Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Ferrari narazilo s Mission Winnow

Ferrari narazilo s Mission Winnow

Australské úřady slogan považují za tabákovou reklamu

Scuderii Ferrari možná čekají při úvodní velké ceně v Austrálii nemalé problémy. Podle zjištění listu Brisbane Times totiž zřejmě porušuje tamní protitabákový zákon.

Reportérka Bianca Hallová uvedla, že ministerstva zdravotnictví Austrálie a státu Victoria zahájila správní řízení kvůli nápisu Mission Winnow, který je uveden v oficiálním názvu týmu, na jeho vozech i kombinézách jezdců. Ten totiž jednoznačně odkazuje ke koncernu Philip Morris, který je, prostřednictvím značky Marlboro, dlouholetým sponzorem stáje.

Charles Leclerc se už ukázal v kombinéze s nápisem Mission Winnow

Jeho marketingoví pracovníci jsou velmi vynalézaví, pokud jde o prostředky, jak obejít stále přísnější antikuřáckou legislativu. Předtím šlo o symboliku čárového kódu, se kterou cigaretářský koncern už narazil. Teď to zkouší s heslem, jež, podle šéfa komunikace Philip Morrise Tomassa di Giovanniho, „nepropaguje žádný konkrétní produkt“.

Ferrari představí nové auto přesně za týden, patrně i s označením Mission Winnow. Co bude dál, je zatím nejasné.