diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
Hamilton předjel Vettela a vyhrál!

VC Španělska - závod
 

počet komentářů: 124

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1) • 2 • 3 • 4 • 5  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 124
 
 
 rudej 44 let - F1pavelseznam.cz
18.05.2017 19:07
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
markklokan píše: za neubauera tu barvu obrousili dolů, tak před le mans 55, myslím a odhaduju
 
 
 
Bylo to v třicátých letech
 

 t.o.m. - horainform.cz
18.05.2017 18:56
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
To Hurvajs: už to neřeš, co chci říct zjevně nepochopíš.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
18.05.2017 08:53
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Ale nevěřím tomu že má McLaren šasi na to aby vyhrával závody a bojoval o tituly. Jednak proto že se mě chování jejich vozu na trati tak úplně nelíbí, a zdá se m iže je také dost náchylný na teploty a opotřebení pneu.
 
 
 
Fakt ted nevim, jestli si zase nedelas srandu: jak se ma doladit sasi, kdyz v testech ten vuz odjede zlomek km toho nejhorsiho tymu?
No nic. Nema to smysl.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
18.05.2017 08:51
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: PS: já v poslední době na netu už také nerad diskutuji, protože ubylo diskutérů, ale přibylo hodně lidí co slovíčkaří a snaží se názory oponenta převracet, podobně jako ty nyní... bohužel.
 
 
 
Ja se jen snazim zjistit, co jsi myslel pojmem "McLaren" (protoze jsem psal, ze je rozdil McLaren a McLaren). Protoze az doted jsi nebyl schopen mi to vysvetlit. Tve nazory jsem neprevracel, protoze - omlouvam se - se mi nezdalo, ze bys nejake konzistenti mel.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
18.05.2017 08:48
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Já stále tvrdím že klíčový je McLaren jako tým, protože oni dělají rozhodnutí. A oni rozhodují o tom že budou používat motory Honda.
 
 
 
Rozhodli se dvakrat: jednou letos a jednou velmi dobre. Letosni rozhodnuti - promin, jestli te podcenuji - nedokaze zatim nikdo ohodnotit z pohledu budoucnosti. Jen se muzeme domnivat, ze vzhledem k Honde uz to letosni neni moc dobre.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
18.05.2017 08:46
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Ale když už si ten špatný motor vědomě vybrali, tak stěžovat si na to že je špatný, nesvědčí zrovna oi jejich zdravém rozumu.   To je stejné, jako bych si já koupil ruskou Ladu, která je technologicky pozadu, a stěžoval si, že mě nejezdí tak dobře jako sousedova Škodovka.
 
 
 
Ted jsem se zase nejak zarazil: O kterem rozhodnuti pises?
 
Protoze davat Hondu do porovnani s Ladou - to mi na cloveka s pohledem na F1 vic nez 35-letym nejak nesedi. Tak ted nevim, jestli chces provokovat, nebo si jen pletes (neustale) pojmy: nejdriv roli McLarenu a ted k tomu i dva rozhodnuti (letosni a to minule).
 
Byl bych rad, kdybys zadefinoval, ktere rozhodnuti o "Lade" mas na mysli.
 

 t.o.m. - horainform.cz
18.05.2017 08:27
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
To Hurvajs: Takže ještě jednou.
 
Já stále tvrdím že klíčový je McLaren jako tým, protože oni dělají rozhodnutí. A oni rozhodují o tom že budou používat motory Honda.
 
Já šasi McLarenu rozhodně neshazuji, jen se to snažím vidět nečernobíle. V roce 2013 a 2014 měl McLaren průměrné šasi, v současné době má nepochybně šasi konkurenceschopější, ale fakt netuším jak moc.
 
Ale nevěřím tomu že má McLaren šasi na to aby vyhrával závody a bojoval o tituly. Jednak proto že se mě chování jejich vozu na trati tak úplně nelíbí, a zdá se m iže je také dost náchylný na teploty a opotřebení pneu.
 
A pak také proto, že kdyby opravdu měli top šasi které by mohlo bojovat o titul, tak by setrvání s výrobcem motoru, který nebude schopen jim dodat konkurence schopný motor možná ještě několik sezon nedávalo smysl.
 
Takže suma sumárum, rozhodnutí Mclarenu přejít z roku 2013 k motorům Honda stále považuji ze sportovního hlediska za extrémně riskantní. A setrvávání s Hondo považuji z dlouhodobého horizontu, pokud Honda vydrží dalších alespoň pět let za dobrý krok.
 
PS: já v poslední době na netu už také nerad diskutuji, protože ubylo diskutérů, ale přibylo hodně lidí co slovíčkaří a snaží se názory oponenta převracet, podobně jako ty nyní... bohužel.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
18.05.2017 08:07
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Já nic neotáčím.
 
 
 
Otacis, protoze jednou ti vyhovuje pohled na McLaren jako na jednoho z dvou, co delaji vuz, jindy jako na tym komplexne.
Jednou pises, ze McLaren ma na postaveni vozu nejvetsi chybu, jindy, ze motor stoji za p*d.
 
Ja jsem se do tehle debaty zapojil prave proto, protoze mne zarazel fakt, ze nekto - kdo sleduje F1 od 1981 - muze bez problemu shodit sasi a podil McLarenu jakozto vyrobce zbytku vozu jednim mavnutim ruky. (Jinak mi jsou tyhle debaty volne, uz vic let se nejak do diskuzi nezapojuji. Prave proto, ze narostl pocet diskuteru, s kteryma proste diskutovat nejde.)
 
A pak - kdyz se ukazuje, ze je to Hondou - pises, ze se divas na McLaren jako na tym.
Takze otacis: nejsriv "vyrobce sasi", ted zase "tym".
 

 t.o.m. - horainform.cz
18.05.2017 07:21
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
to Hurvajz: Já nic neotáčím. Formuli 1 sleduji už od roku 1981 a vždy platilo, že pokud tým vyhrával tak musel mít výborný vůz, motor a pilota. Pokud neopak jedna z těchto komponent byla zjevně podprůměrná, výsledky nestáli za moc.
 
A proto říkám, že dokud nebude mít McLaren všechny tyhle komponenty na výborné úrovni, jsou veškeré diskuse na kvalitu šasi či kvality Alonza k ničemu.
 
A stejně tak jsou věškeré stížnosti McLarenu na motor Honda mimo.
 
Podívej i já vidím že McLaren nemá špatné šasi, a že Fernando jezdí skvěle, a že motor Honda stojí za prd.
 
Ale když už si ten špatný motor vědomě vybrali, tak stěžovat si na to že je špatný, nesvědčí zrovna oi jejich zdravém rozumu.
 
To je stejné, jako bych si já koupil ruskou Ladu, která je technologicky pozadu, a stěžoval si, že mě nejezdí tak dobře jako sousedova Škodovka.
 

  (.)(.) - nezadán
18.05.2017 06:44
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Hurvajs píše: ....Jeste jednou opakuji: kdyz bude dobry motor od "partnera" Hondy a vuz zacne jezdit, budeme moct odhadnout, jake sasi udelal McLaren "partner". A pak budeme moct odhadnout i McLaren "tym" jako celek a i z hlediska strategickeho rozhodnuti.
 
 
 
Stategické rozhodnutí je to určitě dobré. Honda bude mít určitě větší zájem porazit tovární tým Mercedes než Mercedes. Tady není o čem diskutovat.
 
Jestli a kdy je toho Honda schopná je věc jiná.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
17.05.2017 23:12
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Ale muzete opakovat donekonecna svuj nazor ze ambiciozni start byl spravne rozhodnuti...historie rika presny opak...cesta na vrchol vyzaduje trpelivost. Kdo chce moc, nema nic.
 
 
 
Chces rict (nebo napsat), ze McLaren nemel trpelivost a nema ji, kdyz podepsal Hondu zase? Vlastne chces, nebot jsi to uz napsal vickrat.
 
Ja tvrdim, z McLaren ma bozskou trpelivost - videt to i ze zdrzenlivosti Alonsa, ktery uz by jinak mluvil, kdyby mohl. A je to videt i z toho, ze trpelive bude cekat na fungujici motor dalsi dobu.
Ja myslim, ze tim McLaren dostatecne poprel tve tvrzeni o netrpelivosti. Zejmena v 21. stoleti. Psal jsem nize.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
17.05.2017 23:08
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Hurvajz pochop, že pokud chce McLaren vyhrávat musí si do vozu namontovat nejlepší motor, a ne si i na příští sezonu objednat ten nejhorší.
 
 
 
Vidim, ze se mijime z jine strany a nebere to konce...
 
Nevim, kdo doted daval vinu vic sasi a ne motoru, kdezto ja jsem psal, ze nejdriv musi vuz jezdit a az pak uvidime, jestli ma dobre sasi. Tohle tvrdim a za tim si stojim.
A sasi dela McLaren. Ale ne McLaren "tym", nybrz jeden z partneru pri sestavovani vozu.
 
No a najednou jsi to otocil na McLaren "tym" jako takovy a existuje pouze McLaren a motor je jen komponent.
 
A tak si to tady budete otacet, jak se vam zamane. Takze nema to smysl.
 
Jeste jednou opakuji: kdyz bude dobry motor od "partnera" Hondy a vuz zacne jezdit, budeme moct odhadnout, jake sasi udelal McLaren "partner". A pak budeme moct odhadnout i McLaren "tym" jako celek a i z hlediska strategickeho rozhodnuti.
 

 t.o.m. - horainform.cz
17.05.2017 22:27
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Můj odhad vývoje motoru Hondy je ten, že letos snad do konce sezony vyladí spolehlist a trochu zvednou i výkon, a pokud se jejich koncept ukáže dalšího vývoje schopný mohli by příští rok postupně nasazovat vylepšení, a pokud by šlo vše hladce mohli by se dostat třeba někam tam kde je dnes Renault.
 
Klíčové je aby do konce sezony odladili spalovací motor, ten neměl vibrace a nezatěžoval další komponenty.
 
Jasně nebude to nic moc, ale byl by to slušný pokrok a japonci by získali i dost zkušeností. Tím záplatování chyb co dělali poslední dva roky a doposud letos se moc daleko nedostali.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.05.2017 22:21
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Hurvajs píše: Takze tudiz nema byt proc trpelivy tak, jak byl doted.   Jako tym chce vyhravat hned a taky jsem psal, proc. A taky jsem psal, jaka je doba a ze leta trpelivosti prepocteny na dnesni dobu technologii (bla-bla... psal jsem ti to v minulosti uz hodnekrat a fakt ze mne to uz nejak nebavi) jsou mesice a tydny. Dnesni moznosti umoznuji technologicky urychlit spolupraci nekolikanasobne. Pokud Honda usnula ve 20. stoleti, McLaren nemuze. Je to tym 21. stoleti a taky tak musi pracovat.   McLaren jako tym musi je trpelivy az moc. A ze podepsal Hondu zase, svedci o tom, ze je trpelivy az presprilis.
 
 
 
Hurvajz pochop, že pokud chce McLaren vyhrávat musí si do vozu namontovat nejlepší motor, a ne si i na příští sezonu objednat ten nejhorší.
 
Ohledně tech technologií jsi bohužel mimo, čím jsou věci složitější, je také časově a vědomostně složitější dostat se ke 100% výsledku.
 
Honda prostě němá reálně šanci letos dosáhnout ničeho jiného, než že na konci sezony bude mít spolehlivou jwednotku s velkým výkonnostním deficitem.
 
Ferrari také trvalo tři roky, než dostihlo Mercedes, Renaultu se to po těch třech letech doposud nepovedlo, a to měli oba lepší startovací čáru.
 
Jiank řečeno, pokud se nestane zázrak, nebude mít McLaren tuhle a ještě minimálně sezonu 2018 100% konkurenceschopný motor.
 

 juras - williamsquick.cz
17.05.2017 19:22
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
GRAHAM píše: Koncept ZERO je co nejmenší motor a motor vyrábí Honda. Zero dělá každý....každý chce mít co nejmenší motor.To že Honda umístila komponenty tak, že to pak musela předělat není věc Mclarenu, ten o motoru nerohoduje.Nebylo to rozhodnutí Mclarenu ale Hondy.
 
 
 
Nebudu znova vypisovat z jakeho duvodu nemas pravdu...uz me to fakt nebavi...je to jako hazet perly svinim.
 
 
 

 juras - williamsquick.cz
17.05.2017 19:18
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Hurvajs píše: A ja tvrdim - a to pisu i T.O.M.ovi, protoze extra special mu to psat se mi nechce - ze strategicke rozhodnuti bylo naopak dobre a psal jsem tady uz vickrat, ze proc. A kdybys byl na miste McLarenu, taky bys takove rozhodnuti urcite udelal, protoze vsechno ukazovalo jen pozitiva. Nikoho ani ve snu nenapadlo, ze Honda to takhle zkazi. Takze dva roky stravili nespolehlivosti a neschopnosti sveho partnera, ktery i navzdory svemu ratingu, povesti, spolehlivosti, historii, moznostem, zemi puvodu, personalu, technologii, preciznosti... a co ja vim navzdory cemu... nedokazal postavit fungujici motor. A to je vse. Muzeme o tom vest spory, muzeme s tim i nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co se proti tomu da delat.   Co se tyce letosniho rozhodnuti, tam uz muzeme vinu pripsat klidne McLarenu, protoze i navzdory tomu, ze Honda nedokazala pohnout svuj vyvoj nejak intenzivneji vpred, McLaren pokracuje v spolupraci a partnerstvi. Pokud bychom ale sledovali krivku vyvoje hodnoceni partnerstvi McL + H, maji ji letos oba dva tak nizko, ze nic jineho jim ani nezbyvalo.
 
 
 
Spatne jsi me pochopil...rozhodnuti spojit se s Hondou bylo strategicky spravne rozhodnuti...skomirajici McLaren dostal novy impuls, opet ziskal tovarni podporu.
 
Ale muzete opakovat donekonecna svuj nazor ze ambiciozni start byl spravne rozhodnuti...historie rika presny opak...cesta na vrchol vyzaduje trpelivost. Kdo chce moc, nema nic.
 
 

 GRAHAM - 8GHONDA.CZ
17.05.2017 12:59
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Hurvajs píše: Takze tudiz nema byt proc trpelivy tak, jak byl doted.   Jako tym chce vyhravat hned a taky jsem psal, proc. A taky jsem psal, jaka je doba a ze leta trpelivosti prepocteny na dnesni dobu technologii (bla-bla... psal jsem ti to v minulosti uz hodnekrat a fakt ze mne to uz nejak nebavi) jsou mesice a tydny. Dnesni moznosti umoznuji technologicky urychlit spolupraci nekolikanasobne. Pokud Honda usnula ve 20. stoleti, McLaren nemuze. Je to tym 21. stoleti a taky tak musi pracovat.   McLaren jako tym musi je trpelivy az moc. A ze podepsal Hondu zase, svedci o tom, ze je trpelivy az presprilis.
 
 
 
Tak tam jde o jistou kontinuitu i v šasku, kdyby měli zase předělat šásko na motor Mercedesu, patlali by se v tom další roky asi taky a hlvaně nikde psané, že se u Mercedesu dpostanou ke stejnému naladění motoru.Kdo chce vyhrávat, nemůže mít motor Mercedesu.
 
Spekuluji že jak začala Honda využívat mozky zvenčí, tak se to brzo zlepší.Jak moc to nevím a opravdu to potřebuje čas, tam nic uspěchat nelze.
 

 GRAHAM - 8GHONDA.CZ
17.05.2017 12:41
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Takže mi chceš tvrdit ze koncept zero nebyla chyba?
 
 
 
Koncept ZERO je co nejmenší motor a motor vyrábí Honda. Zero dělá každý....každý chce mít co nejmenší motor.To že Honda umístila komponenty tak, že to pak musela předělat není věc Mclarenu, ten o motoru nerohoduje.Nebylo to rozhodnutí Mclarenu ale Hondy.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
17.05.2017 11:57
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Koukám že kde nic není ani smrt nebere.
 
 
 
Ja zase koukam, ze kdyz je toho moc, tak je co brat, ale neni si z ceho vybrat, takze porad je to to same. Jako ten hrach... Jen kdo bude cistit ty steny...
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
17.05.2017 11:55
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Tým je to pořád McLaren
 
 
 
Takze tudiz nema byt proc trpelivy tak, jak byl doted.
 
Jako tym chce vyhravat hned a taky jsem psal, proc. A taky jsem psal, jaka je doba a ze leta trpelivosti prepocteny na dnesni dobu technologii (bla-bla... psal jsem ti to v minulosti uz hodnekrat a fakt ze mne to uz nejak nebavi) jsou mesice a tydny. Dnesni moznosti umoznuji technologicky urychlit spolupraci nekolikanasobne. Pokud Honda usnula ve 20. stoleti, McLaren nemuze. Je to tym 21. stoleti a taky tak musi pracovat.
 
McLaren jako tym musi je trpelivy az moc. A ze podepsal Hondu zase, svedci o tom, ze je trpelivy az presprilis.
 

 T.O.M. - horainform.cz
17.05.2017 08:27
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Hurvajs píše: Takze na margo argumentu trpelivosti ...
 
 
 
Tým je to pořád McLaren, Honda je zatím jen dodavatel motorů. Nebudu rozpitvávat jejich rozhodnutí z roku 2013, k tomu už jsem se vyjádřil.
 
Ale když vybírali dodavatele pro sezonu 2017 a nyní i pro sezonu 2018, tak už věděli jak si který dodavatel stojí.
 
Věděli že nejlepší motor má Mercedes a Ferrari, a že pokud si vyberou je, budou mít okamžitě to nejlepší.
 
Stejně tak věděli že Renault trochu zaostává, a že TOP motor budou od Renaultu nejdřív v roce 2018.
 
A stejně tak věděli že Honda zaostává cca 100 koní ve výkonu a hrubě ve spolehlicosti, a vzhledem k tomu jak pomalu dohánělo ztrátu na Mercedes Ferrari, a jak se to už třetí rok nedaří Renaultu, jim muselo být jasné, že to letos nebude nic moc, a že to Hondě bude trvat v lepším případě dva roky, aby mohli občas na určitých okruzích bojovat o podium.
 
Ale vybrali si Hondu s tím co nabízí, tak je třeba být trpělivý a dát jí čas, možná ty dva roky, možná ještě víc.
 
PS: Já si myslím že Honda nebude schopna 100% dohnat konkurenci ani do konce cyklu těchto motorů, tedy do konce sezony 2020. Co bude pak si netroufm odhadnout.
 

 t.o.m. - horainform.cz
16.05.2017 21:18
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Koukám že kde nic není ani smrt nebere.
 

  (.)(.) - nezadán
16.05.2017 21:11
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Já nemám potřebu nastavovat parametry,tu potřebu jste zde projevili vy, jen jste žádné nedali.   Tak jsem nabídnul své, podle mě pokud loni dostal v Barce Sauber od Ferrari 2,3 se stejným motorem od týmu který ani neměl špičkové šasi, tak to o něčem vypovídá. V roce 2015 pak od týmu se stejným motorem dostali téměř 3?5 sekundy. ....
 
 
 
V roce 2015 byl rozdíl 3,5 s, loni 2,3 s, takže se rozdíly zmenšují.
Letos byl mezi nejrychlejším a nejpomalejším 1,9 s a příští rok chcete mezi Mclarenem a Sauberem 3 s ?? Ale jo, to zní logicky.
 
A co třeba porovnat rozdíl mezi Mercedesem a nejlepším jejich zákaznickým týmem, rozdíl mezi Ferrari a nejlepším jejich zákaznickým týmem a rozdíl mezi McLarenem a Sauberem.
 

 t.o.m. - horainform.cz
16.05.2017 20:38
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Jinak zdá se že letos nás pokud jde o jezdecké rošády mohou čekat doslova žně. Spekuluje se o odchodu Vettela od Ferrari, Kimi pravděpodobně skončí, odchod Alonsa je také pravděpodobný, zvyšuje se pravděpodobnost návratu Buttona. A k tomu jsou zde jezdci kteří zjevně na Formuli 1 nemají: Stroll, Palmer a bohužel asi i Vandoorne. No mohl by to být letos šrumec.
 

 t.o.m. - horainform.cz
16.05.2017 20:09
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Osobně si myslím, že pokud Honda a McLaren vydrží, mohli by v horizontu několika let být konkurenceschopní, vyhrávat závody a třeba i bojovat o titul. Jen to chce mít realistický přístup a podle toho se chovat.
 
Pořád mě ale příjde, že v McLarenu věří, že v Hondě někdo mávne kouzelným proutkem a příští rok budou vyhrávat.
 

 t.o.m. - horainform.cz
16.05.2017 20:04
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Nevidíme do pozadí smlouvy mezi McLarenem a Hondou, ale podle toho co víme se zdá že se Honda McLarenu zavázala dodávat motory zadarmo plus každý rok tým podpořit sumou cca. 100 milionů dolarů.
 
Takže ano z hlediska finančního to bylo přímo královské rozhodnutí.
 
Z hlediska sportovního už to podle mě bylo rozhodnutí extrémně riskantní, zvláště když uvážím že začínali vpodstatě na zelené louce, z nulovou úrovní zkušeností, a to nemluvím o fijasku kterým skončilo poslední angažmá Hondy.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
16.05.2017 19:39
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
syk píše: jenze zatim mc jako jednoho z partneru brat nelze, protoze zadny jiny partner hondy neni. dalo by se tedy mozna mluvit o tovarnim teamu?   to ze pristi rok to bude jinak na tom letos nic nemeni
 
 
 
No kdyz bereme McLaren jako tovarni tym Hondy, tak z toho pohledu je to pro Hondu jeste horsi.
Ale to uz by bylo deformovano uhlem pohledu.
 

 syk - sykpodvodnik.cz
16.05.2017 18:36
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Hurvajs píše: No ano. Kdyz mas na mysli McLaren jako tym F1, tak je jako tym na urcitem miste v rebricku F1 a jako tym jede a nedojede, nebo ma poruchu, nebo kdovi co dalsiho. Tam nikdo nic nenamita. I kdysi jsem psal v jedne z cetnych a rozsahlych odpovedi, z McLaren je ten, ktery veze kuzi na trh a na triko ktereho ty roky budou zapsany.   Takze na margo argumentu trpelivosti bych zase ja mohl operovat McLarenem nikoliv jako partnerem, ale jako tymem: s cim by mel mit trpelivost? Budto dokaze postavit vuz (vuz = komplexni technicke reseni, ktere mimo jine pozustava taky z motoru a sasi) nebo ne.   Tak bychom se mohli dohodnout, jestli budeme brat McLaren jako jednoho z partneru McL/H, nebo jako tym. Ale ne ze jednou pisete o tymu jako takovem a jinde zase o jednom z partneru.
 
 
 
jenze zatim mc jako jednoho z partneru brat nelze, protoze zadny jiny partner hondy neni. dalo by se tedy mozna mluvit o tovarnim teamu?
 
to ze pristi rok to bude jinak na tom letos nic nemeni
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
16.05.2017 18:09
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Podle mě za výkonnost závodního vozu nese ze 100% procent odpovědnost tým který ho do závodu nasazuje.   Nějak se mě zasukovali prsty.
 
 
 
No ano. Kdyz mas na mysli McLaren jako tym F1, tak je jako tym na urcitem miste v rebricku F1 a jako tym jede a nedojede, nebo ma poruchu, nebo kdovi co dalsiho. Tam nikdo nic nenamita. I kdysi jsem psal v jedne z cetnych a rozsahlych odpovedi, z McLaren je ten, ktery veze kuzi na trh a na triko ktereho ty roky budou zapsany.
 
Takze na margo argumentu trpelivosti bych zase ja mohl operovat McLarenem nikoliv jako partnerem, ale jako tymem: s cim by mel mit trpelivost? Budto dokaze postavit vuz (vuz = komplexni technicke reseni, ktere mimo jine pozustava taky z motoru a sasi) nebo ne.
 
Tak bychom se mohli dohodnout, jestli budeme brat McLaren jako jednoho z partneru McL/H, nebo jako tym.
Ale ne ze jednou pisete o tymu jako takovem a jinde zase o jednom z partneru.
 

 Hurvajs - hurvineqseznam.cz
16.05.2017 17:58
Minardi.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: A pak tvrdim ze McLaren ztratil dva roky (2015 a 2016) špatným strategickým rozhodnutím...
 
 
 
A ja tvrdim - a to pisu i T.O.M.ovi, protoze extra special mu to psat se mi nechce - ze strategicke rozhodnuti bylo naopak dobre a psal jsem tady uz vickrat, ze proc. A kdybys byl na miste McLarenu, taky bys takove rozhodnuti urcite udelal, protoze vsechno ukazovalo jen pozitiva.
Nikoho ani ve snu nenapadlo, ze Honda to takhle zkazi.
Takze dva roky stravili nespolehlivosti a neschopnosti sveho partnera, ktery i navzdory svemu ratingu, povesti, spolehlivosti, historii, moznostem, zemi puvodu, personalu, technologii, preciznosti... a co ja vim navzdory cemu... nedokazal postavit fungujici motor.
A to je vse.
Muzeme o tom vest spory, muzeme s tim i nesouhlasit, ale to je tak vsechno, co se proti tomu da delat.
 
Co se tyce letosniho rozhodnuti, tam uz muzeme vinu pripsat klidne McLarenu, protoze i navzdory tomu, ze Honda nedokazala pohnout svuj vyvoj nejak intenzivneji vpred, McLaren pokracuje v spolupraci a partnerstvi.
Pokud bychom ale sledovali krivku vyvoje hodnoceni partnerstvi McL + H, maji ji letos oba dva tak nizko, ze nic jineho jim ani nezbyvalo.
 

<<  (1) • 2 • 3 • 4 • 5  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 124
Reklama