Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Cesta k vítězství vedla z hyperměkké na měkkou směs

Cesta k vítězství vedla z hyperměkké na měkkou směs

Pirelli: Zrychlení o víc než tři vteřiny

Cesta k vítězství ve VC Singapuru vedla podle očekávání přes jednu zastávku s výměnou hyperměkké směsi za novou měkkou. Celá první desítka ze startovního roštu zvolila pouze jedinou výměnu pneumatik.

Druhý Verstappen použil stejnou taktiku k zisku druhého místa. Objevily se také jiné varianty. Například Ferrari vybralo pro Vettela možnost hyperměkké – ultraměkké, stejně jako Red Bull pro Ricciarda. Použity však byly všechny tři směsi. Například Alonso se dostal k sedmému místu s variantou ultraměkké – měkké.

Padl také dosavadní rekord okruhu. Překonal ho Magnussen na hyperměkké směsi a byl o více než tři vteřiny rychlejší než Vettel před rokem! Stejně jako ve všech deseti předchozích ročnících vyjel na trať safety car, ale bylo to hned v prvním kole a neměl žádný vliv na strategii jednotlivých jezdců.

Nejdelší úseky na jednotlivých směsích zajeli na hyperměkké Ricciardo (27), ultraměkké Vettel (47 kol), na měkké Hamilton (46). Nejlepších časů dosáhli na hyperměkké směsi Magnussen (1:41,905), na ultraměkké Ricciardo (1:43,120) a na měkké Hamilton (1:42,913).

Další zajímavé údaje se dozvíte z následující infografiky.