diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
Marko: Změna motorů nebo odchod Red Bullu!

Renault je zásobuje jen díky Ecclestoneovu nátlaku.
 

počet komentářů: 12

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1)  >>
zobrazeny komentáře 1 až 12 z 12
 
 
 GRAHAM - 8GHONDA.CZ
24.05.2017 11:43
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Marko říká A, ale už neříká B. Chtěl by jednoduché motory jejichž vývoj by stál 15-20 milionů, ale jednoduchá auta a strop pro tým třeba 50 mega, to už by se mu nelíbilo.   Souhlasím s tím že Formule 1 potřebuje zoufale vyřešit spoustu problémů, ale motory problémem fakt nejsou. Problém jsou finance, rozpočtový strop týmů a nerovnoměrné přerozdělování peněz za marketingová práva.   Ale o tom nebude chtít RedBull hovořit, protože by byl bit.
 
 
 
Motory jsou problém, jsou drahé (+vývoj)....a moc složité.
 

  (.)(.) -
22.05.2017 17:04
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Red Bull chce změnu motorů, Ferrari si vyplakalo změnu legálních podvozků.... To jen tak pro připomenutí.
 

 isztván - nezadán
22.05.2017 16:03
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
vred bul hu píše: Igen.
 
 
 
 

 pp -
21.05.2017 23:12
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
ať už jdou s tou limonádou do riti.
 

 vred bul hu - nezadán
21.05.2017 21:38
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
markklokan píše: všiml se si, že jakmile red bull nevyhrává, je F1 vůči nim nespravedlivá
 
 
 
Igen.
 

 vred bul cz - nezadán
21.05.2017 21:37
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
nem tudom čobol píše: Kdy vypadneš zvracet své blitky na své maďarské fórum? Taky se o tvé slinty nikdo neprosil a cpeš nám je...
 
 
 
Kdy už konečně splní své výhrůžky a vypadnou z F1? To po každém částečném nezdaru budou fňukat?
 
Takhle je to v pořádku, sandálo?
 

 markklokan - MarkKlokancentrum.cz
21.05.2017 20:34
Niki Lauda.gif
reagovat na příspěvek
 
všiml se si, že jakmile red bull nevyhrává, je F1 vůči nim nespravedlivá
 

 nem tudom čobol - nezadán
21.05.2017 20:22
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
vred bul píše: Kedy už konečne splnia svoje vyhrážky a vypadnú z F1? To po každom čiastočnom nezdare budú plačkať?
 
 
 
Kdy vypadneš zvracet své blitky na své maďarské fórum? Taky se o tvé slinty nikdo neprosil a cpeš nám je...
 

 vred bul -
21.05.2017 09:25
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Kedy už konečne splnia svoje vyhrážky a vypadnú z F1? To po každom čiastočnom nezdare budú plačkať?
 

 Jirka1 - jseznam.cz
21.05.2017 08:13
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Koukal jsem se na porovnání výkonů motorů ve Formuli 1 jak šel čas, údaje jsou čerpány z literatury (kw/koně). A ať na to koukám z leva či zprava, rozdíly ve výkonnosti 50 koní jsou historicky normální, a automobilky do formule 1 patří. Takže Helmut ať raději mlčí, a nebo jdou do jiné série která jim bude více vyhovovat.   Roky 1947-1951 (atmosfera 4,5 l, tubro 1,5 l): Alfa Romeo 8v turbo: 297/404 Ferrari 4,5 12v: 280/380 Ferrari 1,5 12v turbo: 221/300 Talbot Lago 6v: 206/280 Maserati 4v turbo: 191/260   Roky 1957-1960 (atmosfera 2,5 l) Ferrari 6v: 221/300 Mercedes 6v (1954): 213/290 Maserati 6v: 206/290 Lancia 8v: 206/280 Climax 4v: 177/240   Rok 1966-1970: (atmosfera 3,0 l, turbo 1,5 l) Ferrari V12: 339/460 BRM H16: 324/440 Ford-Cosworth V8: 309/420 Honda V12: 294/400 Maserati V12: 265/360 Repco V8: 243/330   1975-78: (atmosfera 3,0 l, turbo 1,5 l) Alfa Romeo V12: 386/525 Ferrari V12: 383/520 Renault V6 turbo: 383/520 Alfa Romeo V12: 368/500 Matra V12: 368/500 Ford-Cosworth V8: 345/470   Rok 1981-82 (atmosfera 3,0 l, turbo 1,5 l) Ford Cosworth V8 atm.: 368/500 Renault V6: 386/524 Ferrari V6: 399/542 Alfa Romeo V8: 405/550 BMW V4: 427/580
 
 
 
Coventry Climax měl nejmenší výkon, ale díky nové koncepci podvozku (motor vzadu) byl i s o 60 kobylami menším výkonem rychlejší a 2x získal PK.
 
Jinak si také myslím, že to není jen o výkonu motoru, ovšem dnes se jezdí rychleji, než v té době a každá kobyla je znát. Můj názor je, že příliš techniky škodí, být "špičkou v technologiích" ve sportu k ničemu dobrému nevede, pak to není sport, kde se utkávají nejlepší jezdci, kteří musí podat extrémní fyzický výkon (jako v jiných sportech kromě šachů), aby auto dovezli na prvních místech do cíle. Po závodě by toho měli mít plné kecky a sotva vylézt na bednu...
 

 t.o.m. - horainform.cz
20.05.2017 09:06
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Koukal jsem se na porovnání výkonů motorů ve Formuli 1 jak šel čas, údaje jsou čerpány z literatury (kw/koně). A ať na to koukám z leva či zprava, rozdíly ve výkonnosti 50 koní jsou historicky normální, a automobilky do formule 1 patří. Takže Helmut ať raději mlčí, a nebo jdou do jiné série která jim bude více vyhovovat.
 
Roky 1947-1951 (atmosfera 4,5 l, tubro 1,5 l):
Alfa Romeo 8v turbo: 297/404
Ferrari 4,5 12v: 280/380
Ferrari 1,5 12v turbo: 221/300
Talbot Lago 6v: 206/280
Maserati 4v turbo: 191/260
 
Roky 1957-1960 (atmosfera 2,5 l)
Ferrari 6v: 221/300
Mercedes 6v (1954): 213/290
Maserati 6v: 206/290
Lancia 8v: 206/280
Climax 4v: 177/240
 
Rok 1966-1970: (atmosfera 3,0 l, turbo 1,5 l)
Ferrari V12: 339/460
BRM H16: 324/440
Ford-Cosworth V8: 309/420
Honda V12: 294/400
Maserati V12: 265/360
Repco V8: 243/330
 
1975-78: (atmosfera 3,0 l, turbo 1,5 l)
Alfa Romeo V12: 386/525
Ferrari V12: 383/520
Renault V6 turbo: 383/520
Alfa Romeo V12: 368/500
Matra V12: 368/500
Ford-Cosworth V8: 345/470
 
Rok 1981-82 (atmosfera 3,0 l, turbo 1,5 l)
Ford Cosworth V8 atm.: 368/500
Renault V6: 386/524
Ferrari V6: 399/542
Alfa Romeo V8: 405/550
BMW V4: 427/580
 

 t.o.m. - horainform.cz
19.05.2017 18:32
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Marko říká A, ale už neříká B. Chtěl by jednoduché motory jejichž vývoj by stál 15-20 milionů, ale jednoduchá auta a strop pro tým třeba 50 mega, to už by se mu nelíbilo.
 
Souhlasím s tím že Formule 1 potřebuje zoufale vyřešit spoustu problémů, ale motory problémem fakt nejsou. Problém jsou finance, rozpočtový strop týmů a nerovnoměrné přerozdělování peněz za marketingová práva.
 
Ale o tom nebude chtít RedBull hovořit, protože by byl bit.
 

<<  (1)  >>
zobrazeny komentáře 1 až 12 z 12
Reklama