diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
McLaren se loučí s dalším dlouholetým zaměstnancem

Odchod po 35 letech.
 

počet komentářů: 17

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1)  >>
zobrazeny komentáře 1 až 17 z 17
 
 
 kenny - sekerajseznam.cz
19.02.2017 21:41
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Ještě zapomněli na název "McLaren", ten je taky spojený s Dennisem. Hoďte tam Mumtalakat Racing a hned budete o 3 sekundy rychlejší
 
 
 
Myslím si, že pro mě nastala celkem vhodná doba, kdy přestat fandit McLarenu. F1 už stejně poslední roky sleduju okrajově, tak skončím i s tím posledním, co mě u ní "drželo".
 

 juras - williamsquick.cz
19.02.2017 17:27
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
GRAHAM1 píše: No koukni se kolik lidí z těch "neuspěšných" v současnosti u Mercedesu a Redbullu pracuje.Oni jen vytáhli penize a většinu přétáhli.Vidím tam jen přesun mozků to je celé.   Wiliams těží z motoru Mercedes, až bude motorově srovnáno, můžeme se bavit, ale nevidím to optimisticky, fakt jen průměr.
 
 
 
Zrovna od Tebe bych nečekal argumentaci která je totálně zkreslená...
 
Těžko můžeš nějak věrohodně argumentovat tím že za výsledky Williamsu stojí motor Mercedesu. Když v roce 2014 a 2015 byl nejlepším týmem ze zákazníků Mercedesu...v roce 2014 předčil i dlouhodobého partnera Mercedesu McLaren.
A loni došlo k situaci že Williams musel velmi brzo rozhodnout kam bude směřovat peníze, jestli na vývoj stávajícího auta a nebo na auto a rok 2017. Co udělal jsme viděli...teď zanedlouho uvidíme jestli se jim ta sázka na letošní rok vyplatila a povedla.
 
S přesunem mozků a penězi máš pravdu, tak to prostě je.
 
Nicméně když se ohlédneš zpátky, musíš zjistit že ne vždy stačilo nakoupit ty jedny z nejlepších mozků...a tím byl úspěch zaručen. A o tom jsem psal. Myslím že to lze velmi dobře sledovat u Redbullu a poté Mercedesu. Oba týmy zacinkali kasičkou a nakoupily spoustu mozků. Ale u obou trvalo několik let než se vytvořil dobrý tým. Pár přeplacených mozků odešlo, někteří museli pochopit že jedině týmová práce přináší úspěch. Redbull vytvořil tým kolem Neweyho, v Mercedesu podle mě došlo k reorganizaci a efektivnění po příchodu Lowa.
 
Jinak s Williamsem máš pravdu, co se šasí týče...pohybuje se poslední tři roky v průměru...nicméně je to průměr v porovnání s třemi nejlepšími týmy...a ty mají drobet větší možnosti díly min. dvojnásobnému rozpočtu. Nejlepší práci Williams odváděl v roce 2014...jako bernou minci beru Mclaren...ten v předešlých letech vždy dokázal postavit auto s kterým jezdil ve špičce...ale v roce 2014 se stejným motorem koukal Williamsu na zadní křídlo.
 
No a ještě malou připomínku. A to ohledně aerodynamiky. Dle velmi častému názoru hlavní slabině Williamsu. Ovšem zajímavé je že nejvíc se v zákulisí momentálně probírá systém vyrovnávání podvozku...a že se mluví o sofistikovaných systémech které mají Mercedes a Redbull (dva loňské nejlepší týmy)...a žalobníčkem je Ferrari (asi proto že systém má taky , ale bohužel na mnohem nižší úrovni než ti dva).
 
A jestliže do Williamsu přichází Lowe, dá se celkem dobře předpokládat že díky jeho informacím bude mít Williams možnost udělat v tomhle ohledu velký pokrok. A nebo FIA systém zařízne...a Mercedes a Redbull výrazně ztratí...a za předpokladu že významná změna pravidel vždy přináší už tak větší či menší přeskupení sil...je to zas jen větší šance pro Williams.
 
No já jsem optimista...Williams neudělal podobnou chybu jako Lotus před několika lety...neudělal dluhy a nespoléhá na to že to "nějak dopadne". Proto se zatím ani nesnaží ulovit nějakého pilota z absolutní špičky (byť jednal v rove 2011 s Kimim a prý oslovil i Alonsa), on nemá na to aby dal špičkovému pilotu 20 mil., moc dobře ví že těch 20 mil. je lepší vrazit do techniky. Špičkovej pilot znamená podle mě cca poloviční zisk v porovnání se ziskem který ti poskytne technika.
 
 
 

 GRAHAM1 - nezadán
19.02.2017 15:07
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: No nestíhají...spíš už jeden člověk neobsáhne to co kdysi obsáhl...a tím pádem je takové řízení velkého týmu F1 o víc lidech a správném rozdělení kompetencí.   Kdysi Colin Chapman, pak Frank Williams a Ron Dennis byli takovými ikonami mezi šéfy týmů...ale když se podíváme na to jak velké (co do personálního obsazení) byly týmy před 30 lety a jaké jsou dnes?   Problém je že Frank a Ron jaksi nedokázali svoje týmy přetransformovat do dnešnímu stavu potřebné struktury. Ron byl pokrokovější v některých dalších věcech a McLaren tak ztratil svoje postavení až v posledních letech...Frank nezvládl ten rozchod s BMW a jeho tým sklouzl mezi týmy středu pole.   Momentálně si myslím že větší šanci se prosadit má zatím Williams, ten už přece jen tu strukturu zmodernizoval a Frank tam stále má situaci pod kontrolou. Sice ty krůčky kupředu jsou postupné a malé, ale Williams jako tým je "zdravý".   McLaren teď proděláná organizační otřesy...a nějakou dobu bude trvat než se tam situace stabilizuje. No a otázka je jak si nové vedení povede...bohužel mi to trochu připomíná Ferrari které tápe a angažuje lidi kteří nevypadají moc kompetentně a zatím podle toho vypadají i výsledky Ferrari.   Takže se v podstatě moc nemůžeme divit tomu že na čele máme Mercedes a Redbull...kde funguje dlouhodobě před lety vybudovaná struktura a kde sice dochází k nějakým personálním změnám, ale ty nejsou nabouráním fungování té struktury.
 
 
 
No koukni se kolik lidí z těch "neuspěšných" v současnosti u Mercedesu a Redbullu pracuje.Oni jen vytáhli penize a většinu přétáhli.Vidím tam jen přesun mozků to je celé.
 
Wiliams těží z motoru Mercedes, až bude motorově srovnáno, můžeme se bavit, ale nevidím to optimisticky, fakt jen průměr.
 

 GRAHAM1 - nezadán
19.02.2017 15:00
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: Víš, obdivuji lidi, kteří dlouhá desetiletí dělají práci, která mnohdy nenese adekvátní výsledky, stále shání peníze na další sezónu a neví, jestli dosáhnou na nějaký titul nebo nespadnou úplně na dno. F1 je obecně pro týmy prodělečný podnik a velké automobilky do ní lezou jen kvůli reklamě...
 
 
 
Prodělečné to rozhodně není, to se mýlíš.To že někdo zkrachuje, nezanamená že skončil jako chudý člověk, opak je většinou pravdou.Ano jsou případy, kdy někdo do toho vrhne mazec peněz protože je má a chce něco dokázat, být viděn, těm ale ty prachy fakt nechybí.
 

 GRAHAM1 - nezadán
19.02.2017 14:55
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: To Juras: ohledně toho Williamsu si myslím že se mýlíš ohledně toho že dělá malé krůčky.   Podle mě udělal v poslední době jak Williams tak i FI velký kus práce a oni jsou vpodstatě vítězi posledních několika sezon, když dokázali být sakra konkurenceschopní v konkurenci silně zvýhodněných konkurentů.   William se sice loni v PK propadl z třetího místa na páté, ale fakticky prohrál jen s FI, protože Mercedes, RB a Ferrari jsou svým zázemím a množstvím finančních zdrojů úplně někde jinde, s těmi se fakticky poměřovat nelza.
 
 
 
Motory Mercedes, toť celé....
 

 juras - williamsquick.cz
19.02.2017 11:36
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: To Juras: ohledně toho Williamsu si myslím že se mýlíš ohledně toho že dělá malé krůčky.   Podle mě udělal v poslední době jak Williams tak i FI velký kus práce a oni jsou vpodstatě vítězi posledních několika sezon, když dokázali být sakra konkurenceschopní v konkurenci silně zvýhodněných konkurentů.   William se sice loni v PK propadl z třetího místa na páté, ale fakticky prohrál jen s FI, protože Mercedes, RB a Ferrari jsou svým zázemím a množstvím finančních zdrojů úplně někde jinde, s těmi se fakticky poměřovat nelza.
 
 
 
No řekněme si to na rovinu, Williams v roce 2014 vydělal na změně předpisů...ale v jeho podání to byl rok kdy také udělal spoustu chyb a nevytěžil z výhod které měl podle mě maximum. A každým dalším rokem klesal níž...jestli letos zas překvapí...bude to pravděpodobně díky tomu že loni vývoj odpískal ještě před polovinou šampionátu což ho stálo prohru s FI.
 
V roce 2014 jsem byl velký optimista...ale ukázalo se že Williams nedokázal udělat další postupné kroky...nedokázal navyšovat svůj rozpočet (a to mu dvě třetí místa v PK dávala slušný základ), nedokázal zlepšovat kvalitu svého šasí a hlavně aerodynamiky. Takže se docela divím současnému stavu kdy do týmu přichází Paddy Lowe, přišel De Beer, starej Stroll sype peníze...a celkově to opět vypadá na další krok kupředu.
 
S tím že odvedli velmi dobrou práci když dokázali jeden rok porazit Ferrari a druhej Redbull...týmy které jsou svým potenciálem daleko před Williamsem.
 
Abych řekl pravdu...očekávám hodně od Lowa...je to člověk který zná podstatu převahy Mercedesu...a řekl bych že jeho příchod bude klíčový i z pohledu blízké budoucnosti kdy se spekuluje o příchodu Jamese Keye na post technického ředitele Williamsu. Doufám že se právě pracuje na vzkříšení zašlé slávy Williamsu...v minulosti jsme viděli slavný návrat ikony Ferrari mezi vítěze šampionátů...proč by teď nemohl přijít návrat z historického pohledu taky už podle mě slavného jména Williams?
 

 Jirka_1 - nezadán
18.02.2017 22:51
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: To Juras: ohledně toho Williamsu si myslím že se mýlíš ohledně toho že dělá malé krůčky.   Podle mě udělal v poslední době jak Williams tak i FI velký kus práce a oni jsou vpodstatě vítězi posledních několika sezon, když dokázali být sakra konkurenceschopní v konkurenci silně zvýhodněných konkurentů.   William se sice loni v PK propadl z třetího místa na páté, ale fakticky prohrál jen s FI, protože Mercedes, RB a Ferrari jsou svým zázemím a množstvím finančních zdrojů úplně někde jinde, s těmi se fakticky poměřovat nelza.
 
 
 
Víš, obdivuji lidi, kteří dlouhá desetiletí dělají práci, která mnohdy nenese adekvátní výsledky, stále shání peníze na další sezónu a neví, jestli dosáhnou na nějaký titul nebo nespadnou úplně na dno. F1 je obecně pro týmy prodělečný podnik a velké automobilky do ní lezou jen kvůli reklamě...
 

 t.o.m. - horainform.cz
18.02.2017 14:47
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
To Juras: ohledně toho Williamsu si myslím že se mýlíš ohledně toho že dělá malé krůčky.
 
Podle mě udělal v poslední době jak Williams tak i FI velký kus práce a oni jsou vpodstatě vítězi posledních několika sezon, když dokázali být sakra konkurenceschopní v konkurenci silně zvýhodněných konkurentů.
 
William se sice loni v PK propadl z třetího místa na páté, ale fakticky prohrál jen s FI, protože Mercedes, RB a Ferrari jsou svým zázemím a množstvím finančních zdrojů úplně někde jinde, s těmi se fakticky poměřovat nelza.
 

 t.o.m. - horainform.cz
18.02.2017 14:43
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
To Juras: naprostý souhlas.
 

 juras - williamsquick.cz
18.02.2017 13:38
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Myslím že v tomto jsi to přesně vystihnul.   Ano, v současném McLarenu není osobnost typu Rona Dennise.   Ano, osobnosti typu Rona Dennise už v dnešní době nestíhají.
 
 
 
No nestíhají...spíš už jeden člověk neobsáhne to co kdysi obsáhl...a tím pádem je takové řízení velkého týmu F1 o víc lidech a správném rozdělení kompetencí.
 
Kdysi Colin Chapman, pak Frank Williams a Ron Dennis byli takovými ikonami mezi šéfy týmů...ale když se podíváme na to jak velké (co do personálního obsazení) byly týmy před 30 lety a jaké jsou dnes?
 
Problém je že Frank a Ron jaksi nedokázali svoje týmy přetransformovat do dnešnímu stavu potřebné struktury. Ron byl pokrokovější v některých dalších věcech a McLaren tak ztratil svoje postavení až v posledních letech...Frank nezvládl ten rozchod s BMW a jeho tým sklouzl mezi týmy středu pole.
 
Momentálně si myslím že větší šanci se prosadit má zatím Williams, ten už přece jen tu strukturu zmodernizoval a Frank tam stále má situaci pod kontrolou. Sice ty krůčky kupředu jsou postupné a malé, ale Williams jako tým je "zdravý".
 
McLaren teď proděláná organizační otřesy...a nějakou dobu bude trvat než se tam situace stabilizuje. No a otázka je jak si nové vedení povede...bohužel mi to trochu připomíná Ferrari které tápe a angažuje lidi kteří nevypadají moc kompetentně a zatím podle toho vypadají i výsledky Ferrari.
 
Takže se v podstatě moc nemůžeme divit tomu že na čele máme Mercedes a Redbull...kde funguje dlouhodobě před lety vybudovaná struktura a kde sice dochází k nějakým personálním změnám, ale ty nejsou nabouráním fungování té struktury.
 

 T.O.M. - horainform.cz
18.02.2017 09:57
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: 
 
 
 
Myslím že v tomto jsi to přesně vystihnul.
 
Ano, v současném McLarenu není osobnost typu Rona Dennise.
 
Ano, osobnosti typu Rona Dennise už v dnešní době nestíhají.
 

 juras - williamsquick.cz
17.02.2017 23:46
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
McLaren prochází největší změnou od chvíle kdy do týmu vstoupil Ron Dennis.
 
Samozdřejmě historie je velmi dobře známa, Ron Dennis stojí za největšími úspěchy McLarenu v F1...tahle změna je zatím otázka.
 
Můj dosavadní dojem ale není dobrý...nevidím osobnost typu Rona Dennise...ovšem může být že doba se posunula...a lidi typu Rona Dennise dnes kormidlem úspěšného týmu F1 neotáčí.
 
Nezbývá než počkat...
 

 štefan - nezadán
17.02.2017 21:52
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Erling píše: Klasika prvni pod clankem o MClr je Api. Ty z nich musis mit nocni mury. To bude sranda az zas budou porazet Ferrari to uz bude na hospitalizaci
 
 
 
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
17.02.2017 17:10
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Ještě zapomněli na název "McLaren", ten je taky spojený s Dennisem. Hoďte tam Mumtalakat Racing a hned budete o 3 sekundy rychlejší
 

 Erling - nezadán
17.02.2017 17:08
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
api píše: Loď sa fakt potápa?
 
 
 
Klasika prvni pod clankem o MClr je Api. Ty z nich musis mit nocni mury. To bude sranda az zas budou porazet Ferrari to uz bude na hospitalizaci
 

 Jirka_1 - nezadán
17.02.2017 16:12
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
api píše: Loď sa fakt potápa?
 
 
 
Každý jednou skončí...
 

 api - apipobox.sk
17.02.2017 12:41
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Loď sa fakt potápa?
 

<<  (1)  >>
zobrazeny komentáře 1 až 17 z 17
Reklama