diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
Vznikne nová FOTA?

Velké týmy chtějí ochránit své finanční výhody.
 

počet komentářů: 35

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1) • 2  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 35
 
 
 Jirka_1 - nezadán
25.02.2017 12:46
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: To Juras: myslím, že v předchozích příspěvcích jsem už nazančil že s tím fandovstvím k Ferrari to nebude tak horké.
 
 
 
Jediní, kdo skutečně fandí Ferrari, jsou Taliáni...
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
22.02.2017 17:07
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Obávám se, že tak úplně nechápeš jak fungují velké koncerny a jak to s akciemi v reálu funguje.   Ano papírově už Ferrari nepatří pod FCA, jsou to dvě samostatné firmy.   Ale jak FCA tak Ferrari má stejné akcionáře se stejnou procentní strukturou.   A jak FCA tak i Ferrari má stejného generálního ředitele - Marchioneho.   Takže zatím je to jen kosmetická změna.  
 
 
 
Ďakujem pekne, že si ma upozornil na moje nedostatky Ničmenej, štruktúra vlastníkov nie je rovnaká. Akcionári Fiatu si rozdelili iba niečo, stále je tam Ferrariho podiel a ďalší veľký podiel je na burze plus, ako som už napísal, niektoré podiely už môžu byť predané bez toho, aby sa o tom písalo po motoršportových weboch. Marchione je generálny riaditeľ, áno, je to fakt, ktorý zaváži, ale to jednu spoločnosť neposúva pod druhú ani neumožňuje ľubovoľné presuny kapitálu.
 

 T.O.M. - horainform.cz
20.02.2017 19:27
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Ani papierovo ani nepapierovo, začali s rovnakými vlastníkmi, ale tí môžu podiely predávať. Čo sa týka marketingového potenciálu, áno, ale ten plynie z toho, že aspoň raz za 21 rokov zažiarí Aké to majú tradičné tímy ťažké vo vytrvalostných majstrovstvách, keď si tam víťazné trofeje dávajú z ruky do ruky veľké automobilky ako Peugeot a Audi, ktoré do projektu nabijú obrovský balík, vytrieskajú obrovskú reklamu a zasa odídu.
 
 
 
Obávám se, že tak úplně nechápeš jak fungují velké koncerny a jak to s akciemi v reálu funguje.
 
Ano papírově už Ferrari nepatří pod FCA, jsou to dvě samostatné firmy.
 
Ale jak FCA tak Ferrari má stejné akcionáře se stejnou procentní strukturou.
 
A jak FCA tak i Ferrari má stejného generálního ředitele - Marchioneho.
 
Takže zatím je to jen kosmetická změna.
 
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
20.02.2017 16:01
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Ael já to nerozporuji, papírově už Ferrari nepatří FIATu.
 
 
 
Ani papierovo ani nepapierovo, začali s rovnakými vlastníkmi, ale tí môžu podiely predávať.
Čo sa týka marketingového potenciálu, áno, ale ten plynie z toho, že aspoň raz za 21 rokov zažiarí Aké to majú tradičné tímy ťažké vo vytrvalostných majstrovstvách, keď si tam víťazné trofeje dávajú z ruky do ruky veľké automobilky ako Peugeot a Audi, ktoré do projektu nabijú obrovský balík, vytrieskajú obrovskú reklamu a zasa odídu.
 

 t.o.m. - horainform.cz
19.02.2017 18:28
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
To Juras: myslím, že v předchozích příspěvcích jsem už nazančil že s tím fandovstvím k Ferrari to nebude tak horké.
 

 T.O.M. - horainform.cz
19.02.2017 18:26
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Nie, nie, Alfa "a ďalší" sú pod FIAT-Chrysler, ale Ferrari [ odkaz ]
 
 
 
Ael já to nerozporuji, papírově už Ferrari nepatří FIATu.
 

 juras - williamsquick.cz
19.02.2017 12:14
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Pořád je to součástí toho koncernu, který obsahuje i FIAT, Alfu Romeo a další. To jak přesně jsou rozdělené majetkové věci je podružné, viz. když Babiš také už "nevlastní" Agrofert.   Druhá věc je ta že Ferrari je poslední který potřebuje nějakou podporu, oni mají největší marketingový potenciál.   Už jsem to tu psal jednou, ale klidně to napíši znovu, pokud Formuli 1 sleduje dlouhodobě 600 milionů diváků, a Ferrari jich má údajně nejvíce, tak kolik jich fakticky má?   Pokud by u Ferrari fungoval jejich marketing, tak jen prodejem reklamních předmětů mohou ročně vydělávat stovky milionů.   Jen pro porovnání, když šel Cristian Ronaldo z Manchesteru United do Realu Madrid, stálo to Real cca .65 milionů, ale jen na prodeji reklamních předmětů z logem Ronalda si za první rok vydělal trojnásobek (myšleno dresy, čepice, půllitry a podobně).   A Ferrari je celosvětově globální firma, s podobným marketingovým potencionálem jako Real Madrid, a rozhodně větším než RedBull, Renault či Mercedes.
 
 
 
O možná se dost pleteme...Ferrari je celosvětově globální, ale pro koho? Pro masu běžných lidí? Já myslím že ne, takovýho Christiana Ronalda obdivují miliony kluků po celém světě...a velká většina z nich má možnost snít o tom že budou jako on...stačí k tomu talent, pracovitost...a fotbalový míč.
Hamiltona obdivuje taky velkiká spousta kluků...ale koli z nich má šanci jít ve stopách svého idolu? Zlomeček těch co v případě obdivovatelů Ronalda. A to je myslím hodně velký rozdíl...
A to jsme u pilotů...zpět k Ferrari. Jakkoliv budu Ferrari obdivovat, jeho auto si nikdy nekoupím (protože na to ekonomicky nemám), pro koho je tedy Ferrari přitažlivé? Pro pár tisíc (v celosvětovém měřítku)snobů kteří na to mají aby si koupili Ferrari? Drtivá většina jeho fanoušků tím jenom zapomíná na své postavení a každých 14 dní si chce zažít pocit vítěze s ikonickou značkou motorsportu.
 
Pro masové fanoušky je z určitého pohledu mnohem přitažlivější než Ferrari už Mercedes...jeho auto si koupí mnohem větší skupina lidí...nemluvě o Renaultu který je opravdu pro široké masy.
 
Kromě toho Ferrari je v posledních 20 letech budováno uměle...Bernie na něm postavil marketing na přelomu století.
 

 juras - williamsquick.cz
19.02.2017 12:02
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Ferrari už nie je súčasťou Fiatu . Nejaký čas mal Fiat všetko, lenže keď sa tím volá Ferrari, Fiat tam nelial peniaze z predaja fiatiek ani keď mal takmer sto percent, čo dlho nemal lebo veľký podiel mali banky, ale to je už podružné. Renault si robí reklamu na všetko s menom Renault, preto môže investovať. Zdá sa mi, že pred rokmi sa hovorilo, že Fiat Ferrari platí dva či päť miliónov za logo na voze, ale to už myslím zmizlo, takže sa to nedá porovnávať.
 
 
 
Nu dobrá...takže Ferrari dostává speciální bonus aby mohlo konkurovat týmům které buť přímo vlastní automobilka a nebo do něj alespoň výrazně sype peníze.
 
A co další týmy? Jako třeba Williams? Ten dostal 10 mil. a s těmi stejně nemá šanci.
 
A co další týmy jako třeba FI, Sauber? Také nemají přímou podporu automobilky...takže vlastně jen tak přežívají.
 
Kromě toho Renault který v F1 už historicky hodně proinvestoval a postaral se významnou měrou o její popularizaci také nedostává nic...
 
Máš pravdu, Ferrari se osamostatnilo...a to do jisté míry díky tomu bonusu od Bernieho...podepsalo totiž a má do roku 2020 jistotu.
 
Ale ať už jsou ty finance v F1 jakkoliv nastavené...spravedlivé to není. A na výroku Bernieho (že chudý nená v F1 co dělat) je vidět ta nesmyslnost. Bernie si F1 rozdělil na velké hráče a kompars. Velké bohatě dotuje a tomu komparsu hází drobné...ačkoliv bez toho komparsu by podle mě žádná F1 nebyla. Ono to není tak jednoduché...kdyby v F1 zůstaly ty čtyři týmy které na to mají, kolikby museli nasadit aut aby nejezdila příliš malá skupinka? Myslím že 4...nebo spíš 5 aby zůstalo startovní pole na těch 20 autech. Podle mě by to vyhrotilo situaci víc než současný stav...za dominance jednoho týmu by ti ostatní byli rázem v pozici statistů..a myslíš že by to ustáli? Podle mě je ta psychologie taky taková že za současného stavu sice Ferrari a Redbull bojovali jen o pozice za Mercedesy, ale občas i nějaký závod vyhráli a jedno podium bylo vždy volné...se čtyřmi Mercedesy by možná nedosáhli ani na jedno podium...a ve startovním poli složeném jen ze silných týmů by byli "nejhorší" a "prohrávající". Dnes se v kontextu s "nejslabším" a "prohrávajícím" v mediích hovoří o Manoru, Sauberu, McLarenu, Renaultu. Redbull a Ferrari sice prohrávají s Mercedesem...ale jsou to top týmy...jsou mezi třemi nejlepšími.
 
Přitom hypoteticky uvažuju o tom že z F1 by odešli Williams, McLaren, Renault (protože nedostává dotaci) a další kteří nedostávají nic...FI, Sauber. Starovní pole by tedy tvořili Mercedes, Ferrari, Redbull a Toro Rosso.
 
Ve všech soutěžích kde se točí velké peníze a kde chtěli udržet rozumný stav...museli začít rozdělovat peníze mnohem spravedlivěji než jak se tomu děje v F1. Ono nestačí mít jen hvězdy...potřebuješ i ten kompars...a popularitě jen pomůže když nevyhrává stále jen pár zavedených jmen.
 
Třeba ten názor jak Ferrari drží F1 nad vodou je naprosto zcestný...pokud by padlo do středu pole (což by se stalo v případě že by je Bernie nedržel nad vodou podle mě velice lehce) stačilo by pár let a Ferrari by na tom bylo podobně jako Williams...jo to je to kdysi slavné Ferrari...které na to ale už nemá.
 
Bernie vytvořil umělý svět F1...kdysi se Enzo spojil s Fiatem (protože mu to umožnilo udržet konkurenceschost svého týmu v době zvyšujících se nákladů a vzhledem k tomu že už měl za sebou zkušenost s Fordem v Le Mans a sledoval nástup Renaultu).
 
Bernie se vlastně tím jak zvolil Ferrari dostal do slepé uličky v které nyní stojíme na jejím konci.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
19.02.2017 08:59
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Pořád je to součástí toho koncernu, který obsahuje i FIAT, Alfu Romeo a další. To jak přesně jsou rozdělené majetkové věci je podružné, viz. když Babiš také už "nevlastní" Agrofert.   Druhá věc je ta že Ferrari je poslední který potřebuje nějakou podporu, oni mají největší marketingový potenciál.   Už jsem to tu psal jednou, ale klidně to napíši znovu, pokud Formuli 1 sleduje dlouhodobě 600 milionů diváků, a Ferrari jich má údajně nejvíce, tak kolik jich fakticky má?   Pokud by u Ferrari fungoval jejich marketing, tak jen prodejem reklamních předmětů mohou ročně vydělávat stovky milionů.   Jen pro porovnání, když šel Cristian Ronaldo z Manchesteru United do Realu Madrid, stálo to Real cca .65 milionů, ale jen na prodeji reklamních předmětů z logem Ronalda si za první rok vydělal trojnásobek (myšleno dresy, čepice, půllitry a podobně).   A Ferrari je celosvětově globální firma, s podobným marketingovým potencionálem jako Real Madrid, a rozhodně větším než RedBull, Renault či Mercedes.
 
 
 
Nie, nie, Alfa "a ďalší" sú pod FIAT-Chrysler, ale Ferrari [ odkaz ]
 

 T.O.M. - horainform.cz
19.02.2017 08:21
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: Velký Bernie před nedávnem řekl, že F1 není pro chudáky a kdo na to nemá, nemá tam co dělat... Platí to i pro Ferrari?
 
 
 
 

 Jirka_1 - nezadán
18.02.2017 22:22
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Vidíš to čierno-bielo. Nebyť určitej protekcie, F1 ovládnu mega-automobilky. Ak má Ferrari konkurovať spoločnostiam pripraveným investovať do reklamy miliardy a potom sa kľudne zo športu stiahnuť, tak nejakú pomoc potrebuje. Áno, súčasný stav, keď aj Mercedes dostáva a Renault chce tiež a Williams dostáva málo, Red Bull zasa veľa lebo dominoval v čase podpisovania, to sú veľké chyby. Sám Toto Wolff povedal, že on je za to, aby si Ferrari historický bonus ponechalo. Nechcem tým povedať že je to teraz najsprávnejšie, ale nie je to čierno-biele.
 
 
 
Velký Bernie před nedávnem řekl, že F1 není pro chudáky a kdo na to nemá, nemá tam co dělat... Platí to i pro Ferrari?
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
18.02.2017 09:44
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Zdá sa mi, že pred rokmi sa hovorilo, že Fiat Ferrari platí dva či päť miliónov za logo na voze, ale to už myslím zmizlo, takže sa to nedá porovnávať.
 
 
 
Logo Fiatu sice zmizelo z auta po roce 2014, na druhou stranu se tam objevilo logo Alfa Romeo, z čehož bych soudil, že vcelku zůstalo vše při starém.
 

 T.O.M. - horainform.cz
18.02.2017 08:52
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Ferrari už nie je súčasťou Fiatu . Nejaký čas mal Fiat všetko, lenže keď sa tím volá Ferrari, Fiat tam nelial peniaze z predaja fiatiek ani keď mal takmer sto percent, čo dlho nemal lebo veľký podiel mali banky, ale to je už podružné. Renault si robí reklamu na všetko s menom Renault, preto môže investovať. Zdá sa mi, že pred rokmi sa hovorilo, že Fiat Ferrari platí dva či päť miliónov za logo na voze, ale to už myslím zmizlo, takže sa to nedá porovnávať.
 
 
 
Pořád je to součástí toho koncernu, který obsahuje i FIAT, Alfu Romeo a další. To jak přesně jsou rozdělené majetkové věci je podružné, viz. když Babiš také už "nevlastní" Agrofert.
 
Druhá věc je ta že Ferrari je poslední který potřebuje nějakou podporu, oni mají největší marketingový potenciál.
 
Už jsem to tu psal jednou, ale klidně to napíši znovu, pokud Formuli 1 sleduje dlouhodobě 600 milionů diváků, a Ferrari jich má údajně nejvíce, tak kolik jich fakticky má?
 
Pokud by u Ferrari fungoval jejich marketing, tak jen prodejem reklamních předmětů mohou ročně vydělávat stovky milionů.
 
Jen pro porovnání, když šel Cristian Ronaldo z Manchesteru United do Realu Madrid, stálo to Real cca .65 milionů, ale jen na prodeji reklamních předmětů z logem Ronalda si za první rok vydělal trojnásobek (myšleno dresy, čepice, půllitry a podobně).
 
A Ferrari je celosvětově globální firma, s podobným marketingovým potencionálem jako Real Madrid, a rozhodně větším než RedBull, Renault či Mercedes.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
18.02.2017 06:28
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Tento argument celkem dost nesmysl, Ferrari je součástí koncernuá FIAT, to je třetí nebo čtvrtý největší gigant v automobilovém průmyslu s přesahem do dalších oblastí.   Takže jinak řečeno, Ferrari je součástí mega-koncernu, který je pokud jde o automobilový průmysl větší, Renault a Honda. koncern Daimler na tom bude +- podobně.   Kdybych vycházel z tvé logiky zachování konkurenceschopnosti a nepodporování gigantů, tak pak by automobilky neměli dostat nic, a peníze by si měli dělit pouze FI, Williams, Haad a Sauber.
 
 
 
Ferrari už nie je súčasťou Fiatu . Nejaký čas mal Fiat všetko, lenže keď sa tím volá Ferrari, Fiat tam nelial peniaze z predaja fiatiek ani keď mal takmer sto percent, čo dlho nemal lebo veľký podiel mali banky, ale to je už podružné. Renault si robí reklamu na všetko s menom Renault, preto môže investovať. Zdá sa mi, že pred rokmi sa hovorilo, že Fiat Ferrari platí dva či päť miliónov za logo na voze, ale to už myslím zmizlo, takže sa to nedá porovnávať.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.02.2017 23:27
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Vidíš to čierno-bielo. Nebyť určitej protekcie, F1 ovládnu mega-automobilky. Ak má Ferrari konkurovať spoločnostiam pripraveným investovať do reklamy miliardy a potom sa kľudne zo športu stiahnuť, tak nejakú pomoc potrebuje. Áno, súčasný stav, keď aj Mercedes dostáva a Renault chce tiež a Williams dostáva málo, Red Bull zasa veľa lebo dominoval v čase podpisovania, to sú veľké chyby. Sám Toto Wolff povedal, že on je za to, aby si Ferrari historický bonus ponechalo. Nechcem tým povedať že je to teraz najsprávnejšie, ale nie je to čierno-biele.
 
 
 
Tento argument celkem dost nesmysl, Ferrari je součástí koncernuá FIAT, to je třetí nebo čtvrtý největší gigant v automobilovém průmyslu s přesahem do dalších oblastí.
 
Takže jinak řečeno, Ferrari je součástí mega-koncernu, který je pokud jde o automobilový průmysl větší, Renault a Honda. koncern Daimler na tom bude +- podobně.
 
Kdybych vycházel z tvé logiky zachování konkurenceschopnosti a nepodporování gigantů, tak pak by automobilky neměli dostat nic, a peníze by si měli dělit pouze FI, Williams, Haad a Sauber.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
17.02.2017 23:06
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: V každé jiné sérii získá jen zlomek peněz co je ve Formuli 1, mediální dopad opět blízký nule.   Kompromys není řešením ten nikdy k ničemu dobrému nevede. Posledních 20 let to jelo v módu protekce pro některé týmy, a zjevně to k ničemu dobrému nebylo, takže chápu snahu majitelů o změnu.
 
 
 
Vidíš to čierno-bielo. Nebyť určitej protekcie, F1 ovládnu mega-automobilky. Ak má Ferrari konkurovať spoločnostiam pripraveným investovať do reklamy miliardy a potom sa kľudne zo športu stiahnuť, tak nejakú pomoc potrebuje. Áno, súčasný stav, keď aj Mercedes dostáva a Renault chce tiež a Williams dostáva málo, Red Bull zasa veľa lebo dominoval v čase podpisovania, to sú veľké chyby. Sám Toto Wolff povedal, že on je za to, aby si Ferrari historický bonus ponechalo. Nechcem tým povedať že je to teraz najsprávnejšie, ale nie je to čierno-biele.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.02.2017 23:01
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: Pravdou je, že Ferrari ve svých supersportech nepřináší žádná převratná technická řešení a je to vlastně jen jméno. Pokud bych skutečně nevěděl, co s penězi, určitě bych si nekoupil Ferrari...
 
 
 
Ferrari je legendou právě proto, že vznikl jako závodní tým, a sériová produkce je exklusivní doplněk, bez Formule 1 padne i ta exclusivita.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.02.2017 22:59
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Lenže Ferrari môže byť exkluzívne v nejakej inej sérii a takýto prestup bude bomba, ktorá otrasie všetkými médiami a so sebou by stiahlo aj významnú časť fanúšikov. Navyše, práve preto sa vytvára organizácia, aby nehrozil odchodom jeden tím, ale celá špička. Odchod by poškodil obe strany, takže obe budú tlačené ku kompromisu.
 
 
 
V každé jiné sérii získá jen zlomek peněz co je ve Formuli 1, mediální dopad opět blízký nule.
 
Kompromys není řešením ten nikdy k ničemu dobrému nevede. Posledních 20 let to jelo v módu protekce pro některé týmy, a zjevně to k ničemu dobrému nebylo, takže chápu snahu majitelů o změnu.
 

 Jirka_1 - nezadán
17.02.2017 16:16
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Motáš hrušky z ajblky. Minulost byl Bernie. A druhý věc je že týmy pořád mohou mít 65%. jen spravedlivěji rozdělené.   Nalijme si čistého vína, co dělá Ferrari Firrarim? Formule 1, bez Formule 1 to bude jen automobilka vyrábějící sice skvělé ale mezi supersporty jen průměrné stroje. Bez Formule 1 už nebude Ferrari exclusivním zbožím, a Ferrari to moc dobře ví.   A pak zde máme Mercedes, který jako automobilka může odejít kdykoli, a RedBull, který když rupne Mateschitzovi v kebuli odejde také.   Současní majitelé mají tři roky jistoty účasti TOP týmů, a během té doby předělají Formuli 1 k obrazu svému, a pokud se to nebude nějakému týmu líbit, mají tři roky na to najít řešení.    
 
 
 
Pravdou je, že Ferrari ve svých supersportech nepřináší žádná převratná technická řešení a je to vlastně jen jméno. Pokud bych skutečně nevěděl, co s penězi, určitě bych si nekoupil Ferrari...
 

 Mr.B - pueseznam.cz
17.02.2017 12:03
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Je i v zájmu Ferrari se domluvit, protože kdyby došlo na nejhorší a Ferrari z F1 odešlo, stejně nikde nedostanou ty peníze, jaké nyní dostávají v F1. V žádné jiné sérii tolik peněz není a i kdyby vznikla nová série, tak v ní hned tak stejný balík peněz k dispozici nebude. Dle mého vznikne na obou stranách nějaký kompromis a jede se dál.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
17.02.2017 08:42
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Motáš hrušky z ajblky. Minulost byl Bernie. A druhý věc je že týmy pořád mohou mít 65%. jen spravedlivěji rozdělené.   Nalijme si čistého vína, co dělá Ferrari Firrarim? Formule 1, bez Formule 1 to bude jen automobilka vyrábějící sice skvělé ale mezi supersporty jen průměrné stroje. Bez Formule 1 už nebude Ferrari exclusivním zbožím, a Ferrari to moc dobře ví.   A pak zde máme Mercedes, který jako automobilka může odejít kdykoli, a RedBull, který když rupne Mateschitzovi v kebuli odejde také.   Současní majitelé mají tři roky jistoty účasti TOP týmů, a během té doby předělají Formuli 1 k obrazu svému, a pokud se to nebude nějakému týmu líbit, mají tři roky na to najít řešení.    
 
 
 
Lenže Ferrari môže byť exkluzívne v nejakej inej sérii a takýto prestup bude bomba, ktorá otrasie všetkými médiami a so sebou by stiahlo aj významnú časť fanúšikov. Navyše, práve preto sa vytvára organizácia, aby nehrozil odchodom jeden tím, ale celá špička. Odchod by poškodil obe strany, takže obe budú tlačené ku kompromisu.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.02.2017 08:34
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Ale minulosť túto teóriu nepotvrdzuje. Tímy sa dostali z 0 percentného podielu na príjmoch F1 na myslím cca 65 %.
 
 
 
Motáš hrušky z ajblky. Minulost byl Bernie. A druhý věc je že týmy pořád mohou mít 65%. jen spravedlivěji rozdělené.
 
Nalijme si čistého vína, co dělá Ferrari Firrarim? Formule 1, bez Formule 1 to bude jen automobilka vyrábějící sice skvělé ale mezi supersporty jen průměrné stroje. Bez Formule 1 už nebude Ferrari exclusivním zbožím, a Ferrari to moc dobře ví.
 
A pak zde máme Mercedes, který jako automobilka může odejít kdykoli, a RedBull, který když rupne Mateschitzovi v kebuli odejde také.
 
Současní majitelé mají tři roky jistoty účasti TOP týmů, a během té doby předělají Formuli 1 k obrazu svému, a pokud se to nebude nějakému týmu líbit, mají tři roky na to najít řešení.
 
 
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
17.02.2017 08:28
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Proč. TOP týmy mají smlouvy do roku 2020.   Noví majitelé chtějí o tom co bude následovat jednat již letos a v roce 2018. Pokud si TOP týmy budou klást nesmyslné požadavky, a nepodepíší, budou mít smůlu.   Do roku 2020 bude dost času najít adekvátní řešení, a "TOP týmy" se mohou jít klouzat.
 
 
 
Ale minulosť túto teóriu nepotvrdzuje. Tímy sa dostali z 0 percentného podielu na príjmoch F1 na myslím cca 65 %.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.02.2017 08:28
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: By se bleskově přepsaly technické předpisy, vytáhly se staré motory a formule a než by se vyrobilo něco na úrovni, závodilo by se se řvoucími desetiválci...   Je to všechno o lidech, když si budou hrát na pitomce, tak to neprospěje nikomu.
 
 
 
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.02.2017 08:27
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
keijei píše: A proč by musely něco zakládat? Stačí, když řeknou, že se jim to bez těch peněz nevyplatí a odejdou. Bez motorů to může zabalit celá F1. Navzájem se drží v hrsti, takže se budou chtít dohodnout, ale rozhodně nelze jejich vyjednávací pozici podceňovat.   Dělám v nadnárodní firmě s 70.000 zaměstnanci po celém světě a provázanost a návaznost některých věcí je neskutečná. Tom a ty to vidíte příliš jednoduše.
 
 
 
Do roku 2020 budou mít motory od nezávislého dodavatele, na to stačí cca. 6 měsíců až rok.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.02.2017 08:26
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Keijei píše: Děláš si srandu?
 
 
 
Proč. TOP týmy mají smlouvy do roku 2020.
 
Noví majitelé chtějí o tom co bude následovat jednat již letos a v roce 2018. Pokud si TOP týmy budou klást nesmyslné požadavky, a nepodepíší, budou mít smůlu.
 
Do roku 2020 bude dost času najít adekvátní řešení, a "TOP týmy" se mohou jít klouzat.
 

 palo_s - nezadán
16.02.2017 21:11
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Pet píše: no jo ale koho by zajímala série, kde o pódium bude bojovat Sauber, Haas a Force India? Aby byly obě série životaschopné, musely by se rozšířit každá minimálně o 5 nových týmů. A kdybys vlastnil třeba Audi, ke komu by ses přidal? K Sauberu s Haasem nebo k Mercedesu a Ferrari?
 
 
 
ani jedna, aspon take nieco sa stalo v Amerike.. Slavne timy isli postupne do novej serii IRL. IRL malo aj Indinapolis.
 
CCWS vznikla na zaklade CART a bola oblubenejsia, ale financne slabsia..
 
Obe serie skoro zabila ta vojna..
 
Ak pojdu do vojny, zabije to obe serie..
 
 

 Jirka_1 - nezadán
16.02.2017 19:21
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
keijei píše: A proč by musely něco zakládat? Stačí, když řeknou, že se jim to bez těch peněz nevyplatí a odejdou. Bez motorů to může zabalit celá F1. Navzájem se drží v hrsti, takže se budou chtít dohodnout, ale rozhodně nelze jejich vyjednávací pozici podceňovat.   Dělám v nadnárodní firmě s 70.000 zaměstnanci po celém světě a provázanost a návaznost některých věcí je neskutečná. Tom a ty to vidíte příliš jednoduše.
 
 
 
By se bleskově přepsaly technické předpisy, vytáhly se staré motory a formule a než by se vyrobilo něco na úrovni, závodilo by se se řvoucími desetiválci...
 
Je to všechno o lidech, když si budou hrát na pitomce, tak to neprospěje nikomu.
 

 Jirka_1 - nezadán
16.02.2017 19:19
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Pet píše: no jo ale koho by zajímala série, kde o pódium bude bojovat Sauber, Haas a Force India? Aby byly obě série životaschopné, musely by se rozšířit každá minimálně o 5 nových týmů. A kdybys vlastnil třeba Audi, ke komu by ses přidal? K Sauberu s Haasem nebo k Mercedesu a Ferrari?
 
 
 
K nikomu, v žádném případě bych do tak ztrátového podniku nešel...
 

 palo_s - nezadán
16.02.2017 16:10
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
keijei píše: A proč by musely něco zakládat? Stačí, když řeknou, že se jim to bez těch peněz nevyplatí a odejdou. Bez motorů to může zabalit celá F1. Navzájem se drží v hrsti, takže se budou chtít dohodnout, ale rozhodně nelze jejich vyjednávací pozici podceňovat.   Dělám v nadnárodní firmě s 70.000 zaměstnanci po celém světě a provázanost a návaznost některých věcí je neskutečná. Tom a ty to vidíte příliš jednoduše.
 
 
 
f1tka cele roky vydrzala o jednom motore + Ferrari malo svoj vlastny..
 
vsetko sa da, moze byt unifikovana seria a na to nepotrebuje automobilky.
 

<<  (1) • 2  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 35
Reklama