Novinky

  • 29.04.2024 Neutral Rozhodnutí o změně bodovacího systému bylo odloženo

  • 26.04.2024 Good Nico Hülkenberg bude od roku 2025 jezdit za Stake F1 Team KICK Sauber.

  • 17.04.2024 Good Andretti zprovoznil menší továrnu F1 v Silverstonu

Facebook Instagram

Dojmy ze třetího podniku ETCC na Salzburgringu

Dojmy ze třetího podniku ETCC na Salzburgringu

Závod v Rakousku z pohledu Romana Klemma.

Text a foto: Roman Klemm

Rozjetý Petr Fulín přijel do Rakouska ve výborné formě, což potvrdil svou sobotní pole-position. Před nedělními závody ETCC ovšem začalo pršet, což jeho úkol – udržet za sebou rychlé SEATy – velice komplikovalo. Nakonec si český jezdec z Rakouska domů přivezl jen tři body za pole-position a zle poničený BMW, který v prvním závodě skončil za vysoké rychlosti ve svodidlech. Ani Fulínovy nejvážnější soupeři ovšem nedokázali vítězit a tak pocestuje jezdec z Plasů i k příštímu podniku na sicilské Perguse jako lídr celkového hodnocení.

 


Švýcar Peter Rikli na voze honda.

 


Takhle se ukázal Petr Fulín konkurenci při sobotní kvalifikaci.

 


Maťo Homola asi měl málo času pro malebné okolí Salzburgringu.

 


Dušan Borkovič využil hromadné havárie soupeřů a radoval se z vítězství v prvním závodě.

 


Rus Ladygin dojel dvakrát na stupínek vítězů.

  


Salzburgring vznikl roku 1969, do poloviny sedmdesátých let zde hostovalo ME formule 2 a do roku 1988 i DTM.

  


V kvalifikaci Fulín všem „stáhl kalhoty“ – doslova!

 


Lokální matador Mario Dablander vyhrál druhý nedělní závod.

 


A pak, že Citroen teprve připravuje útok na WTCC: Němec Erwin Kukas již s tímto C2 VTS pro Francouze „ověřuje situaci“. Víkend v ETCC ho stojí 6000 Euro...

 


V Salzburgu si znovu zazávodila i dřívější domácí hvězda cesťáků Wolfgang Treml.

 


Jaromír Štádler na voze Seat ve vlásence Nocksteinkehre.

 


Fulínovu uklouznutí v první šikaně...

 


 ...následuje i Oriola.

 


Petr Fulín ještě drží směčku SEATů za sebou. Brzy mělo být hůře...

 


Smutný pohled na BMW týmu Křenek. Ale do Pergusy je dost času na opravu.

 


SEAT mledého Němce Andrese Pfistera na tom nebyl o moc lépe.

 


Trošku pobledlý Petr Fulín.

 


Ve druhém závodě se snažil Matějovský držet tempo SEATů, tři sekundy po tomto záběru ovšem i on visel ve svodidlech.

 


Petr Fulín ve voze BMW 320si týmu Křenek Motorsport.

 


Úsměvy z první startovní řady: Fulín vedle Skuze. To ještě nepršelo...

 


Do druhého závodu směl z pole-position vyrazit Matějovský.

 


Salzburgring a jeho hezké stránky.