diskuze
Reklama
Reklama
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU:
Horner: Formule 1 by měla být opakem Formule E

Jedna formule s elektřinou, druhá s motory V12?
 

počet komentářů: 31

 

  Kolik je pětkrát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
<<  (1) • 2  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 31
 
 
 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
14.08.2017 16:10
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Ale jako dobrý no. To ve sci-fi filmech neukážou, že ulice měst budoucnosti smrdí po smažených řízkách...
 
 
 
Mně se ta představa líbí... člověk se projede a ještě si při tom udělá oběd
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
14.08.2017 14:12
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Scuderia Ferrari píše: Ok, tak teda plácám. A ještě mám 'kydy', že je mi všechno uprdele (kde?). Ale že diesely (ty starý, nepřešlechtěný) ti pojedou i na stolní olej, o tom jsi neslyšel?
 
 
 
Tak se zas nepotentuj, tys tu začal s nějakými nesmysly o stahování kalhot...
 
Ale jako dobrý no. To ve sci-fi filmech neukážou, že ulice měst budoucnosti smrdí po smažených řízkách...
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
14.08.2017 13:50
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Co to zas plácáš? Ptal ses, tak jsem ti odpověděl. Pokud se nenajde efektivní alternativa, tak bude provoz auta nákladná záležitost, to je prostě fakt. Ropa byla levný zdroj energie, který už nebude k dispozici.   Nějaký tvoje kydy o tom, jak je ti všechno uprdele, do diskuze nijak nepřispívají a nikoho nezajímají...
 
 
 
Ok, tak teda plácám. A ještě mám 'kydy', že je mi všechno uprdele (kde?). Ale že diesely (ty starý, nepřešlechtěný) ti pojedou i na stolní olej, o tom jsi neslyšel?
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
14.08.2017 13:32
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Scuderia Ferrari píše: Fosilní auta J-E-D-N-O-U nebudou, tak hlavně stáhni včas kalhoty. Ono lidstvo taky jednou nebude, ale mašli si proto nehodím
 
 
 
Co to zas plácáš? Ptal ses, tak jsem ti odpověděl. Pokud se nenajde efektivní alternativa, tak bude provoz auta nákladná záležitost, to je prostě fakt. Ropa byla levný zdroj energie, který už nebude k dispozici.
 
Nějaký tvoje kydy o tom, jak je ti všechno uprdele, do diskuze nijak nepřispívají a nikoho nezajímají...
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
14.08.2017 11:51
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
Scuderia Ferrari píše: Fosilní * J-E-D-N-O-U nebudou, tak hlavně stáhni včas kalhoty. Ono lidstvo taky jednou nebude, ale mašli si proto nehodím
 
 
 
*paliva
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
14.08.2017 11:51
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Chápeš psané slovo? Fosilní paliva jednou nebudou a takže ti tvůj trabant bude k h-o-v-n-u a moderní auta mohou být příliš nákladná...
 
 
 
Fosilní auta J-E-D-N-O-U nebudou, tak hlavně stáhni včas kalhoty. Ono lidstvo taky jednou nebude, ale mašli si proto nehodím
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
13.08.2017 23:36
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Scuderia Ferrari píše: A kdo by ho těm chudším sebral?
 
 
 
Chápeš psané slovo? Fosilní paliva jednou nebudou a takže ti tvůj trabant bude k h-o-v-n-u a moderní auta mohou být příliš nákladná...
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
13.08.2017 12:29
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: A taky existuje černá varianta, že vlastnit a provozovat vlastní auto bude v budoucnu výsada pouze nejbohatších lidí. Tak jako dnes nemáme každý svůj vrtulník...
 
 
 
A kdo by ho těm chudším sebral?
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
13.08.2017 11:32
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Ale já přece netvrdím že v té kapalině ta energie nebude... v benzínu je energir, v nafte je, je ve dřevě, uranu atd. Jde jen o to najít efektivní způsob jak tu energii z daného materiálu dostat.   Celý problém elektromobilů je prostě v tom že na současné akumulátory nemáme dost surovin... a upřímně je nesmysl takto plýtvat lithiem.   V současné době ČR potřebuje cca. 70 TWh elektřiny. Pro provoz 4 milionů elektromobilů na území ČR s průměrným ročním nájezdem 10 tisíc km, by bylo potřeba dalších 380 TWh. Temelín vyrobí cca. 19 TWh za rok.   Kde tu enerfii budeme brát fakt netuším, možná někdo vymyslí nějaký efektivní vodíkový článek, a do auta budeme jen dolévat vodu, a z té ta energie bude nějak vznikat a pohánět elektromotor... ale vody také není zrovna dostatek.   Ale představa že elektřinu potřebnou pro elektromobily budeme vyrábět a distribuovat je v takto masovém měřítku nereálné, to by chtělo nejen těch 20 Temelínů, ale také dvacetkrát větší rozvodnou síť, což zvláště ve městech bude mega problém.
 
 
 
Jinými slovy mluvíš pořád o spalovacích motorech, akorát se bude spalovat něco jiného... To je úplně klidně možné, ale zatím nějaké efektivní řešení není v dohlednu.
 
Elektrika je použitelná už dnes. Ačkoli jde o pouhé převedení celého problému s fosilními palivy o úroveň výše na elektrárny - kde se výroba energie budoucnosti bude muset řešit tak jako tak.
 
Časem se mohou vymyslet jiné a efektivnější způsoby uchovávání energie... Na tom se samozřejmě taky intenzivně pracuje, akorát dříve nebyla extra motivace vyvíjet nějaké super-baterky.
 
Jak už bylo řečeno, nemůžeš to srovnávat s dnešními možnostmi, mluvíme o postupném vývoji a horizontu třeba sto let. Jak vypadala rozvodná síť a spotřeba vyspělého světa před sto lety?
 
A taky existuje černá varianta, že vlastnit a provozovat vlastní auto bude v budoucnu výsada pouze nejbohatších lidí. Tak jako dnes nemáme každý svůj vrtulník...
 

  (.)(.) -
12.08.2017 21:56
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: ..... Celý problém elektromobilů je prostě v tom že na současné akumulátory nemáme dost surovin... a upřímně je nesmysl takto plýtvat lithiem.   V současné době ČR potřebuje cca. 70 TWh elektřiny. Pro provoz 4 milionů elektromobilů na území ČR s průměrným ročním nájezdem 10 tisíc km, by bylo potřeba dalších 380 TWh. Temelín vyrobí cca. 19 TWh za rok.   Kde tu enerfii budeme brát fakt netuším, možná někdo vymyslí nějaký efektivní vodíkový článek, a do auta budeme jen dolévat vodu, a z té ta energie bude nějak vznikat a pohánět elektromotor... ale vody také není zrovna dostatek.   Ale představa že elektřinu potřebnou pro elektromobily budeme vyrábět a distribuovat je v takto masovém měřítku nereálné, to by chtělo nejen těch 20 Temelínů, ale také dvacetkrát větší rozvodnou síť, což zvláště ve městech bude mega problém.
 
 
 
To jako myslíš, že z minuty na minutu, jako lusknutím prstu, všechna auta na ropná paliva zmizí a začnou jezdit na elektriku??
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
12.08.2017 21:53
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Tak nejezdi, v čem je problém?
 
 
 
Zatím v ničem, ale vyhrožujou
 

 s_palo - q400075mvrht.com
12.08.2017 21:09
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Ale já přece netvrdím že v té kapalině ta energie nebude... v benzínu je energir, v nafte je, je ve dřevě, uranu atd. Jde jen o to najít efektivní způsob jak tu energii z daného materiálu dostat.   Celý problém elektromobilů je prostě v tom že na současné akumulátory nemáme dost surovin... a upřímně je nesmysl takto plýtvat lithiem.   V současné době ČR potřebuje cca. 70 TWh elektřiny. Pro provoz 4 milionů elektromobilů na území ČR s průměrným ročním nájezdem 10 tisíc km, by bylo potřeba dalších 380 TWh. Temelín vyrobí cca. 19 TWh za rok.   Kde tu enerfii budeme brát fakt netuším, možná někdo vymyslí nějaký efektivní vodíkový článek, a do auta budeme jen dolévat vodu, a z té ta energie bude nějak vznikat a pohánět elektromotor... ale vody také není zrovna dostatek.   Ale představa že elektřinu potřebnou pro elektromobily budeme vyrábět a distribuovat je v takto masovém měřítku nereálné, to by chtělo nejen těch 20 Temelínů, ale také dvacetkrát větší rozvodnou síť, což zvláště ve městech bude mega problém.
 
 
 
Ja by som to tak cierne nevydel. Iste dnes to este nie je efektivne, ale pokym dojde ropa, tak hadam pridu na efektivnejsie riesenie.. Predpokladam, ze prve auta boli tiez poriadny papkaci..
 

 T.O.M. - horainform.cz
12.08.2017 19:25
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Todle je úplná blbost. Energie se nevyčaruje jen tak z ničeho, že smícháš dvě kapaliny. Ta energie už by v těch "kapalinách" musela nějakým způsobem být dodána, což by znamenalo, že bys sice nestavěl dalších 20 temelínů, ale musel bys stavět stovky "nabíječek" kapalin, nebo jak to chceš nazvat... Fyziku neosereš.   My jsme jen měli štěstí, že před pár miliony let chcíplo pár dinosaurů a nechalo nám tu téměř zadarmo koncentrovanou energii v ropě.
 
 
 
Ale já přece netvrdím že v té kapalině ta energie nebude... v benzínu je energir, v nafte je, je ve dřevě, uranu atd. Jde jen o to najít efektivní způsob jak tu energii z daného materiálu dostat.
 
Celý problém elektromobilů je prostě v tom že na současné akumulátory nemáme dost surovin... a upřímně je nesmysl takto plýtvat lithiem.
 
V současné době ČR potřebuje cca. 70 TWh elektřiny. Pro provoz 4 milionů elektromobilů na území ČR s průměrným ročním nájezdem 10 tisíc km, by bylo potřeba dalších 380 TWh. Temelín vyrobí cca. 19 TWh za rok.
 
Kde tu enerfii budeme brát fakt netuším, možná někdo vymyslí nějaký efektivní vodíkový článek, a do auta budeme jen dolévat vodu, a z té ta energie bude nějak vznikat a pohánět elektromotor... ale vody také není zrovna dostatek.
 
Ale představa že elektřinu potřebnou pro elektromobily budeme vyrábět a distribuovat je v takto masovém měřítku nereálné, to by chtělo nejen těch 20 Temelínů, ale také dvacetkrát větší rozvodnou síť, což zvláště ve městech bude mega problém.
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
11.08.2017 10:16
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Scuderia Ferrari píše: Primárně mi jde o to, že na elektřinu v autě prostě jezdit nechci, tak nehodlám pořád poslouchat, jak za patnáct let budou jezdit jenom elektromobily.
 
 
 
Tak nejezdi, v čem je problém?
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
11.08.2017 10:14
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Podle mě jediným možným řešením je palivový článek, který bude v autě a na čerpací stanici z něj nějakou kapalinu vypustíš, a nějakou jinou do něj natankuješ. A ta kapalina provede chenickou reakci která tu elektrickou energii vyrobí.
 
 
 
Todle je úplná blbost. Energie se nevyčaruje jen tak z ničeho, že smícháš dvě kapaliny. Ta energie už by v těch "kapalinách" musela nějakým způsobem být dodána, což by znamenalo, že bys sice nestavěl dalších 20 temelínů, ale musel bys stavět stovky "nabíječek" kapalin, nebo jak to chceš nazvat... Fyziku neosereš.
 
My jsme jen měli štěstí, že před pár miliony let chcíplo pár dinosaurů a nechalo nám tu téměř zadarmo koncentrovanou energii v ropě.
 

  (.)(.) -
11.08.2017 09:27
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Je to hon na čarodějnice. Smrdí vám diesly, budete jezdit na elektriku. To máte za to.
 

 Pet - wing1seznam.cz
11.08.2017 06:57
BMW.gif
reagovat na příspěvek
 
já stejně vidím budoucnost ve spalovacích motorech. Možná budou mít za X let objem 0,5 litru, spotřebu 2-3 litry, nějakou tu rekuperaci, opravdu malej elektromotor pro pohyb v zácpách na dálnici nebo na popojíždění ve městě. Budou mít poloviční váhu než dnes, všechny budou mít omezovač na 150 km/hod a při příjezdu do obce vám ho čidlo u silnice upraví na 80. Ropy je ještě dost, plynu taky, třeba se vyvine ještě nějaké účinnější médium než klasický benzín a nafta
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
11.08.2017 00:33
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Častým argumentem je, že elektromobily jsou sice "čisté", ale že se ekologická zátěž stejně přenáší na často "špinavé" elektrárny...   Pointa je v tom, že i ty špinavé elektrárny dokáží vyrábět energii o řád efektivněji, protože nejsou omezeny prostorem a dalšími faktory. Neustále probíhá vývoj na nových generacích jaderných reaktorů a za pár desítek let se snad i dočkáme té fúze...   Jediným problematickým faktorem jsou doposud nevyhovující akumulátory, jejich kapacita, doba nabíjení atd. Už teď se zvažují např. řešení, že se u benzínky nebudeš auto dobíjet, ale prostě dostaneš nabitou baterku a tu vybitou jim tam necháš.   Takže ano, elektřina je cesta. Že to drhne teď neznamená, že to za dvacet let nebude vypadat úplně jinak, to je vývoj... Odmítat cokoli jenom proto, že je to "ekologické", je úplně stejně dementní přístup jako rušení jaderných elektráren u našich osvícených sousedů...
 
 
 
Primárně mi jde o to, že na elektřinu v autě prostě jezdit nechci, tak nehodlám pořád poslouchat, jak za patnáct let budou jezdit jenom elektromobily.
 
Pokud jde o věcné argumenty, z elektromobility nějaká zvláštní energetická výhodnost rozhodně neplyne a pokud by šlo i o tu ekologickou zátěž, nezapomínejme vedle výroby samotné elektřiny z "nečistých" zdrojů na obludnosti se získáváním a zpracováním lithia nebo těžkých kovů...
 

 T.O.M. - horainform.cz
10.08.2017 22:19
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Mr.B píše: Souhlas. To, že něco nejde teď neznamená, že to nepůjde za 10 let. Může například existovat systém výměny elektrolytu, kdy se u "benzínky" starý odčerpá a nový už nabitý načerpá. Možnosti jsou nekonečné.
 
 
 
Čímž potvrzuješ, že současné elektromobily jsou slepá cesta.
 

 T.O.M. - horainform.cz
10.08.2017 22:17
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Častým argumentem je, že elektromobily jsou sice "čisté", ale že se ekologická zátěž stejně přenáší na často "špinavé" elektrárny...   Pointa je v tom, že i ty špinavé elektrárny dokáží vyrábět energii o řád efektivněji, protože nejsou omezeny prostorem a dalšími faktory. Neustále probíhá vývoj na nových generacích jaderných reaktorů a za pár desítek let se snad i dočkáme té fúze...   Jediným problematickým faktorem jsou doposud nevyhovující akumulátory, jejich kapacita, doba nabíjení atd. Už teď se zvažují např. řešení, že se u benzínky nebudeš auto dobíjet, ale prostě dostaneš nabitou baterku a tu vybitou jim tam necháš.   Takže ano, elektřina je cesta. Že to drhne teď neznamená, že to za dvacet let nebude vypadat úplně jinak, to je vývoj... Odmítat cokoli jenom proto, že je to "ekologické", je úplně stejně dementní přístup jako rušení jaderných elektráren u našich osvícených sousedů...
 
 
 
V tom argumentu elektráren problém nevidím. Problém je jinde.
 
Na akumulátory tak jak je známe nemáme materiála, lithium by vystačilo na polovinu jedné generace celosvětového vozového parku.
 
Není problém nabít jedno dvě auta v ulici, problém by byl kdyby každý večer chtěli auto nabít všichni lidi v ulici, an to není dimenzovaná rozvodná síť a nemáme na to elektrárny.
 
Pokud by dnes všichni obyvatelé ČR přešli na elektromobili jak je známe, vzrostla by spotřeba elektricjé energie v ČR více než šestinásobně... takže by bylo potřeba postavit například ještě dalších cca. dvacet Temelínů.
 
Podle mě jediným možným řešením je palivový článek, který bude v autě a na čerpací stanici z něj nějakou kapalinu vypustíš, a nějakou jinou do něj natankuješ. A ta kapalina provede chenickou reakci která tu elektrickou energii vyrobí.
 

 t.o.m. - horainform.cz
10.08.2017 22:09
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
-kouk al jsem do výsledků, dnes dělá motor rozdíl cca. 0,5 sekundy na kolo (když nepočítám Hondu) ale šasi dělá cca. 3 sekundy rozdílu. Není tedy čas zavést ve Formuli 1 jednotné šasi.
 
 
 
 
 

  (.)(.) - nezadán
10.08.2017 14:55
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Častým argumentem je, že elektromobily jsou sice "čisté", ale že se ekologická zátěž stejně přenáší na často "špinavé" elektrárny.....
 
 
 
Mimo jiné jde i o to, že jeden "špinavý" zdroj se monitoruje a reguluje snáze, než 100 000 malých.
 

 Pet - wing1seznam.cz
10.08.2017 14:29
BMW.gif
reagovat na příspěvek
 
elektřina je jen mezičlánek, elektrárna musí být přímo v autě, toho se ale my nedožijeme, takže je to mrtvola.
 
Stejně jako hurthys bych mohl argumentovat, že správná cesta je jaderná fůze. Dnes je to nereálné, ale v budoucnosti to bude realita. asi tak za 800 let
 

 Mr.B - pueseznam.cz
10.08.2017 14:12
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
hurthys píše: Častým argumentem je, že elektromobily jsou sice "čisté", ale že se ekologická zátěž stejně přenáší na často "špinavé" elektrárny...   Pointa je v tom, že i ty špinavé elektrárny dokáží vyrábět energii o řád efektivněji, protože nejsou omezeny prostorem a dalšími faktory. Neustále probíhá vývoj na nových generacích jaderných reaktorů a za pár desítek let se snad i dočkáme té fúze...   Jediným problematickým faktorem jsou doposud nevyhovující akumulátory, jejich kapacita, doba nabíjení atd. Už teď se zvažují např. řešení, že se u benzínky nebudeš auto dobíjet, ale prostě dostaneš nabitou baterku a tu vybitou jim tam necháš.   Takže ano, elektřina je cesta. Že to drhne teď neznamená, že to za dvacet let nebude vypadat úplně jinak, to je vývoj... Odmítat cokoli jenom proto, že je to "ekologické", je úplně stejně dementní přístup jako rušení jaderných elektráren u našich osvícených sousedů...
 
 
 
Souhlas. To, že něco nejde teď neznamená, že to nepůjde za 10 let. Může například existovat systém výměny elektrolytu, kdy se u "benzínky" starý odčerpá a nový už nabitý načerpá. Možnosti jsou nekonečné.
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
10.08.2017 13:17
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
T.O.M. píše: Tak pokud jde o současné elektromobily, tedy elektromotor a akumulátory, které se musí nabíjet, tak to je zcela nepochybně u aut slepá cesta. Jednak na takovéto řešení není dostatek surovin, a pak je limitem přenosová soustava.   Jediným možným řešením pro elektromobily je, že se podaří vymyslet systém který bude tu elektřinu vyrábět přímo ve voze, a palivo do něj bude možné běžně čerpat na čerpacích stanicích.
 
 
 
Častým argumentem je, že elektromobily jsou sice "čisté", ale že se ekologická zátěž stejně přenáší na často "špinavé" elektrárny...
 
Pointa je v tom, že i ty špinavé elektrárny dokáží vyrábět energii o řád efektivněji, protože nejsou omezeny prostorem a dalšími faktory. Neustále probíhá vývoj na nových generacích jaderných reaktorů a za pár desítek let se snad i dočkáme té fúze...
 
Jediným problematickým faktorem jsou doposud nevyhovující akumulátory, jejich kapacita, doba nabíjení atd. Už teď se zvažují např. řešení, že se u benzínky nebudeš auto dobíjet, ale prostě dostaneš nabitou baterku a tu vybitou jim tam necháš.
 
Takže ano, elektřina je cesta. Že to drhne teď neznamená, že to za dvacet let nebude vypadat úplně jinak, to je vývoj... Odmítat cokoli jenom proto, že je to "ekologické", je úplně stejně dementní přístup jako rušení jaderných elektráren u našich osvícených sousedů...
 

 T.O.M. - horainform.cz
10.08.2017 12:15
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Pet píše: elektrika je mrtvá, všichni to ví a nikdo to nechce říct nahlas, už je do toho nainvestováno příliš. Ale kdyby ropa fakt došla (ani naše děti se toho nedožijí...) přejde se na nějakej vodík nebo lidi přijdou na něco jinýho
 
 
 
Tak pokud jde o současné elektromobily, tedy elektromotor a akumulátory, které se musí nabíjet, tak to je zcela nepochybně u aut slepá cesta. Jednak na takovéto řešení není dostatek surovin, a pak je limitem přenosová soustava.
 
Jediným možným řešením pro elektromobily je, že se podaří vymyslet systém který bude tu elektřinu vyrábět přímo ve voze, a palivo do něj bude možné běžně čerpat na čerpacích stanicích.
 

 hurthys - hurthysseznam.cz
10.08.2017 10:01
McLaren.gif
reagovat na příspěvek
 
Pet píše: elektrika je mrtvá, všichni to ví a nikdo to nechce říct nahlas, už je do toho nainvestováno příliš. Ale kdyby ropa fakt došla (ani naše děti se toho nedožijí...) přejde se na nějakej vodík nebo lidi přijdou na něco jinýho
 
 
 
Blábol, nic o tom nevíš
 

 Pet - wing1seznam.cz
10.08.2017 08:24
BMW.gif
reagovat na příspěvek
 
elektrika je mrtvá, všichni to ví a nikdo to nechce říct nahlas, už je do toho nainvestováno příliš. Ale kdyby ropa fakt došla (ani naše děti se toho nedožijí...) přejde se na nějakej vodík nebo lidi přijdou na něco jinýho
 

 Roberto - WWW.Robertozoznam.sk
10.08.2017 08:16
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Scuderia Ferrari píše: Osobně doufám, že brzy někoho všechny tyhle nápady s elektrokoninama přejdou...
 
 
 
Ropa sa bude míňať a ceny už iba stúpať, hoci ak svet prejde na elektromobily, nechcem vidieť ten účet za elektrinu, keď sa nebudú stíhať stavať elektrárne.
 

 Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
09.08.2017 22:32
Kimi Raikkonen.gif
reagovat na příspěvek
 
Osobně doufám, že brzy někoho všechny tyhle nápady s elektrokoninama přejdou...
 

<<  (1) • 2  >>
zobrazeny komentáře 1 až 30 z 31
Reklama