Novinky

  • 29.04.2024 Neutral Rozhodnutí o změně bodovacího systému bylo odloženo

  • 26.04.2024 Good Nico Hülkenberg bude od roku 2025 jezdit za Stake F1 Team KICK Sauber.

  • 17.04.2024 Good Andretti zprovoznil menší továrnu F1 v Silverstonu

Facebook Instagram

Papírové formule - BAR, Benetton, Renault, Brabham, BRM

Papírové formule - BAR, Benetton, Renault, Brabham, BRM

2. díl fotoseriálu s doprovodným komentářem


BAR 001 Jacquese Villneueva z roku 1999


BAR 005 Jacquese Villeneueva z roku 2003


Monoposty Benetton B200 a Renault R 202 (rok 2000 a 2002)


Bramham Carlose Reutemana


BRM P83 H16 z roku 1967

V roce 1966 začala platit nová pravidla, zvětšující objem motoru na 3000m³. Jednotlivé týmy k této změně přistoupily různě. BRM spojilo 2 vidlicové osmiválce proti sobě a vznikl tak 16-ti válcový plochý motor. Výkon motoru byl ale vykoupen vysokou váhou a především velkou nespolehlivostí. Největším úspěchem vozu bylo druhé místo J. Stewarta v Belgii a třetí ve Francii. Protože bylo jasné, že těžký a složitý motor nestačí na konkurenční Ford Cosworth, vrátilo se BRM v příštím roce zpět ke klasickému vidlicovému dvanáctiválci.