diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
FIA protlačila Halo

Od roku 2018 bude povinnou součástí vozů F1.
 

počet komentářů: 72

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1) • 2 • 3  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 72
 
 
 s_palo - q400075mvrht.com
26.07.2017 21:38
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Klidně připomeň a já se budu opakovat... to že v jednom místě kde je voda někdo vyletí pochopím, udělá chybu... ale když vím že je na trati voda a v daném místě už někdo vyletěl, tak proč tam jedu tak abych vyletěl taky?   Nebo se zeptám srozumitelněji, když si někdo sáhne na rozpálená kamna a spálí se, a ty víš že kamná jsou rozpálená a někdo už se o ně spálil, budeš se těch kamen také chytat?
 
 
 
K druhemu odstavcu, cize ked masovy vrah ma zlu karmu mame mu odpustit? Ked niekto svojou nezodpovednostou zabije niekoho, je vacsinou za to potrestany.. Ale to by mal mat Whitting sebareflexiu..
 
Problem tvojej logiky je v tom, ze ked ty nieco v telke vidis automaticky to musia vediet aj jazdci. Kolkokrat sa hovorilo, ze jazdci v dazdi nevidia nic. Za druhe je otazka a teraz neviem ci bola zodpovedana, ci bol Bianchi o tom informovany? Ale akolvek, stale Ti unika fakt, ze jazdec moze vyletiet, pre chybu, nevhodne pneumatiky, defekt alebo poruchu..
 
A za dalsie, ked je nieco evidentne nebezpecne, treba to potierat predtym ako sa nieco stane. Rovnako to bolo z Tamburellom, tak to bolo aj z Bianchiho nehodou. Uz v Interlagose 2003 mohlo kompetentnym napadnut, hups tu sa mohlo nieco stat. Nie vykaslali sa na to..
 

 api - apipobox.sk
26.07.2017 07:54
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Nebo se zeptám srozumitelněji, když si někdo sáhne na rozpálená kamna a spálí se, a ty víš že kamná jsou rozpálená a někdo už se o ně spálil, budeš se těch kamen také chytat?
 
 
 
Paľko určite áno
 

 T.O.M. - horainform.cz
25.07.2017 22:55
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
F1.gp píše: Bezpečnost reálně nikoho nezajímá, vše se dělá pouze a jen ze strachu že by pak museli vyplácet milionové odškodné a toho se dnes každý bojí, proto FIA vymýšlí takovéhle ptákoviny. Dnes je v módě někoho zažalovat i kvůli maličkosti a vytřískat z toho hromadu peněz. Jezdi F1 by podle mého měli podepisovat nějaký pakt že do toho jdou z vlastního rizika aby se pak rodina nedomáhala žádného odškodného FIA by pak byla z obliga a žádné blbosti jako Halo by se nemuseli dělat.... Navíc letící matici Halo stejně nezastaví a proti nárazu do několikatunového traktoru to asi taky nepomůže...
 
 
 
To milionové odškodné není až takový problém, jde především o mediální sledovanost... když se na nějakém lokálním oblastním závodě někdo zabije, tak koho to zajímá? Ale smrt pilota z několika milionovým platem, v přímém přenosu který sleduje miliony lidí? To by mohlo být pro Formuli 1 z obchodního hlediska zničující.
 
Klasický příklad pro ty co mě nevěří, na českých rallye soutěžích umře každý rok alespoň jeden jezdec nebo navigátor... ale kdo z Vás si vzpomena na některého z nich, jak se jmenoval a při které rallye se to stalo? Ale že se Senna zabil v Imole 1994 si vzpomene každý.
 

 T.O.M. - horainform.cz
25.07.2017 22:47
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: mam Ti pripomenut Nurburgring 2007, alebo Braziliu 2003? Ked boli take podmienky na trati, ze vsetci vylietavali z trate v jednej zakrute.. Alebo vo Fuji 2007, ked Kimi dostal hodiny aj za SC?   Ak na jednom mieste vyleti na pneumatikach do dazda, aka je asi pravdepodobnost, ze niekto tam opat vyleti.. Podotykam, tieto formule jazdia v rychlostiach cez 300 kmh. Co je dostatocne spomalenie, hlavne ked aj tim riskuje, a nemal vhodne podmienky.   Whitting to nezvladol a je to jeho chyba, uz tolko rokov je riaditel a by mal vediet, kedy je nebezpecne poslat do zakruty traktor. Mal stastie, ze sa nic nestalo v Japonsku 1994 alebo v Brazilii 2003, tam to bolo stastie, ze nikto sa nezranil ale v pripade Bianchiho to stastie uz nemal.
 
 
 
Klidně připomeň a já se budu opakovat... to že v jednom místě kde je voda někdo vyletí pochopím, udělá chybu... ale když vím že je na trati voda a v daném místě už někdo vyletěl, tak proč tam jedu tak abych vyletěl taky?
 
Nebo se zeptám srozumitelněji, když si někdo sáhne na rozpálená kamna a spálí se, a ty víš že kamná jsou rozpálená a někdo už se o ně spálil, budeš se těch kamen také chytat?
 

 F1.gp - nezadán
25.07.2017 14:54
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
api píše: Sennu zabila zrejme technická porucha, nie Tamburello
 
 
 
Koštoval bych to na nedostatečně zahřáté pneu, těžký vůz a příliš agresivní jízdu....
Po restartu jen on a Schumacher ujížděli jako střelení, jenže Schumacher měl lehké auto, měl jet více zastávek v boxech, Hill už po restartu jel jak z hnojem...víc u něj fungoval pud sebezáchovy a proto je ještě tady.
 

 Xxtupec - nezadán
25.07.2017 13:03
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
api píše: Sennu zabila zrejme technická porucha, nie Tamburello
 
 
 
Jasné, veď aj pri vražde zbraňou zabíja zbraň a nie ten, kto ju použil. No ozaj.
 

 api - apipobox.sk
25.07.2017 08:50
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: A takyto alibizmus zabil Sennu. V Tamburelle bola rada vaznych nehod a nic z tym sa nerobilo.   To iste aj tu bola rada podobnych nehod a alibisticky poslem tam traktor hadam sa zase nic nestane..   A ktomu standardu. Dvojite zlte vlajky bol taky standard, ze skoro vsetci jazdci ich vtedy ignorovali a museli sa minuly rok upresnovat pravidla dvojitych zltych vlajok..
 
 
 
Sennu zabila zrejme technická porucha, nie Tamburello
 

 s_palo - q400075mvrht.com
25.07.2017 07:18
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Po vojne je každý generál, ale odpratávanie vozu zo vzdialenejšej strany výjazdovej zóny pod dvoma žltými vlajkami bol štandart, na ktorý sa do Bianchiho nehody nikto nesťažoval.
 
 
 
A takyto alibizmus zabil Sennu. V Tamburelle bola rada vaznych nehod a nic z tym sa nerobilo.
 
To iste aj tu bola rada podobnych nehod a alibisticky poslem tam traktor hadam sa zase nic nestane..
 
A ktomu standardu. Dvojite zlte vlajky bol taky standard, ze skoro vsetci jazdci ich vtedy ignorovali a museli sa minuly rok upresnovat pravidla dvojitych zltych vlajok..
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
25.07.2017 06:41
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: Prosim? Ja chcem aby v dazdi, pri havarii, poslali SC, marsali v klude odpratali vrak a po odpratani pustit ich opat pretekat..   A pokial si dobre pamatam, vtedy sa podmmienky rychlo menili, dazd silnel, takze v takych podmienkach je este vacsie riziko, ze niekto bude mat nevhodne pneumatiky. Dal som par prikladov, kde to mohlo skoncit podobne ako s Bianchim, ale nastastie sa nic nestalo.
 
 
 
Po vojne je každý generál, ale odpratávanie vozu zo vzdialenejšej strany výjazdovej zóny pod dvoma žltými vlajkami bol štandart, na ktorý sa do Bianchiho nehody nikto nesťažoval.
 

 s_palo - q400075mvrht.com
24.07.2017 11:08
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Sutil aj Bianchi mali obuté zelené pneumatiky. To by si naozaj chcel, aby bol SC kvôli povinnému prezutiu pneumatík?
 
 
 
Prosim? Ja chcem aby v dazdi, pri havarii, poslali SC, marsali v klude odpratali vrak a po odpratani pustit ich opat pretekat..
 
A pokial si dobre pamatam, vtedy sa podmmienky rychlo menili, dazd silnel, takze v takych podmienkach je este vacsie riziko, ze niekto bude mat nevhodne pneumatiky. Dal som par prikladov, kde to mohlo skoncit podobne ako s Bianchim, ale nastastie sa nic nestalo.
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
24.07.2017 07:19
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: pozri sa ja neziadam, aby bolo SC pre kazdu blbost. Ale je blbost, ked na trati jazdci dostavaju aquaplaning, posielat vedla trate traktor.. Ked na trati dostavaju jazdci aquaplaning, vzdy to skor ci neskor skoncilo s SC na trati, pre niekolko nehod na trati.
 
 
 
Sutil aj Bianchi mali obuté zelené pneumatiky. To by si naozaj chcel, aby bol SC kvôli povinnému prezutiu pneumatík?
 

 s_palo - q400075mvrht.com
23.07.2017 19:23
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
F1.gp píše: Bezpečnost reálně nikoho nezajímá, vše se dělá pouze a jen ze strachu že by pak museli vyplácet milionové odškodné a toho se dnes každý bojí, proto FIA vymýšlí takovéhle ptákoviny. Dnes je v módě někoho zažalovat i kvůli maličkosti a vytřískat z toho hromadu peněz. Jezdi F1 by podle mého měli podepisovat nějaký pakt že do toho jdou z vlastního rizika aby se pak rodina nedomáhala žádného odškodného FIA by pak byla z obliga a žádné blbosti jako Halo by se nemuseli dělat.... Navíc letící matici Halo stejně nezastaví a proti nárazu do několikatunového traktoru to asi taky nepomůže...
 
 
 
jazdci to vedia, ale zase je hlupost zvysovat riziko takymi vtakovinami ako robil Whitting.
 

 s_palo - q400075mvrht.com
23.07.2017 19:21
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: V prípade SC platí to isté čo o červenej vlajke. Porazení a ich fanúšikovia by sa požadovali odpovedi, prečo bolo SC nutné a či teraz bude F1 ako NASCAR.
 
 
 
pozri sa ja neziadam, aby bolo SC pre kazdu blbost. Ale je blbost, ked na trati jazdci dostavaju aquaplaning, posielat vedla trate traktor.. Ked na trati dostavaju jazdci aquaplaning, vzdy to skor ci neskor skoncilo s SC na trati, pre niekolko nehod na trati.
 

 s_palo - q400075mvrht.com
23.07.2017 19:19
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: V USA se za deště nezávodí - asi ví proč. Je to hodně nebezpečné a závody tím trpí. Formulové vozy s odkrytými koly navíc ještě vytváří vodní tříšť, která zhoršuje rozhled po trati. Jules si nabil držku na vodě, jestli se dobře pamatuji. Takže Halo ne, ale nezávodit za deště - pokud jsme u té bezpečnosti...
 
 
 
blbost, v USA sa za dazda preteka. Nepretekaju za dazda na ovaloch, co je dost nebezpecne za sucha a nie uz to za dazda..
 

 F1.gp - nezadán
23.07.2017 16:27
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: Zeptej se jich, jestli se jim závodění na vodě líbí... Když se na to zeptali mistra mistrů na vodě Senny, řekl na rovinu, že vodu nenávidí...
 
 
 
já bych se jich na nic neptal-berete miliony tak budete prostě závodit za všech podmínek a hotovo....takže asi tak
 

 Jirka_1 - jicechquick.cz
23.07.2017 15:36
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
F1.gp píše: naopak, za deště závodit, alespoň se maže rozdíl v technice a jezdci na slabších vozech tak mají šanci....za to nemohla voda ale Bianchi sám 100% jde vše na jeho vrub....podmínky jsou pro všechny stejné...nezávodit za deště je srabařina, když můžou jezdci na 2 kolech proč ne samozvaní nejlepší jezdci v F1 ?...
 
 
 
Zeptej se jich, jestli se jim závodění na vodě líbí... Když se na to zeptali mistra mistrů na vodě Senny, řekl na rovinu, že vodu nenávidí...
 

 F1.gp - nezadán
23.07.2017 11:25
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Jirka_1 píše: V USA se za deště nezávodí - asi ví proč. Je to hodně nebezpečné a závody tím trpí. Formulové vozy s odkrytými koly navíc ještě vytváří vodní tříšť, která zhoršuje rozhled po trati. Jules si nabil držku na vodě, jestli se dobře pamatuji. Takže Halo ne, ale nezávodit za deště - pokud jsme u té bezpečnosti...
 
 
 
naopak, za deště závodit, alespoň se maže rozdíl v technice a jezdci na slabších vozech tak mají šanci....za to nemohla voda ale Bianchi sám 100% jde vše na jeho vrub....podmínky jsou pro všechny stejné...nezávodit za deště je srabařina, když můžou jezdci na 2 kolech proč ne samozvaní nejlepší jezdci v F1 ?...
 

 Jirka_1 - jicechquick.cz
23.07.2017 10:45
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
V USA se za deště nezávodí - asi ví proč. Je to hodně nebezpečné a závody tím trpí. Formulové vozy s odkrytými koly navíc ještě vytváří vodní tříšť, která zhoršuje rozhled po trati. Jules si nabil držku na vodě, jestli se dobře pamatuji. Takže Halo ne, ale nezávodit za deště - pokud jsme u té bezpečnosti...
 

 Jirka_1 - jicechquick.cz
23.07.2017 10:41
Lotus.gif
reagovat na příspěvek
 
Žádné rozhodnutí není nikdy takové, aby se líbilo všem. Dvojitá žlutá stačí na to, aby každý pochopil, že se tam skutečně něco vážného děje a přiměřeně tomu zpomalí. Červená vlajka je ještě lepší, ale pak jsme u těch rozhodnutí - ani to, ani ono nebude správně chápáno všemi, vždycky se najde nějaký blbec, který v tom bude něco vidět, co tam vůbec není a nikdy nebylo. s_palo je chytrej jako rádiio, neklepší by bylo, aby nahradil Whittinga a rozhodoval o všem on... Pak bychom mu zde všichu řádně nadávali, ať udělá rozhodnutí jaké chce...
P.S.: Halo neodsouhlasil Whitting, to jen tak na upřesnění pro nechápavé...
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
23.07.2017 08:45
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: to je sice pravda, ale minimalne mal dat SC a bol by pokoj. To co urobil bolo najhorsie co mohol urobit, v minulosti to este preslo so stastim, ale vtedy nie..
 
 
 
V prípade SC platí to isté čo o červenej vlajke. Porazení a ich fanúšikovia by sa požadovali odpovedi, prečo bolo SC nutné a či teraz bude F1 ako NASCAR.
 

 F1.gp - nezadán
23.07.2017 08:24
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: no a ja som videl v 1994 f1tky a bolo na male aby sa nestalo nieco podobne..   no ale potom nech sa nekeca, ze ich zaujima bezpecnost a nech zavadzaju somariny..   Mimochodom nezda sa Ti, ze ked niekto padne motorku mimo trate je tazsie trafit ako velky traktor.. Aj ked na druhej strane ak padne niekto na trati a trafi ho niekto je to smrtak.
 
 
 
Bezpečnost reálně nikoho nezajímá, vše se dělá pouze a jen ze strachu že by pak museli vyplácet milionové odškodné a toho se dnes každý bojí, proto FIA vymýšlí takovéhle ptákoviny.
Dnes je v módě někoho zažalovat i kvůli maličkosti a vytřískat z toho hromadu peněz.
Jezdi F1 by podle mého měli podepisovat nějaký pakt že do toho jdou z vlastního rizika aby se pak rodina nedomáhala žádného odškodného FIA by pak byla z obliga a žádné blbosti jako Halo by se nemuseli dělat....
Navíc letící matici Halo stejně nezastaví a proti nárazu do několikatunového traktoru to asi taky nepomůže...
 

 s_palo - q400075mvrht.com
23.07.2017 08:18
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
F1.gp píše: Jak říkával Pedro Rodriguez- " Pokud nedojde k defektu vozu, má každý pilot svůj život především ve vlastních rukou" Proto bych žádné Halo nedělal, Bianchi si za to mohl sám i kdyby na dráze bylo 10 traktorů......prostě jednoznačně chyba pilota.... Kvůli Bianchiho neschopnosti nebudu házet vinu na Whittinga. Tuhle jsem viděl závod motorek 500cc z roku 1993 v Japonské Suzuce kde se jeden vyboural a na dráhu vyjela sanitka a jezdi ji normálně předjížděli v plné rychlosti a v pohodě. Takhle špičkový piloti se MUSÍ umět s podobnou situací vypořádat a dostatečně zpomalit , pokud to nezvládnou jako Bianchi-mají smůlu, závodili s vědomým vlastního rizika, tudíž žádné odškodné rodinám bych nikdy nevyplácel a žádné prvky jako Halo nedělal....čistě jeho blbost
 
 
 
no a ja som videl v 1994 f1tky a bolo na male aby sa nestalo nieco podobne..
 
no ale potom nech sa nekeca, ze ich zaujima bezpecnost a nech zavadzaju somariny..
 
Mimochodom nezda sa Ti, ze ked niekto padne motorku mimo trate je tazsie trafit ako velky traktor.. Aj ked na druhej strane ak padne niekto na trati a trafi ho niekto je to smrtak.
 

 s_palo - q400075mvrht.com
23.07.2017 08:14
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Keby bol dal červenú vlajku, tak sa pindá na Whitinga, že z jazdcov F1 robí nesvojprávne slečinky.
 
 
 
to je sice pravda, ale minimalne mal dat SC a bol by pokoj. To co urobil bolo najhorsie co mohol urobit, v minulosti to este preslo so stastim, ale vtedy nie..
 

 F1.gp -
23.07.2017 08:14
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Jak říkával Pedro Rodriguez- " Pokud nedojde k defektu vozu, má každý pilot svůj život především ve vlastních rukou" Proto bych žádné Halo nedělal, Bianchi si za to mohl sám i kdyby na dráze bylo 10 traktorů......prostě jednoznačně chyba pilota.... Kvůli Bianchiho neschopnosti nebudu házet vinu na Whittinga.
Tuhle jsem viděl závod motorek 500cc z roku 1993 v Japonské Suzuce kde se jeden vyboural a na dráhu vyjela sanitka a jezdi ji normálně předjížděli v plné rychlosti a v pohodě. Takhle špičkový piloti se MUSÍ umět s podobnou situací vypořádat a dostatečně zpomalit , pokud to nezvládnou jako Bianchi-mají smůlu, závodili s vědomým vlastního rizika, tudíž žádné odškodné rodinám bych nikdy nevyplácel a žádné prvky jako Halo nedělal....čistě jeho blbost
 

 api - apipobox.sk
23.07.2017 07:48
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Roberto píše: Keby bol dal červenú vlajku, tak sa pindá na Whitinga, že z jazdcov F1 robí nesvojprávne slečinky.
 
 
 
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
23.07.2017 07:41
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: zmyslu zbaveny bol Whitting, ked posle do zakruty, kde dostal jazdec aquaplaning traktor.. Hlavne ze tam sa take nieco skoro stalo pred 20 rokmi..   A pokial viem vsetci jazdci to tam nedodrzovali a vieme ako sa do minuleho roku chapal pojem (ne)dostatocne spomalenie..
 
 
 
Keby bol dal červenú vlajku, tak sa pindá na Whitinga, že z jazdcov F1 robí nesvojprávne slečinky.
 

 s_palo - q400075mvrht.com
23.07.2017 07:30
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
(.)(.) píše: A kvůli takovým jako ty, se zavedlo halo. Děkujeme.
 
 
 
Kvoli mne? Ako sorry, neviem co hladite, ale za tie roky boli podobne situacie ako Bianchiho nehoda, len na stastie rutiace auto tesne minulu marsalov, zeriav, auto marsalov, ze pri vsetkych stalo stastie, ze je nepochopitelne, ze z vlastnej skusenosti nevedel rozoznat ze je nebezpecne.. Pozri si Suzuku 1994 alebo Interlagos 2003.. Hlavne pri tych brazilskych marsaloch a jazdcoch stali asi vsetci svaty, a nic sa nestalo.. Whitting je vrah, a pre jeho neschopnost mame halo.
 

 s_palo - q400075mvrht.com
23.07.2017 07:25
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Byly tam dvojité žluté vlajky a traktor tam logicky poslali organizátoři, možná to byla chyba, ale jezdci věděli co se na trati děje a týmy měli dost času jezdce varovat. V daný moment byl Bianchi na cca. 17 místě, a ztrácel kolo na bodovanou pozici, nesmyslně riskoval, ačkoliv nemohl nic získat, jen ztratit. Ztratil všechno k vůli své hlouposti, čest jeho památce.
 
 
 
mam Ti pripomenut Nurburgring 2007, alebo Braziliu 2003? Ked boli take podmienky na trati, ze vsetci vylietavali z trate v jednej zakrute.. Alebo vo Fuji 2007, ked Kimi dostal hodiny aj za SC?
 
Ak na jednom mieste vyleti na pneumatikach do dazda, aka je asi pravdepodobnost, ze niekto tam opat vyleti.. Podotykam, tieto formule jazdia v rychlostiach cez 300 kmh. Co je dostatocne spomalenie, hlavne ked aj tim riskuje, a nemal vhodne podmienky.
 
Whitting to nezvladol a je to jeho chyba, uz tolko rokov je riaditel a by mal vediet, kedy je nebezpecne poslat do zakruty traktor. Mal stastie, ze sa nic nestalo v Japonsku 1994 alebo v Brazilii 2003, tam to bolo stastie, ze nikto sa nezranil ale v pripade Bianchiho to stastie uz nemal.
 

  (.)(.) - nezadán
22.07.2017 22:26
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: zmyslu zbaveny bol Whitting, ked posle do zakruty, kde dostal jazdec aquaplaning traktor.. Hlavne ze tam sa take nieco skoro stalo pred 20 rokmi..   A pokial viem vsetci jazdci to tam nedodrzovali a vieme ako sa do minuleho roku chapal pojem (ne)dostatocne spomalenie..
 
 
 
A kvůli takovým jako ty, se zavedlo halo. Děkujeme.
 

 T.O.M. - horainform.cz
22.07.2017 20:29
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
s_palo píše: zmyslu zbaveny bol Whitting, ked posle do zakruty, kde dostal jazdec aquaplaning traktor.. Hlavne ze tam sa take nieco skoro stalo pred 20 rokmi..   A pokial viem vsetci jazdci to tam nedodrzovali a vieme ako sa do minuleho roku chapal pojem (ne)dostatocne spomalenie..
 
 
 
Byly tam dvojité žluté vlajky a traktor tam logicky poslali organizátoři, možná to byla chyba, ale jezdci věděli co se na trati děje a týmy měli dost času jezdce varovat. V daný moment byl Bianchi na cca. 17 místě, a ztrácel kolo na bodovanou pozici, nesmyslně riskoval, ačkoliv nemohl nic získat, jen ztratit. Ztratil všechno k vůli své hlouposti, čest jeho památce.
 

<<  (1) • 2 • 3  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 72
Reklama