reklama

Novinky

  • 22.04.2018 Good Christian Lundgaard vyhrál čtvrtý závod Euroserie formule Renault a celkově vede

  • 22.04.2018 Neutral Nico Rosberg bude mít vlastní jezdeckou školu

  • 22.04.2018 Good Vítězem kvalifikace na závod IndyCar v Alabamě se stal Josef Newgarden

Facebook Instagram
reklama
reklama

Abt odjel v Uruguayi od mechaniků s uvolněnými pásy

Abt odjel v Uruguayi od mechaniků s uvolněnými pásy

Diskuse kolem zrušení časového limitu pro pitstop pokračuje

Debata ohledně zrušení minimálního časového limitu pro výměnu monopostů v průběhu e-prix neutichá. Naopak získává na intenzitě. Přitom si tady FIA zadělala na úplně zbytečný problém, protože vzhledem k zavedení nového „vytrvalého“ vozu od příští sezony mohlo klidně zůstat vše při starém.

Takhle se ale po Santiagu řešila ilegální úprava bezpečnostních pásů u vítězného Techeetahu a v Mexiku zase incident, při němž Lotterer porazil a zranil mechanika. Nejnověji v Punta del Este si musel Daniel Abt pitstop zopakovat, protože se mu po vyjetí rozepnuly pásy! „Tvrdil jsem a stále tvrdím, že šlo o špatné rozhodnutí. Že se nám mimořádně povedla zastávka v Mexiku, na mém stanovisku nic nemění. Předtím to bylo mnohem bezpečnější,“ tvrdí rozezlený pilot Audi, který tím přišel o veškeré šance na solidní umístění.

Ani v Uruguayi třetí Sam Bird si nebere servítky: „Je to celé blbost. Závodíme v technologicky nejprogresivnější sérii na světě, a přesto se teď mluví jenom o tom zpropadeném časovém limitu.

FIA zareagovala a vydala oficiální vyjádření, podle něhož veškerou zodpovědnost nesou jezdci a týmy. „Je zakázáno rozepínat nebo zapínat pásy a manipulovat s volantem, pokud je vozidlo v pohybu,“ praví se v něm. Dále je přislíbena přísnější kontrola ze strany sportovních komisařů.

reklama
reklama

Komentáře ke článku

Server Error

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500