diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
Williams má nového šéfa aerodynamiky

Získal bývalého zaměstnance Ferrari.
 

počet komentářů: 9

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1)  >>
zobrazeny komentáře 1 až 9 z 9
 
 
 coto.je - coto.jetiscali.cz
18.02.2017 20:56
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Juras
obdivuji vše co jsi napsal
 

 T.O.M. - horainform.cz
18.02.2017 14:42
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: To je pravda...ale snažil jsem se vysvětlit že když se dá skupina dobrých techniků dohromady a táhne za jeden provaz...porazí i někoho tak výjimečného jako je třeba Newey.    
 
 
 
Ano to je pravda... takto jsem to nedomyslel.
 

 juras - williamsquick.cz
18.02.2017 13:20
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
K2 píše: Že to nejde u Ferrari je problém Ferrari. Vypuzený Aldo Costa září u Mercedesu. Technický analfabet Arrivabene zasahuje do struktury Allisonovi. Atd., atd., atd.   Spíše je otázkou, proč de Beer nepokračuje v tandemu s Allisonem.
 
 
 
Dost možná po smrti manželky Allison váhal zda bude v F1 vůbec pokračovat...a De Beer se domluvil s Williamsem...třeba chtěli i Allisona (Williams)...ale pak oslovili Lowa...vzhledem k nejistotě kolem Allisona.
 

 juras - williamsquick.cz
18.02.2017 13:17
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Před cca. deseti lety...
 
 
 
To je pravda...ale snažil jsem se vysvětlit že když se dá skupina dobrých techniků dohromady a táhne za jeden provaz...porazí i někoho tak výjimečného jako je třeba Newey.
 
 
 

 K2 - nezadán
18.02.2017 10:59
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Tak aero je věc která Ferrari dlouhodobě nejde, takže moc nevěřím tomu, že zrovna tento člověk bude významnou posilou, zvláště pokud jde o souboj s Mercedesem či RB.
 
 
 
Že to nejde u Ferrari je problém Ferrari. Vypuzený Aldo Costa září u Mercedesu. Technický analfabet Arrivabene zasahuje do struktury Allisonovi. Atd., atd., atd.
 
Spíše je otázkou, proč de Beer nepokračuje v tandemu s Allisonem.
 

 T.O.M. - horainform.cz
18.02.2017 08:43
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: To je sice pravda...ale na druhou stranu byl tenhle maník u Renaultu a s Dino Tosem tam odváděli práci díky které taky Alonso vyhrál 2 tituly.
 
 
 
Před cca. deseti lety...
 

 juras - williamsquick.cz
17.02.2017 23:37
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Tak aero je věc která Ferrari dlouhodobě nejde, takže moc nevěřím tomu, že zrovna tento člověk bude významnou posilou, zvláště pokud jde o souboj s Mercedesem či RB.
 
 
 
To je sice pravda...ale na druhou stranu byl tenhle maník u Renaultu a s Dino Tosem tam odváděli práci díky které taky Alonso vyhrál 2 tituly.
 
Faktem je že nejspíš byla potřebná změna...Sommerville odpovědný za aero šel každým rokem níž a níž...místo zlepšení opak.
 
Já si myslím že angažovat třeba momentálně nejlepšího technika není automatická záruka že přijde úspěch.
 
Tak jak se stále vyvíjí technika, je to všechno stále složitější. Momentálně jsou auta nejkomplexnější jaká kdy byla.
 
Pamatuju si jak v polovině osumdesátek minulého století byl za největšího F1 technického guru považován John Barnard. To on stál za tehdejší technickou převahou McLarenu, byl průkopníkem použití kevlaru, on přišel s tvarem zazní části monopostu ve tvaru lahve "coca-coly". Ferrari ho tak dlouho mámilo až ho uhnalo. Tam přišel s poloautomatickou převodovkou v které viděl správně technický krok kupředu. Ale přesto to nestačilo...než se mu podařilo dostat Ferrari na vrchol přišla slabá sezóna 1991...a k nesplnění mise asi přispěla skutečnost že přesvědčoval Ferrari k přemístění do Anglie...a jestli si dobře pamatuju, dokonce mu Ferrari umožnilo pracovat na vytvořené základně v Británii. Pak už Barnard nikdy v F1 významného úspěchu nedosáhl.
 
Noa když vezmeme asi největší konstruktérskou osobnost posledních cca 30 let, Neweyho...ani on se nejprve sám neprosadil (až pod taktovkou Heada), v McLarenu koneckonců úspěchy nebyly zdaleka srovnatelné s Williamsem a u Redbullu trvalo několik let než se dal kolem něj dokupy tým kterej Redbull dostal na absolutní vrchol.
 
Na druhou stranu...Patrick Head byl vždy brán za konzervativního technika a konstruktéra...přesto se podepsal pod všechny dosavadní úspěchy Williamsu. Benetton triumfoval s Byrnem a Brawnem...přičemž Byrne byl v týmu ještě z dob Tolemanu. No a Mercedes? Na vrchol se dostal v čele s Lowem a v podstatě několika zvučnými jmény...které ale vlastně v předešlých štacích na ten pomyslný olymp nedosáhli - namátkou Willis, Costa.
 
Takže mám za to že k cíli vede cesta nejlépe správným mixem správných lidí. Je to tak trochu srovnatelné jako se slavným Naganem v hokeji...ten mačaft nebyl tým postavený z těch podle tabulek nejlepších hokejistů...byl postavený tak aby největší hvězdy doplňovali pracanti a aby tam byli i typy které tmelí mužstvo.
 
Čili závěrem...Williams má velmi dobré podmínky...a je otázkou zda se mu podaří dát dohromady tým který bude vnitřně fungovat jak "švýcarské hodinky".
 

 t.o.m. - horainform.cz
17.02.2017 23:03
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Tak aero je věc která Ferrari dlouhodobě nejde, takže moc nevěřím tomu, že zrovna tento člověk bude významnou posilou, zvláště pokud jde o souboj s Mercedesem či RB.
 

 juras - williamsquick.cz
17.02.2017 23:03
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Prima...další posila.
 
Williams fan mají zase důvod k optimismu...
 

<<  (1)  >>
zobrazeny komentáře 1 až 9 z 9
Reklama