Novinky

  • 28.03.2024 Good Z Güntera Steinera je ambasador VC Miami.

  • 23.03.2024 Good Roman Staněk vybojoval ve sprintu v Austrálii 2. místo

  • 22.03.2024 Good Vettel bude testovat Porsche 963 LMH.

Facebook Instagram

Wolff: Hamilton má plné právo být naštvaný

Wolff: Hamilton má plné právo být naštvaný

Inženýři se pokusí zabránit penalizaci.

Kdo sledoval předsezónní testy, ten ví, že Mercedes své soupeře zahanbil více spolehlivostí než rychlostí a dokonce musel v Barceloně dennodenně používat jenom středně-tvrdé pneumatiky, protože s měkkými sadami by prostě nebylo možné absolvovat tak dlouhé vzdálenosti. O to více překvapují problémy Lewise Hamiltona, kterému už v druhé kvalifikaci po sobě selhalo MGU-H, systém pro rekuperaci tepelné energie. Inženýři Mercedesu nyní Hamiltonovou pohonnou jednotku přezkoumají kousek po kousku, ale pravděpodobně jde o stejnou poruchu, kvůli které Hamilton v Číně odstartoval z posledního místa.

"Jsme ve velmi bizarní situaci, protože se zdá, že je to stejná porucha jako v Šanghaji. To by myslím znamenalo, že musíme hledat jinou příčinu selhání, jinou část MGU-H," přiznává Toto Wolff.

"Takový je motorsport, taková věc se může stát, ale je velmi nešťastné, že se to zase stalo Lewisovi. Zdá se, že veškerá smůla se nastěhovala na jeho stranu garáže a všechno štěstí je na opačné straně. Ale co se Nica týče, on si to zasloužil."
 
Rosberg vyhrál první tři závody sezóny a po dnešku je pravděpodobné, že zítra se jeho náskok ještě zvětší. Wolff se vůbec nediví, že Hamilton po odstoupení v krátkém rozhovoru pro média evidentně těžko skrýval velké zklamání.

"Je skvělý, od začátku sezóny snáší všechny podpásovky. Začíná to být těžké a přitom vůbec nepochybuji, že se přes to přenese. Právě teď ale má plné právo zlobit se. I já jsem se těšil na jejich boj o pole position. Z pohledu rychlosti vozu je toto zatím náš nejlepší víkend. Nyní máme hořkosladký pocit. Nejenže měl Lewis problém s technikou, ale v Nicově voze jsou stejné systémy."

Navíc není jisté, zda zítra bude moci odstartovat z 10. místa. To závisí na tom, zda inženýři budou při opravě muset porušit pravidla parc fermé.

"Zatím nevíme, postup budeme muset nejprve prodiskutovat s FIA. Snad to zvládneme bez penalizace."