Novinky

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

  • 29.04.2024 Neutral Rozhodnutí o změně bodovacího systému bylo odloženo

  • 26.04.2024 Good Nico Hülkenberg bude od roku 2025 jezdit za Stake F1 Team KICK Sauber.

Facebook Instagram

Leclerc zastavit nechtěl, ale musel

Leclerc zastavit nechtěl, ale musel

Sauber: Pneumatiky ušetřil, body nezískal

Den blbec prožil na Suzuce Leclerc. Už ve druhém kole si po kolizi s Magnussenem poškodil vůz. Následně se střetl s týmovým kolegou Ericssonem, a to dokonce v režimu virtuálního safety caru (tuto událost tým ve svém reportu taktně přešel). Nakonec odpadl pro mechanickou závadu.

Začátek byl hodně hektický. S několika soupeři jsem bojoval o pozici, musel jsem se ale stáhnout, protože jsem nenašel cestičku vpřed,“ svěřoval se Charles Leclerc (nedokončil). „Propadl jsem se, ovšem hned jsem se snažil dobýt ztracenou půdu zpět. Ve druhém kole jsem se zapletl do jednoho maléru. Zajel jsem pak do boxů, kde mně vyměnili zborcenou příď auta. Tušili jsme, že to není dobré, takhle brzy zastavit, ale nic jiného nezbývalo. Pak se mně celkem dařilo. Držel jsem se někde uprostřed, ale auto se najednou zastavilo.“

 

Charlesi Leclerkovi nebylo souzeno dojet až do cíle

 

Marcus Ericsson (12. místo) byl navzdory nijak skvělému umístění spokojen: „Postoupit z dvacáté na dvanáctou příčku není k zahození. Zajížděl jsem kvalitní časy na kolo a ve voze se cítil opravdu příjemně. Většinu závodu jsem absolvoval na jediné sadě pneumatik, což dokládá, jak moc jsme se soustředili na jejich management. Škoda, že jsem startoval tak vzadu, možná to mohlo vyjít i na body.