Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Jezdci McLarenu zatím nejsou spokojení se svými vozy

Jezdci McLarenu zatím nejsou spokojení se svými vozy

Buttona trápí vyvážení, Hamiltona tempo v dlouhých jízdách.

Piloti McLarenu Jenson Button a Lewis Hamilton nejsou po pátečních trénincích na Velkou cenu Singapuru plně spokojení se svými vozy, před sobotní kvalifikací je podle nich ještě čeká něco práce.

Button sice ve druhém tréninku obsadil druhé místo, na nejrychlejšího Sebastiana Vettela však ztratil přes tři desetiny sekundy. Brit své manko připisuje vyvážení vozu, které podle něj ještě není dost dobré.

"Nemyslím, že bych už našel svůj rytmus, povrch trati nebyl v obou trénincích kvůli rannímu dešti moc přilnavý," řekl Button po pátečním programu.

"Úplně spokojený nejsem ani s vyvážením svého vozu, ne všechno, co jsme se dnes pokusili změnit, bylo úspěšné, ale stále máme pro zítřek nějaké nápady a to je pozitivní.

Ještě je před námi dost práce, ale pokud se nám podaří vyladit vyvážení, měli bychom být konkurenceschopní."

Hamilton sice s vyvážením svého vozu spokojený byl, nezamlouvala se mu však jeho rychlost v dlouhých jízdách, přestože inženýři McLarenu hodnotili páteční výsledky kladně.

"Naše auto je poměrně pěkně vyvážené, ale stále ještě potřebujeme udělat nějaké změny v nastavení," řekl Hamilton. "Za těchto teplot je to těžké, zejména v dlouhých jízdách, ale abych pravdu řekl, myslím, že se tu trochu trápí úplně všichni.

Moje závodní tempo se mi z kokpitu nezdálo úplně dobré, ale moji inženýři říkají, že bylo docela slibné. Trať by se také do zítřka měla nagumovat, takže by opotřebení pneumatik nemělo být takovým problémem."

Hamilton, jenž skončil na pátém místě, přisoudil svou ztrátu na Vettela své chybě v poslední zatáčce okruhu.

"Ve druhém tréninku jsem byl ve svém nejrychlejším kole trochu široký v poslední zatáčce a ztratil jsem asi půl sekundy. Nicméně, je hezké být na okruhu vyžadujícím vysoký přítlak schopen jet na hraně."