diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
Hamilton dnes neměl konkurenci

VC Velké Británie - kvalifikace.
 

počet komentářů: 78

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1) • 2 • 3  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 78
 
 
 Alfie - alfiegmail.com
16.07.2017 12:37
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Surer
 

 Alfie - alfiegmail.com
16.07.2017 12:33
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
F1.gp píše: Vettel to podělal, kdyby Kimiho porazil měli by dnes stratégové klid na duši, takhle celou noc nespí a přemýšlí jak to nenápadně udělat aby se Seb dostal před něj, na startu ? njn ale co když ho zvorá jako posledně ? už víme ! necháme Kimiho déle na trati na starých pneu, to vždy zabere a až bude hlásit že už potřebuje do boxů budeme dělat mrtvé brouky nebo mu řekneme že ted se to ještě nehodí   Scuderia Ferrari......
 
 
 
Myslis tak nenapadne jako Bottas, ktery dostal povel pustit Hamiltona a bez slova to udelal pred nejblizsi zatackou? A pak reknou ze jel jinou strategii, resp. ze byl pomalejsi...
 

 F1.gp -
16.07.2017 09:38
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Vettel to podělal, kdyby Kimiho porazil měli by dnes stratégové klid na duši, takhle celou noc nespí a přemýšlí jak to nenápadně udělat aby se Seb dostal před něj, na startu ? njn ale co když ho zvorá jako posledně ? už víme ! necháme Kimiho déle na trati na starých pneu, to vždy zabere a až bude hlásit že už potřebuje do boxů budeme dělat mrtvé brouky nebo mu řekneme že ted se to ještě nehodí
 
Scuderia Ferrari......
 

 A.S. - bpunseznam.cz
16.07.2017 09:30
Lewis Hamilton.jpg
reagovat na příspěvek
 
MarkKlokan píše: Nechají vettela déle na trati a Räikkönen si utrapi gumy zaseklý v provozu?
 
 
 
nebo naopak, do boxů pojede Hamilton, kolo po něm Vettel, Kimi povede a v momentě kdy už bude vidno že je o víc jak vteřinu na kolo pomalejší než Ham a hlavně Vettel ho po dalších 10 kolech povolají do boxů aby se tak slavnostně vrátil až za Vettelem možná i za Bottasem kterého se naopak Mercedes bude snažit dostat dopředu...
Někdy se divím že Kimi nezastaví u tratě a nejde domů.......o tom by se psalo ještě 5 let
 

 MarkKlokan - MarkKlokancentrum.cz
16.07.2017 09:25
Niki Lauda.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: No měla by být anketa : "Použije Ferrari ve velké ceně Británie 2017 týmovou režii a bude podporovat (týmovými příkazy nebo rozdílnou strategií) lepší umístění Vettela?"   Byl by div divoucí kdyby zítra Kimi vyhrál před Hamiltonem a Vettelem...   Že by vyhrál Kimi před Vettelem považuji za nemožné...
 
 
 
Nechají vettela déle na trati a Räikkönen si utrapi gumy zaseklý v provozu?
 

 juras - williamsquick.cz
16.07.2017 08:39
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
A.S. píše: Musíš taky brát že Ayrton a Alain spolu jezdili za Mclaren...zatímco Michael a Mika každý za jinou stáj, čert-ví jaký byl měl Michael respekt kdyby Mika jezdil za Ferrari a měl stejná práva-to Michael na rozdíl od Senny nezažil...
 
 
 
To mas pravdu...ale Senna Prosta v podstate nerespektoval ani kdyz byl u jineho tymu...pokud si dobre pamatuju napeti a averze mezi nimi povolili az kdyz Prost ukoncil karieru.
 

 A.S. - bpunseznam.cz
15.07.2017 23:18
Lewis Hamilton.jpg
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Nějak si nezpomínám že by Michael byl stejně tvrdý k Mikovi jako k ostatním...tam si skutečně pamatuji Michaelův respekt se vším všudy.
 
 
 
Musíš taky brát že Ayrton a Alain spolu jezdili za Mclaren...zatímco Michael a Mika každý za jinou stáj, čert-ví jaký byl měl Michael respekt kdyby Mika jezdil za Ferrari a měl stejná práva-to Michael na rozdíl od Senny nezažil...
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 23:18
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
F1.gp píše: otázka dne: jak zítra Ferrari dostane Vettela před Kimiho pokud se to Vettelovi nepovede už na startu ?   Stratégové Ferrari mají pro Icemana jistě už připravenou tu "nejvýhodnější" strategii že nakonec klidně skončí až za Bottasem
 
 
 
No měla by být anketa :
"Použije Ferrari ve velké ceně Británie 2017 týmovou režii a bude podporovat (týmovými příkazy nebo rozdílnou strategií) lepší umístění Vettela?"
 
Byl by div divoucí kdyby zítra Kimi vyhrál před Hamiltonem a Vettelem...
 
Že by vyhrál Kimi před Vettelem považuji za nemožné...
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 23:14
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
A.S. píše: Jako pilota ho vždycky respektoval-nebo jinak měl z něj obavu , byl si vědom jeho kvalit, akorát to nedával najevo....   FIA je hlavním viníkem a já čekám že v budoucnu ( možná ještě v letošní sezoně) si za nedostatečné potrestání Vettela ponese následky, čert -ví co třeba Hamilton na ten popud provede a bude se pak hájit tím že když nedostal černou vlajku Vettel proč by měl on ?   nebo si oba začnou nezdravě vyskakovat právě proto že vědí že je nad nimi jakožto nad jezdci bojující o titul držena ochranná ruka - zejména pak nad Vettelem, protože sedí ve Ferrari a je myslím jasné že je i v zájmu FIA aby se Ferrari taky konečně stalo mistrem světa...
 
 
 
Vidím to stejně...
 
Jen k Ayrtonovi...jistý respekt k Prostovi tam byl...ale ani ten mu nebránil udělal úplně to samé co byl schopen udělat komukoliv jinému.
 
Nějak si nezpomínám že by Michael byl stejně tvrdý k Mikovi jako k ostatním...tam si skutečně pamatuji Michaelův respekt se vším všudy.
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 23:12
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: Problém potrestání Vettela vznikl v momentě, kdy dostal penalizaci v závodě. Pokud by ho nechali být a řešili to až po závodě, mohl dopadnout hůře. Ale dvakrát se za jeden přestupek trestat nedá, už to právníci FIA řekli, jde to sice, ale bylo by to příliš složité a bez předvídatelného výsledku.
 
 
 
To si nemyslím...dvojí potrestání je zcela běžné a dle práva (byť osobně s ním nesouhlasím).
 
Kromě toho úplně jednoduše lze druhý trest udělit s ohledem na to že v závodě nebyly známé všechny okolnosti i fakta...myslím že i na toto právní řád pamatuje.
 
Faktem je že vše mohlo vyústit v právní spor který by šel mimo samotnou F1 (s tím že výsledek by jistě nebyl znám v dohledné době). A v tom vidím největší problém...FIA by ať už by to dopadlo jakkoliv riskovala renomé letošního šampionátu.
 
Takže v podstatě já osobně respektuju to jak to dopadlo. I tak hrozí že se ještě možná něco semele...a Hamilton v případě že se dostane do pozice vyšetřovaného může vcelku oprávněně poukazovat na mírnost FIA v případě Baku...
 
Já doufám že to letos dojedou bez dalšího takovýhodle extempore.
 

 F1.gp -
15.07.2017 23:08
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
otázka dne: jak zítra Ferrari dostane Vettela před Kimiho pokud se to Vettelovi nepovede už na startu ?
 
Stratégové Ferrari mají pro Icemana jistě už připravenou tu "nejvýhodnější" strategii že nakonec klidně skončí až za Bottasem
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 23:06
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: Maďarsko? Nevěřím...
 
 
 
Já neříkám že Williams na Hungároši vyhraje...jen že se připravuje B-specifikace letošního auta týmem vedeným už Lowem. Alespoň jsou takové zprávy (neoficiální)...
 
Jako že svůj tým přirozeně sleduju mnohem víc jak ostatní.
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 23:03
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: No, když jsem tehdy Schumiho viděl stále jezdit dokolečka, měl jsem obavu o černou vlajku, ale nějak to prošlo, sice nevím na základě jakého pravidla, ale nikdo neprotestoval... Jak je důležité znát dobře pravidla a míti k tomu filipa...
 
 
 
Občas tady diskutujeme o "duchu pravidel"...já osobně bych to spíš nazval morálkou.
 
Michael tehdy jen udělal to co podle mého vymyslel na pit-line Brawn. A opět na to pravidla do té doby jasně nepamatovala (myslím že od toho závodu FIA upřesnila že pokud se pilot nestačí dostavit na odpykání trestu v závěru závodu, bude mu přičteno časové manko...už si nepamatuju kolik vteřin, dokonce myslím že Michaela tehdy právě i nějakou ztrátou potrestali, ale náskok mu stačil aby zůstal první. Tehdy tuším používali pouze trest 10 vteřin Stop & GO, později když začal platit i trest průjezd boxy se přičítají rozdílné časy.
 

 A.S. - bpunseznam.cz
15.07.2017 23:01
Lewis Hamilton.jpg
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Respektoval Prosta? Možná zezačátku...   Já tvrdím jednu věc. A to že ani Ayrton, ani Michael v podstatě nejsou zas tak negativní...ty zloduchy z nich udělali ty aféry. Ne že by za ně nemohli, mohli...ale kdyby FIA ve chvíli kdy prvně provedli něco nemorálního zasáhla a klepla je přes prsty...třeba k událostem jako v Suzuce, Adelaide a Jerezu nikdy nedošlo.   Proto jsem názoru že Vettel měl dostat za Baku pořádně přes prsty...udělal hodně špatnou věc (ne důsledkem, ale z morálního pohledu) a FIA to opět neudělala správně...a to potrestání bylo polovičaté.   Osobně se domnívám že veřejně činní lidé (a to mám na mysli nejen teď v našich diskuzích piloty F1, ale všechny významné osobnosti) by měli jít v otázce morálky příkladem...a v případě selhání by právě oni měli být jasně a podle zásluhy potrestáni.   Někteří fanoušci si zde v případě aféry z Baku dělali až srandu z toho že Vettel svým nesportovním jednáním dává špatný příklad fanouškům...a především těm mladým kteří si právě vytvářejí svůj žebříček hodnot...psali tady s despektem a velmi celou záležitost zlehčovali.   Přitom nikdo nechtěl Vettelovu "smrt"...zastánci morálky požadovali jasné stanovisko FIA (že to byl projev nesportovního chování) a adekvátní trest který by dal jasně najevo že toto nelze v F1 (potažmo sportu jako takovém tolerovat)...mě osobně by se zdál jako přijatelný trest zákaz startu v jednom závodě. Možná i to jak to skončilo (FIA v podstatě přinutila Vettela k omluvě) může být nakonec uspokojujícím výsledkem, ale omluvu bych v tomto případě (když vyšly najevo všechny zásadní okolnosti a fakta) tedy považoval za automatickou. Že přišla od Vettela až na nátlak FIA (to že znovu případ otevřela a projednala) chápu jako právě nízkou hladinu morálky.
 
 
 
Jako pilota ho vždycky respektoval-nebo jinak měl z něj obavu , byl si vědom jeho kvalit, akorát to nedával najevo....
 
FIA je hlavním viníkem a já čekám že v budoucnu ( možná ještě v letošní sezoně) si za nedostatečné potrestání Vettela ponese následky, čert -ví co třeba Hamilton na ten popud provede a bude se pak hájit tím že když nedostal černou vlajku Vettel proč by měl on ?
 
nebo si oba začnou nezdravě vyskakovat právě proto že vědí že je nad nimi jakožto nad jezdci bojující o titul držena ochranná ruka - zejména pak nad Vettelem, protože sedí ve Ferrari a je myslím jasné že je i v zájmu FIA aby se Ferrari taky konečně stalo mistrem světa...
 

 Jirka_1 - jicechquick.cz
15.07.2017 23:01
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Respektoval Prosta? Možná zezačátku...   Já tvrdím jednu věc. A to že ani Ayrton, ani Michael v podstatě nejsou zas tak negativní...ty zloduchy z nich udělali ty aféry. Ne že by za ně nemohli, mohli...ale kdyby FIA ve chvíli kdy prvně provedli něco nemorálního zasáhla a klepla je přes prsty...třeba k událostem jako v Suzuce, Adelaide a Jerezu nikdy nedošlo.   Proto jsem názoru že Vettel měl dostat za Baku pořádně přes prsty...udělal hodně špatnou věc (ne důsledkem, ale z morálního pohledu) a FIA to opět neudělala správně...a to potrestání bylo polovičaté.   Osobně se domnívám že veřejně činní lidé (a to mám na mysli nejen teď v našich diskuzích piloty F1, ale všechny významné osobnosti) by měli jít v otázce morálky příkladem...a v případě selhání by právě oni měli být jasně a podle zásluhy potrestáni.   Někteří fanoušci si zde v případě aféry z Baku dělali až srandu z toho že Vettel svým nesportovním jednáním dává špatný příklad fanouškům...a především těm mladým kteří si právě vytvářejí svůj žebříček hodnot...psali tady s despektem a velmi celou záležitost zlehčovali.   Přitom nikdo nechtěl Vettelovu "smrt"...zastánci morálky požadovali jasné stanovisko FIA (že to byl projev nesportovního chování) a adekvátní trest který by dal jasně najevo že toto nelze v F1 (potažmo sportu jako takovém tolerovat)...mě osobně by se zdál jako přijatelný trest zákaz startu v jednom závodě. Možná i to jak to skončilo (FIA v podstatě přinutila Vettela k omluvě) může být nakonec uspokojujícím výsledkem, ale omluvu bych v tomto případě (když vyšly najevo všechny zásadní okolnosti a fakta) tedy považoval za automatickou. Že přišla od Vettela až na nátlak FIA (to že znovu případ otevřela a projednala) chápu jako právě nízkou hladinu morálky.
 
 
 
Problém potrestání Vettela vznikl v momentě, kdy dostal penalizaci v závodě. Pokud by ho nechali být a řešili to až po závodě, mohl dopadnout hůře. Ale dvakrát se za jeden přestupek trestat nedá, už to právníci FIA řekli, jde to sice, ale bylo by to příliš složité a bez předvídatelného výsledku.
 

 Jirka_1 - jicechquick.cz
15.07.2017 22:57
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Hrozný...ještě dnes ve třetím tréningu alespoň Massa vypadal na Q3.   Ale pořád jsem přesvědčenej že celej problém je že Lowe se znalostma z Mercedesu teď nemá kouzelný proutek...na monopost Williamsu nejdou jednoduše naroubovat řešení která přispívala k technickému náskoku Mercedesu. Proč asi Mercedes Lowea uvolnil až k 1. březnu? Musel Williamsu do jisté míry vyjít vstříc (za Bottase)...ale za normálních okolností by měl Lowe nejmíň půlroční přestávku...tak to usmlouvali oboustraně na 1. března.   Možná se mýlím...ale Symonds Williams taky rozhodně pozvedl...a přechod důležitých techniků prakticky vždy znamenal pozvednutí týmu kam přišli.   Ferrari kdysi poskočilo díky Barnardovi, díky Neweymu poskočil Williams, McLaren i Redbull, Ferrari pomohl výrazně příchod Brawna s Byrnem...atd.   Williams tak nějak potichu slibuje do Maďarska B-specifikaci...to by mělo být auto zásadně upravené Lowem...tak uvidíme.
 
 
 
Maďarsko? Nevěřím...
 

 Jirka_1 - jicechquick.cz
15.07.2017 22:55
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Ayrtona jsem nenáviděl (jo, jo mládí...), co to tehdy v Monaku 1985 udělal bylo něco co do té doby nikdo neprovedl...myslím že vedení závodu nevědělo jak se k tomu postavit...a taky na to neexistovalo žádné pravidlo.   Svým způsobem něco podobného předvedl Michal v Silverstone 1998 (ve smyslu využití vyčůranosti a využité mezery v pravidlech)...když zajel k odpykání trestu v posledním kole...a před tím než zastavil projel cílem. I když Ayrton v Monaku jednal podle mě podle své hlavy, kdežto fígl s odpykáním trestu v posledním kole podle mě vymyslel Brawn.   V každým případě Ayrton a Michael jsou pro mě dva největší podrazáci v F1...oba se neštítili zajít hodně za pověstnou hranu...bylo jim jedno jak...hlavně že vyhrají. A oba respektovali jen některé své soupeře...tedy možná Ayrton nerespektoval žádného, u Michaela si pamatuju že k Mikovi opravdu respekt choval.
 
 
 
No, když jsem tehdy Schumiho viděl stále jezdit dokolečka, měl jsem obavu o černou vlajku, ale nějak to prošlo, sice nevím na základě jakého pravidla, ale nikdo neprotestoval... Jak je důležité znát dobře pravidla a míti k tomu filipa...
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 22:54
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
A.S. píše: Ayrton respektoval Prosta ( jako pilota) Jako idol měl Fangia a nejlepšího soupeře kterého na dráze potkal jmenoval nějakého chlapíka ještě z motokár...ve F1 nikoho takového nepotkal.   Ostatní už asi moc ne, maximálně tak ještě mohl mít obavu z Mansella a jeho rychlosti.   Nicméně byl to exot a mě byl pořád sympatičtější než polovina dnešního startovního pole kde to jsou samé panenky které říkají neustále ty samé ohrané fráze a takový Grosjean udělá scénu z toho když údajně přijde o 0,3 desetiny...zlaté časy když jezdil Ayrton...
 
 
 
Respektoval Prosta?
Možná zezačátku...
 
Já tvrdím jednu věc. A to že ani Ayrton, ani Michael v podstatě nejsou zas tak negativní...ty zloduchy z nich udělali ty aféry. Ne že by za ně nemohli, mohli...ale kdyby FIA ve chvíli kdy prvně provedli něco nemorálního zasáhla a klepla je přes prsty...třeba k událostem jako v Suzuce, Adelaide a Jerezu nikdy nedošlo.
 
Proto jsem názoru že Vettel měl dostat za Baku pořádně přes prsty...udělal hodně špatnou věc (ne důsledkem, ale z morálního pohledu) a FIA to opět neudělala správně...a to potrestání bylo polovičaté.
 
Osobně se domnívám že veřejně činní lidé (a to mám na mysli nejen teď v našich diskuzích piloty F1, ale všechny významné osobnosti) by měli jít v otázce morálky příkladem...a v případě selhání by právě oni měli být jasně a podle zásluhy potrestáni.
 
Někteří fanoušci si zde v případě aféry z Baku dělali až srandu z toho že Vettel svým nesportovním jednáním dává špatný příklad fanouškům...a především těm mladým kteří si právě vytvářejí svůj žebříček hodnot...psali tady s despektem a velmi celou záležitost zlehčovali.
 
Přitom nikdo nechtěl Vettelovu "smrt"...zastánci morálky požadovali jasné stanovisko FIA (že to byl projev nesportovního chování) a adekvátní trest který by dal jasně najevo že toto nelze v F1 (potažmo sportu jako takovém tolerovat)...mě osobně by se zdál jako přijatelný trest zákaz startu v jednom závodě. Možná i to jak to skončilo (FIA v podstatě přinutila Vettela k omluvě) může být nakonec uspokojujícím výsledkem, ale omluvu bych v tomto případě (když vyšly najevo všechny zásadní okolnosti a fakta) tedy považoval za automatickou.
Že přišla od Vettela až na nátlak FIA (to že znovu případ otevřela a projednala) chápu jako právě nízkou hladinu morálky.
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 22:39
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
t.o.m. píše: Kvalifikaci jsem nesledoval, takže nemohu hodnotit. Ale i tak mě hlava nebere co poslední dvě kvalifikace předvádí Williams.
 
 
 
Já jsem optimista...Williams je na správné cestě...Lowe to dokáže...je to jen otázka času.
 
Williams má špičkový motor, Massa ať si říká kdo chce co chce jezdí pořád slušně, Strollovi věřím, jen potřebuje čas...za Bottase ušetřili peníze za motor...a Lowe jim pomůže na auto implementovat vychytávky Mercedesu...Mercedes nevyhrával jen díky motoru.
 

 A.S. - bpunseznam.cz
15.07.2017 22:36
Lewis Hamilton.jpg
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Ayrtona jsem nenáviděl (jo, jo mládí...), co to tehdy v Monaku 1985 udělal bylo něco co do té doby nikdo neprovedl...myslím že vedení závodu nevědělo jak se k tomu postavit...a taky na to neexistovalo žádné pravidlo.   Svým způsobem něco podobného předvedl Michal v Silverstone 1998 (ve smyslu využití vyčůranosti a využité mezery v pravidlech)...když zajel k odpykání trestu v posledním kole...a před tím než zastavil projel cílem. I když Ayrton v Monaku jednal podle mě podle své hlavy, kdežto fígl s odpykáním trestu v posledním kole podle mě vymyslel Brawn.   V každým případě Ayrton a Michael jsou pro mě dva největší podrazáci v F1...oba se neštítili zajít hodně za pověstnou hranu...bylo jim jedno jak...hlavně že vyhrají. A oba respektovali jen některé své soupeře...tedy možná Ayrton nerespektoval žádného, u Michaela si pamatuju že k Mikovi opravdu respekt choval.
 
 
 
Ayrton respektoval Prosta ( jako pilota)
Jako idol měl Fangia a nejlepšího soupeře kterého na dráze potkal jmenoval nějakého chlapíka ještě z motokár...ve F1 nikoho takového nepotkal.
 
Ostatní už asi moc ne, maximálně tak ještě mohl mít obavu z Mansella a jeho rychlosti.
 
Nicméně byl to exot a mě byl pořád sympatičtější než polovina dnešního startovního pole kde to jsou samé panenky které říkají neustále ty samé ohrané fráze a takový Grosjean udělá scénu z toho když údajně přijde o 0,3 desetiny...zlaté časy když jezdil Ayrton...
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 22:27
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: A Williams zase nic...
 
 
 
Hrozný...ještě dnes ve třetím tréningu alespoň Massa vypadal na Q3.
 
Ale pořád jsem přesvědčenej že celej problém je že Lowe se znalostma z Mercedesu teď nemá kouzelný proutek...na monopost Williamsu nejdou jednoduše naroubovat řešení která přispívala k technickému náskoku Mercedesu. Proč asi Mercedes Lowea uvolnil až k 1. březnu? Musel Williamsu do jisté míry vyjít vstříc (za Bottase)...ale za normálních okolností by měl Lowe nejmíň půlroční přestávku...tak to usmlouvali oboustraně na 1. března.
 
Možná se mýlím...ale Symonds Williams taky rozhodně pozvedl...a přechod důležitých techniků prakticky vždy znamenal pozvednutí týmu kam přišli.
 
Ferrari kdysi poskočilo díky Barnardovi, díky Neweymu poskočil Williams, McLaren i Redbull, Ferrari pomohl výrazně příchod Brawna s Byrnem...atd.
 
Williams tak nějak potichu slibuje do Maďarska B-specifikaci...to by mělo být auto zásadně upravené Lowem...tak uvidíme.
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 22:19
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
MarkKlokan píše: Senna byl divnej patron
 
 
 
Ayrtona jsem nenáviděl (jo, jo mládí...), co to tehdy v Monaku 1985 udělal bylo něco co do té doby nikdo neprovedl...myslím že vedení závodu nevědělo jak se k tomu postavit...a taky na to neexistovalo žádné pravidlo.
 
Svým způsobem něco podobného předvedl Michal v Silverstone 1998 (ve smyslu využití vyčůranosti a využité mezery v pravidlech)...když zajel k odpykání trestu v posledním kole...a před tím než zastavil projel cílem. I když Ayrton v Monaku jednal podle mě podle své hlavy, kdežto fígl s odpykáním trestu v posledním kole podle mě vymyslel Brawn.
 
V každým případě Ayrton a Michael jsou pro mě dva největší podrazáci v F1...oba se neštítili zajít hodně za pověstnou hranu...bylo jim jedno jak...hlavně že vyhrají. A oba respektovali jen některé své soupeře...tedy možná Ayrton nerespektoval žádného, u Michaela si pamatuju že k Mikovi opravdu respekt choval.
 

 coto.je - coto.jetiscali.cz
15.07.2017 20:30
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: Řešil se tím, že jde o "závodní incident"...
 
 
 
To bylo asi trochu jinak...
 

 coto.je - coto.jetiscali.cz
15.07.2017 20:27
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
LH perfektní kolo
VET nezvládl poslední kolo 1.i 2. sektor horší než předchozí kolo.
Kimi příjemně překvapil
 
Uvidíme jak to půjde zítra.
 
Koukám že ti co žádali nejtvrdší potrestání pro Vettla v klidu přejdou to že měl dostat HAM dnes penalizaci.
Zdůvodnění komisařů je úplně ....
 
V zájmu sezóny mi to nevadí
Byla to blbost týmu, měl ho na to upozornit...
 

 coto.je - coto.jetiscali.cz
15.07.2017 20:13
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Fang
Velice děkuji, snad to dám příští rok
 

 t.o.m. - horainform.cz
15.07.2017 20:12
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Kvalifikaci jsem nesledoval, takže nemohu hodnotit. Ale i tak mě hlava nebere co poslední dvě kvalifikace předvádí Williams.
 

 Jirka_1 - jicechquick.cz
15.07.2017 19:14
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
A Williams zase nic...
 

 A.S. - bpunseznam.cz
15.07.2017 19:03
Lewis Hamilton.jpg
reagovat na příspěvek
 
MarkKlokan píše: Senna byl divnej patron
 
 
 
určitě, ale podle tehdejších pravidel a zvyklostí věděl co si může dovolit
 

 MarkKlokan - MarkKlokancentrum.cz
15.07.2017 19:00
Niki Lauda.gif
reagovat na příspěvek
 
juras píše: Hamilton   Kimi   Ricci   Williams , zrovna na domácí velké ceně jim to nejede   Co se týče Hamiltona a eventuelniho poškození Grosjeana...jak to někdo muze srovnávat s incidentem v Baku...i kdyby Hamilton Grosjeana trochu zbrzdil...to co provedl Vettel je o několik levelu vys v zavaznosti.   Dneska se resi jestli se někdo někomu náhodou trošičku nepripletl do cesty...v roce 1985 Ayrton Senna v Monaku umyslne vyjizdel na trať a prekazel svým největším souperum aby neohrozili jeho nejlepší čas...a ačkoliv si na to oficiálně stezovalo několik renomovaných pilotů nic se nedelo (prirozene byla jiná doba a nechci tím říct ze by se mi to líbilo a souhlasil jsem s tím).
 
 
 
Senna byl divnej patron
 

 juras - williamsquick.cz
15.07.2017 18:41
Williams.gif
reagovat na příspěvek
 
Fang píše: <div>Omlouvám se za OT, ale po delší době (naposledy 2003) jsem se zúčastnil závodního víkendu F1 v Rakousku a tak bych se chtěl podělit s několika postřehy (snad to bude pro někoho zajímavé).</div> <div> </div> <div>Lístky jsme koupili v předprodeji na přírodní tribunu za cca 2 000 kč (nutno zakoupit do konce roku 2016), těsně před závodem byla cena cca 2 600 kč což pro zajímavost vychází laciněji, než na Moto GP v Brně na přírodní tribunu C. Ubytování jsme zvolili v kempu „pink“, který se nachází cca 5 min. chůze od tribuny. Kemp je vybaven mimo plastových toaletách i zděnými záchody a sprchami, které organizátoři dvakrát denně uklízeli. Vzhledem k tomu, že je tento kemp stranou od ostatních mimo hlavní dění, je to myslím dobrá příležitost pro rodiny s dětmi. Až na čtvrteční noc kdy bylo několik sousedů hlučných se dalo poměrně dobře vyspat. Pokud by jste hledali bujařejší zábavu i během noci, zaměřil bych se na kempy pod hlavní tribunou, kde to každou noc žilo až do rána . Navíc to z těchto kempů je kousek k jevišti kde v pátek a v sobotu večer probíhali koncerty. Vstup na koncerty byl součástí víkendových lístků. Z našeho kempu to bylo cca 30 minut chůze.</div> <div> </div> <div>Co se týká přírodní tribuny, tak z některých míst lze vidět konec cílové rovinky, první zatáčku, velkou část stoupající rovinky za první zatáčkou, začátek či konec (podle toho kde stojíte) rovinky s druhou DRS zónou a část zatáčkovitého posledního sektoru. Přehled po trati je tedy dle mého názoru výborný. Mínusem naopak jsou velkoplošné obrazovky. U přírodní tribuny jsou asi tři či čtyři. Ta je rozsáhlá a velmi členitá. Obrazovky jsou bohužel v místech, kde divák vidí na trať velmi omezeně. Takže buď jste měli dobrý výhled na trať a neviděli jste pořádně na obrazovku a nebo naopak. Toto jsem jaksi nepochopil. Za současných podmínek bych viděl jako nejzajímavější místo na trati na konci rovinky s druhou DRS zónou, kde se odehrálo nejvíc zajímavých momentů jak v F1, tak i ve většině doprovodných závodů. Z přírodní tribuny je na toto místo dobře vidět.</div> <div> </div> <div>Co se týká fanoušků, tak oproti mé poslední návštěvě významně ubylo fanoušků Ferrari a Mclarenu. Logicky přibylo fanoušků Mercedesu a Red Bullu, respektive Verstapena, na kterého se přijely podívat davy fanoušků z Holandska. Rovněž účast fanoušků z ČR byla slušná.</div> <div>Ve čtvrtek jsme využili možnosti podívat se do boxů (opět zdarma pro držitele víkendových vstupenek) k vidění byly jak sestavené monoposty, tak v různém stupni rozebrání. U některých týmů (Mclaren, Force India) si bylo možné prohlídnout zblízka přední spoilery, Ferrari zase mělo oddělanou a vystavenou karoserii. Některé týmy nacvičovali zastávky v boxech, zkrátka příjemné zpestření dne.</div> <div> </div> <div>Další pozitivní věcí byl všeobecný pořádek. Rakouský fanoušek když vypije pivo, tak nevyhodí plastový kelímek kolem sebe, ale buď ho vhodí do popelnice a nebo si ho nechává u sebe dokud se poblíž neobjeví úklidová četa, která obcházela i kempy. Co se týká cen nápojů a jídla, tak ty byly v okolí celého okruhu jednotné. Ocenil jsem, že nedošlo k zdvojnásobení cen jako to bývá např. v Brně. Hladina cen byla obvyklá Rakouská. Samozřejmě je to podstatně dražší, než jsme zvyklí. Například pivo stálo 4,5 eura.</div> <div> </div> <div>Celkově bych víkend hodnotil velmi pozitivně. Kaňkou bylo až moc teplé počasí. Přeci jenom když se teploty pohybují kolem 30° C a vy většinu dne trávíte na tribuně, kde není skoro žádný stín, tak je to unavující. Nicméně toto nemohou organizátoři ovlivnit. Pokud budete v budoucnu zvažovat návštěvu některé z velkých cen, mohu Red Bull Ring vřele doporučit. Pokud někoho něco zajímá, tak se zeptejte. Pokud budu moci rád odpovím.</div> <div> </div>
 
 
 
Diky...rad jsem si tvůj příspěvek přečetl.
 

<<  (1) • 2 • 3  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 78
Reklama