Podľa mňa to vyzerá jednoznačne tak, že BAR si z Tyrellu (logicky) zobralo to dobré a použiteľné a Stodard si vďaka tomu mohol kúpiť to "ostatné". Nakoniec, aj tak sa s tým roky neprihlásil do F1 a iba blázon by kupoval funkčný tím F1 a nepretekal s ním v F1.
 
 
 
v tom dalsom odkaze mas, ze aj veterny tunel a to sa pisalo este pred sezonou 1999. Spomina sa tam slovicko "hardware", takze kupil a technicke pozostatky timu. Ci vyuzil ludi to nevedno, ale tipujem, ze viac ludi islo s Postlehwaitom k Honde, ked vtedy skusali sa vratit s vlastnym timom..
 
Ja netvrdim, ze Stoddart je nastupca Tyrrellu. Ja tvrdim, ze vyuzil viac z timu ako BAR, preto nemozno povazovat BAR ako nastupnicky tim.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
02.02.2017 18:28
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: Roberto citaj pozorne, fyzicke casti Tyrrellu kupil Stoddart, ktore neskor vyuzivalo Minardi.. [ odkaz ] www.grandprix.com/ft/ ftsr002.html [ odkaz ] www.autosport.com/ news/ report.php/id/5267 [ odkaz ] www.grandprix.com /gpe/ cref-stopau.html [ odkaz ] www.theguardian.com/ sport/story/ 0,3604,458239,00.html
 
 
 
Stoddart bought most of the Tyrrell equipment and old cars sa tam opakuje. Okrem samotného "most" sa treba zamyslieť nad tým, či sú tím ľudia alebo sú tím staré nepotrebné autá a "hardvér". Keby sa aspoň dalo argumentovať samotnou továrňou, ale tú Stodard nekúpil.
Podľa mňa to vyzerá jednoznačne tak, že BAR si z Tyrellu (logicky) zobralo to dobré a použiteľné a Stodard si vďaka tomu mohol kúpiť to "ostatné". Nakoniec, aj tak sa s tým roky neprihlásil do F1 a iba blázon by kupoval funkčný tím F1 a nepretekal s ním v F1.
 

 palo_s - nezadán
02.02.2017 18:19
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: No tak si postavili novú fabriku a v nej nové vozy, no a čo? Akože keď tím zmení majiteľa, o rok sa premenuje a neskôr sa presťahuje, tak je to stále ten istý tím. Ale keď sa zmení meno a zároveň sa presťahuje, tak to je už úplne iný tím? Využívanie opustených tovární je úplná normálka, veď Haas má teraz európske centrum v bývalej továrni Marussie a pochybujem že by Renault skladoval všetky vozy Lotusu, vlani jazdil so starým a tento rok bude mať úplne novučičký. Tím je zoskupenie ľudí a keď jeden majiteľ jeden tím jednu fabriku zatvára a druhú otvára, tak logicky si tých schopných ponechá. Alebo nie, niekoho kto tam 15 rokov vyrába výfuky kopne do zadku a bude na úplne rovnakú pozíciu hľadať niekoho úplne nového
 
 
 
to je rovnake, ako 3 timy v historii f1tky mali nazov Lotus. Co mali spolocne? Nic okrem nazvu.
 
Tim zmenil majitela a volal sa Paul Stoddart a preto sa neda povazovat BAR ako nastupca.
 
Alebo este raz vysvetli mi, ako niekto kupi fabriku a nechaju tak a potom vyuzije druhu. Naco? Viac ako zrejme nekupil ju. Zakazku dali Reynardovej firme aby im postavilo auto, cize aj ludi z timu nevyuzili. Tak co vlastne z timu vyuzil BAT. Ano jeho miestenku, nic viac. Zvysky timu vyuzil Paul Stoddart.
 
Vsetky ine predaje boli take, ze vyuzili cast ludi predchadzajuceho timu, technicke priestory a fabriku timu.. A BAT absolutne nic.
 

 palo_s -
02.02.2017 18:06
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto citaj pozorne, fyzicke casti Tyrrellu kupil Stoddart, ktore neskor vyuzivalo Minardi..
[ odkaz ] www.grandprix.com/ft/ ftsr002.html [ odkaz ] www.autosport.com/ news/ report.php/id/5267 [ odkaz ] www.grandprix.com /gpe/ cref-stopau.html [ odkaz ] www.theguardian.com/ sport/story/ 0,3604,458239,00.html
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
02.02.2017 18:04
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: No a? Stale si BAT nic neponechal z Tyrrellu.. Tak aky nastupca? Ziadny. Oni si nenechali ani monoposty z Tyrrellu a kopec veci a neviem ci aj fabriku nekupil Paul Stoddart.   Brawn to povedal, preto aby nedrazdil Hondu, v tej chvili bolo rozumnejsie povedat, ze sa citi ako nastupca Tyrrellu ako povedat, ze za peniaze Hondy postavil auto..
 
 
 
No tak si postavili novú fabriku a v nej nové vozy, no a čo? Akože keď tím zmení majiteľa, o rok sa premenuje a neskôr sa presťahuje, tak je to stále ten istý tím. Ale keď sa zmení meno a zároveň sa presťahuje, tak to je už úplne iný tím? Využívanie opustených tovární je úplná normálka, veď Haas má teraz európske centrum v bývalej továrni Marussie a pochybujem že by Renault skladoval všetky vozy Lotusu, vlani jazdil so starým a tento rok bude mať úplne novučičký. Tím je zoskupenie ľudí a keď jeden majiteľ jeden tím jednu fabriku zatvára a druhú otvára, tak logicky si tých schopných ponechá. Alebo nie, niekoho kto tam 15 rokov vyrába výfuky kopne do zadku a bude na úplne rovnakú pozíciu hľadať niekoho úplne nového
 

 palo_s - nezadán
02.02.2017 17:57
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: No a? Stale si BAT nic neponechal z Tyrrellu.. Tak aky nastupca? Ziadny. Oni si nenechali ani monoposty z Tyrrellu a kopec veci a neviem ci aj fabriku nekupil Paul Stoddart.   Brawn to povedal, preto aby nedrazdil Hondu, v tej chvili bolo rozumnejsie povedat, ze sa citi ako nastupca Tyrrellu ako povedat, ze za peniaze Hondy postavil auto..
 
 
 
..oprava kupil Paul Stoddart..
 

 palo_s - nezadán
02.02.2017 17:57
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: [ odkaz ]   [ odkaz ]   Ale o tomto sme sa už bavili. Tyrrell predal tím na konci roku 1997, BAR začal existovať v roku 1999, BAT teda rok vlastnilo a prevádzkovalo Tyrrell. - celý, nie len jeho meno.
 
 
 
No a? Stale si BAT nic neponechal z Tyrrellu.. Tak aky nastupca? Ziadny. Oni si nenechali ani monoposty z Tyrrellu a kopec veci a neviem ci aj fabriku nekupil Paul Stoddart.
 
Brawn to povedal, preto aby nedrazdil Hondu, v tej chvili bolo rozumnejsie povedat, ze sa citi ako nastupca Tyrrellu ako povedat, ze za peniaze Hondy postavil auto..
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
02.02.2017 16:44
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: Brawn to mohol vnimat ako chcel.   Ale BAT kupil len miestenku, nekupil tim ani fabriku, tu si postavil BAT nanovo. To skor Super Aguri bol pokracovatelom Arrowsu :)
 
 
  [ odkaz ]
 
[ odkaz ]
 
Ale o tomto sme sa už bavili. Tyrrell predal tím na konci roku 1997, BAR začal existovať v roku 1999, BAT teda rok vlastnilo a prevádzkovalo Tyrrell. - celý, nie len jeho meno.
 

 palo_s - nezadán
02.02.2017 16:30
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: [ odkaz ]   Brawn to vnímal tak, že jeho tím je pokračovateľom Tyrrellu, samozrejme nemusíš s ním súhlasiť
 
 
 
Brawn to mohol vnimat ako chcel.
 
Ale BAT kupil len miestenku, nekupil tim ani fabriku, tu si postavil BAT nanovo. To skor Super Aguri bol pokracovatelom Arrowsu :)
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
02.02.2017 15:54
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: no Brawn nema nic spolocne s Tyrrellom, akurat co BAT kupil miestenku v f1tke od Kena..   a co sa tyka inych timov. Napr. taky Benetton vznikol s povodnych timov Toleman a Spirit a trvalo 15 rokov, kym sa z chvostu vypracovali na uplny top. To iste sa napriklad da povedat o Williamse a prakticky o kazdom top time..   Dnes to uz nie je mozne..
 
 
  [ odkaz ]
 
Brawn to vnímal tak, že jeho tím je pokračovateľom Tyrrellu, samozrejme nemusíš s ním súhlasiť
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
02.02.2017 15:48
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: No ještě tam musíš vzpomenout Brabham a Benetton...Renault je samostatná kapitola...to že v roce 2000 koupil Benetton neznamená že by úspěch Benettonu v letech 1994 a 1995 byl snad jejich.   Ale jinak je fakt že Ferrari, Lotus, McLaren a Williams je čtyřka která píše historii a ne náhodou okupuje přední místa ve statistikách. I když od chvíle kdy Bernie zlákal ve velkém měřítku automobilky se výrazně prosadil Renault a nyní Mercedes.   Jediná anomálie (pomineme-li Brawn) je Redbull...
 
 
 
Benetton Renault som myslel tak, že je to úspech to istého tímu v zmysle personálu a vybavenia a celkovo, aj keď pod rôznymi majiteľmi, ako Brawn a Mercedes.
 

 juras - williamsquick.cz
01.02.2017 20:52
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Povedal by som, že s výnimkou 60. rokov skoro nikdy. Veď medzi rokmi 71 a 2009 si PK točilo 5 tímov ak započítam Benetton /Renault ako jeden tím, zostane iba štvorka Ferrari, McLaren, Williams a Lotus, medzitým desiatky súkromníkov prišli a odišli. Až v posledných rokoch to rozbil Red Bull. Teraz vyhráva Mercedes čo bol ten Brawn v 2009 a ten sa dá vystopovať až k tomu roku 71 a tímu Tyrrell.
 
 
 
No ještě tam musíš vzpomenout Brabham a Benetton...Renault je samostatná kapitola...to že v roce 2000 koupil Benetton neznamená že by úspěch Benettonu v letech 1994 a 1995 byl snad jejich.
 
Ale jinak je fakt že Ferrari, Lotus, McLaren a Williams je čtyřka která píše historii a ne náhodou okupuje přední místa ve statistikách. I když od chvíle kdy Bernie zlákal ve velkém měřítku automobilky se výrazně prosadil Renault a nyní Mercedes.
 
Jediná anomálie (pomineme-li Brawn) je Redbull...
 

 juras - williamsquick.cz
01.02.2017 20:47
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: no Brawn nema nic spolocne s Tyrrellom, akurat co BAT kupil miestenku v f1tke od Kena..   a co sa tyka inych timov. Napr. taky Benetton vznikol s povodnych timov Toleman a Spirit a trvalo 15 rokov, kym sa z chvostu vypracovali na uplny top. To iste sa napriklad da povedat o Williamse a prakticky o kazdom top time..   Dnes to uz nie je mozne..
 
 
 
Tak Redbull se taky vypracoval mezi vítěze nejen GP, ale i šampionátů...a nestojí za ním žádná automobilka...ale milliardář s velmi dobrým zdrojem peněz.
 
Brawn je taky jistá anomálie...jednak tím že existoval pouze rok...a pak že vlastně ten rok žil z předcházejících investic Hondy.
 
Při pohledu do historie je vidět že žádnej vyloženě malej tým na výhru v F1 už dlouho nedosáhl (tím myslím titul).
 
I Frank Williams se prosadil v okamžiku kdy získal na tehdejší dobu velmi štědré arabské mecenáše...v té samé době se prosadil i Brabham...tehdy pod vedením Bernieho s podporou štědrého Parmalatu.
 
Dneska jsou náklady F1 úplně někde jinde...Williams má dva myslím velmi renomované velké sponzory (Martini, Unilever) a stejně rozpočtem patří mezi střed pole. Kdyby neměl McLaren HOndu...byl by v tom samém bodě. Jedinej kdo se tomu vymyká je Redbull...jedinej tým který má špičkový rozpočet a nestojí za ním vyloženě automobilka. No a nesmíme zapomínat Ferrari...které je v první lize díky té štědré podpoře Bernieho. Jinak ty špičkové rozpočty utlačí jen automobilky...
 

 palo_s -
01.02.2017 12:26
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
no Brawn nema nic spolocne s Tyrrellom, akurat co BAT kupil miestenku v f1tke od Kena..
 
a co sa tyka inych timov. Napr. taky Benetton vznikol s povodnych timov Toleman a Spirit a trvalo 15 rokov, kym sa z chvostu vypracovali na uplny top. To iste sa napriklad da povedat o Williamse a prakticky o kazdom top time..
 
Dnes to uz nie je mozne..
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
01.02.2017 06:43
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Tak já jsem mel na mysli zisk titulu...   A tady když se ohlednes zpátky...krom roku 2009 a Brawnu GP nevidím velmi daleko nazpět výhru týmu s výrazně menším rozpoctem.   Třeba Sauber povazuji za tým ktery v několika sezonach odvadel na to v jakých finančních moznostech se nacházel podle me téměř bezchybnou a vynikající praci. Pamatuju si Jordan v roce 1999 kdy vlastně Frentzen patril dokonce v závěru sampionatu k adeptum na titul. Vlastně rovněž s velmi skromným rozpoctem kdysi odvadel skvělou praci Tyrrell...v některých sezonach.   Ale kdy se dočkal triumfu v sampionatu nějaký opravdu "trpaslík"?
 
 
 
Povedal by som, že s výnimkou 60. rokov skoro nikdy. Veď medzi rokmi 71 a 2009 si PK točilo 5 tímov ak započítam Benetton /Renault ako jeden tím, zostane iba štvorka Ferrari, McLaren, Williams a Lotus, medzitým desiatky súkromníkov prišli a odišli. Až v posledných rokoch to rozbil Red Bull. Teraz vyhráva Mercedes čo bol ten Brawn v 2009 a ten sa dá vystopovať až k tomu roku 71 a tímu Tyrrell.
 

 juras - williamsquick.cz
31.01.2017 20:51
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: <div>To si troufám rozporovat, pořád to zjevně jde, jen je třeba za ten nižší rozpočet odvádět téměř bezchybnou práci a mít v týmu několik opravdu schopných lidí.</div> <div> </div> <div>Pochopitelně že finančně lépe postavené týmy mají výhodu, ale ani to není zárukou úspěchu, viz počínání týmů jako Toyota, Honda v minulosti, či RedBull a Mercedes v prvníxh 2-3 sezonách po odkoupení, či Ferrari v poslední době. A ani McLaren neodvádí poslední roky žádnou super práci na to jaký má rozpočet.</div>
 
 
 
Tak já jsem mel na mysli zisk titulu...
 
A tady když se ohlednes zpátky...krom roku 2009 a Brawnu GP nevidím velmi daleko nazpět výhru týmu s výrazně menším rozpoctem.
 
Třeba Sauber povazuji za tým ktery v několika sezonach odvadel na to v jakých finančních moznostech se nacházel podle me téměř bezchybnou a vynikající praci. Pamatuju si Jordan v roce 1999 kdy vlastně Frentzen patril dokonce v závěru sampionatu k adeptum na titul. Vlastně rovněž s velmi skromným rozpoctem kdysi odvadel skvělou praci Tyrrell...v některých sezonach.
 
Ale kdy se dočkal triumfu v sampionatu nějaký opravdu "trpaslík"?
 

 jaybee - nezadán
31.01.2017 12:49
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Doba kdy se dalo vyhrát s výrazně menším rozpoctem oproti těm nejbohatším už dávno minuly...vyjimka Brawnu je případ jeden za 50-100 let.
 
 
 
BGP 001 je přejmenovaná Honda RA109 a Honda rozhodně malý rozpočet neměla, takže Brawn nakonec zase taková výjimka nebyl.
 

 T.O.M. - horainform.cz
30.01.2017 18:51
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Doba kdy se dalo vyhrát s výrazně menším rozpoctem oproti těm nejbohatším už dávno minuly...vyjimka Brawnu je případ jeden za 50-100 let.
 
 
 
To si troufám rozporovat, pořád to zjevně jde, jen je třeba za ten nižší rozpočet odvádět téměř bezchybnou práci a mít v týmu několik opravdu schopných lidí.
 
Pochopitelně že finančně lépe postavené týmy mají výhodu, ale ani to není zárukou úspěchu, viz počínání týmů jako Toyota, Honda v minulosti, či RedBull a Mercedes v prvníxh 2-3 sezonách po odkoupení, či Ferrari v poslední době. A ani McLaren neodvádí poslední roky žádnou super práci na to jaký má rozpočet.
 

 T.O.M. - horainform.cz
30.01.2017 18:46
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Mr.B píše: Narovnat podmínky odměňování - jednoznačně ano. Ale další podmínky, resp. velikost budgetu jednotlivých týmů, bude kdokoli těžko regulovat. Pokud má někdo k dispozici peníze, tak je prostě utratí i kdyby měl získat pouze malou výhodu. Takže v nějaké výkonnostní srovnání týmů teda rozhodně nevěřím.
 
 
 
Ale s tím já problém nemám, pokud je některý tým schopnější a sežene od sponzorů více peněz, je to v pořádku, i to je součást závodění.
 
Mě vadí to, že organizátor souteže zvýhodňuje penězi některé týmy na úkor ostatních, to je podle mě proti principu souteže.
 

 juras - williamsquick.cz
30.01.2017 17:23
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Williams v roce 2014 dosáhl téměř maximum toho co ve své situaci mohl dosáhnout...chybel jen vyhrany závod (y) a porazit Redbull.
 
S tím rozpoctem jaký mají byla ta 2 třetí místa v PK skvělá.
 
Pokud chtějí vys...musi přidat cca 100 mil.
 
A i po tom budou muset porad odvadet sakra skvělou praci aby na ten vrchol pripadne vylezli.
 
Doba kdy se dalo vyhrát s výrazně menším rozpoctem oproti těm nejbohatším už dávno minuly...vyjimka Brawnu je případ jeden za 50-100 let.
 
Já jsem nenapravitelnej optimista...jestli se potvrdí všechny ty posily co mají letos k Williamsu přijít...byl by to další významný krok.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
30.01.2017 16:53
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: uz kvoli velkemu rozdielu v rozpocte, nie su Ferrari s Red Bullom v jednom kosi s Williamsom a Force India..
 
 
 
Veď práve. A keď si pozrieš výsledky za posledné tri roky, tak si boli celý čas blízko, hoci RB najlepší a FI najhoršia, ale mnohé veci sa vykryštalizovali až po letných prestávkach.
 

 palo_s - nezadán
30.01.2017 16:04
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Tak najlepší tím je najlepší tím a vyhráva, to už patrí k pojmu šport, ale keď sa pozrieš za neho, tak tam sú Ferrari, Red Bull, Williams a Force India v jednom koši.
 
 
 
uz kvoli velkemu rozdielu v rozpocte, nie su Ferrari s Red Bullom v jednom kosi s Williamsom a Force India..
 

 palo_s - nezadán
30.01.2017 16:03
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Mr.B píše: Ale bavíme se o tom, co by se mohlo změnit. To, že občas nějaký menší tým potrápí týmy bohaté, to není změna, tak to bylo, je a asi i bude.
 
 
 
vzdy to nebude optimalne, ale vtedy mohlo sa kazdu sezonu sa mohlo nieco zmenit, plus vacsinou (nie vzdy) bojovali aspon dva timy o titul..
 
dnes mame jeden dominujuci tim niekolko rokov a ak nahodou tim rozhodne o jednotke a dvojke tak bolo prakticky o titule rozhodnute pred sezonou. Mercedes aspon dovolil svojim jazdcom bojovat o titul..
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
30.01.2017 14:37
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Mr.B píše: A dokážeš si představit, že by FI porazila Mercdes? Já ne.
 
 
 
Mercedes aký poznáme z posledných troch sezón nie. Mercedes sezóny 2012 získal 142 bodov, Force India s jeho motorom a palivom a prevodovkou McLarenu 109 bodov.
 

 Mr.B - pueseznam.cz
30.01.2017 14:14
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Tak najlepší tím je najlepší tím a vyhráva, to už patrí k pojmu šport, ale keď sa pozrieš za neho, tak tam sú Ferrari, Red Bull, Williams a Force India v jednom koši.
 
 
 
A dokážeš si představit, že by FI porazila Mercdes? Já ne.
 

 Mr.B - pueseznam.cz
30.01.2017 14:11
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
palo_s píše: dlhodobo nie, ale si zober, ze vtedy bola vacsia pravdepodobnost, ze niekto niekoho dobehne. Napr. v 90tych rokoch, najprv bol top Mercedes, potom ich dobehol Williams atd.   A niekedy motyka vystrelila napr. Jordan v 1999. Vtedy si nepotreboval az tak velky rozpocet aby si mohol niekedy dotiahnut tim aspon k pravidelnym podiam..
 
 
 
Ale bavíme se o tom, co by se mohlo změnit. To, že občas nějaký menší tým potrápí týmy bohaté, to není změna, tak to bylo, je a asi i bude.
 

<<  (1) • 2  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 47
Reklama