Papírové formule - BAR, Benetton, Renault, Brabham, BRM
2. díl fotoseriálu s doprovodným komentářem
BAR 001 Jacquese Villneueva z roku 1999
BAR 005 Jacquese Villeneueva z roku 2003
Monoposty Benetton B200 a Renault R 202 (rok 2000 a 2002)
Bramham Carlose Reutemana
BRM P83 H16 z roku 1967
V roce 1966 začala platit nová pravidla, zvětšující objem motoru na 3000m³. Jednotlivé týmy k této změně přistoupily různě. BRM spojilo 2 vidlicové osmiválce proti sobě a vznikl tak 16-ti válcový plochý motor. Výkon motoru byl ale vykoupen vysokou váhou a především velkou nespolehlivostí. Největším úspěchem vozu bylo druhé místo J. Stewarta v Belgii a třetí ve Francii. Protože bylo jasné, že těžký a složitý motor nestačí na konkurenční Ford Cosworth, vrátilo se BRM v příštím roce zpět ke klasickému vidlicovému dvanáctiválci.