Novinky

  • 06.09.2025 Good Pierre Gasly prodloužil smlouvu s Alpine do konce roku 2028

  • 06.09.2025 Good Daniele Ricciardo je ambasadorem Ford Racingu, značky Raptor

  • 06.09.2025 Good Monako má smlouvu na pořádání GP F1 do roku 2035

Facebook Instagram

Norisring byl roku 2015 německou jedničkou

Norisring byl roku 2015 německou jedničkou

Po odřeknutí velké ceny formule 1 byl roku 2015 podnik kolem DTM na Norisringu jistě německou jedničkou automobilové silniční scény.

…není ovšem všechno ze zlata, co se třpytí. Po odřeknutí velké ceny formule 1 byl roku 2015 podnik kolem DTM na Norisringu jistě německou jedničkou automobilové silniční scény a pořádající MCN-Nürnberg se jako každý rok snažil nabídnou fandům nezapomenutelný zážitek. Taktika, jakou stratégové automobilek v Deutsche Tourenwagen Masters aplikují, ovšem oboum hlavním závodům vzala hodně ze sportovního ducha.

Mimo obou demonstrací převahy Mercedesu v DTM nabídl víkend na bývalém Reichsparteitagsgelände tři zajímavé závody formule 3, pohárové závody Porsche a Audi – a pro pamětníky především oslavu 50 let od prvního závodu formule V na stejném místě.


Riskoval v sobotu start na slickách a směl poté bez boje vyhrát: má nový favorit Mercedesu, Pascal Wehrlein, postoupit s titulem mistra DTM příští rok do F1?

Nebyla možná favoritem Mercedesu, ale…

Robert Wickens se pomalu vyvíjí ve specialistu na Norisring. V neděli vyhrál zcela zaslouženě, na tom nemohla ani politika nic změnit.

Jamie Green plival plameny nadarmo: vedoucí celkové tabulky v Norimberku mnoho bodů neukořistil.

Proměnlivé počasí se v zásadě postaralo o dobré podmínky pro zajímavý vývoj sobotního závodu. Na špičce se ale závodit nesmělo…

Martin Tomczyk směřuje do poslední vracečky.

Od padesátých let klasický snímek: vozy brzdí na konci cílové rovinky do vlásenky Grundig s kulisou ohromné „Steintribüne“

Antonio Felix da Costa se jaksi nemůže v DTM „chytit“. Neudivilo by, kdyby musel mladý Portugalec od roku 2016 svůj kokpit u BMW vyklidit.

Z nebe do pekla: úřadující mistr Marco Wittmann se letos musí spokojit s rolí statisty.

Hans-Joachim Stuck vyhrál na Norisringu před 20 lety. Audi na počest jeho úspěchu pojalo Ekstroemův vůz ve stejném designu.

Paráda jezdců před startem. O své fandy se DTM stará dobře.

 Nováček u Mercedesu, domácí Maxi Götz prožívá těžkou sezonu na chvostu pole.

Rozdílné nasměrování: zatímco Pascal Wehrlein sní o postupu do F1, ukončil Christian Vietoris svou formulovou kariéru ve prospěch DTM.

 Předvedl na Norisringu svůj zatím nejlepší výkon v DTM: Rakušan Lucas Auer.

Timo Glock v Schöller-S: bývalý pilot F1 trpí v DTM podobným osudem jako Schumacher a Coulthard – prohání ostatní jen před sebou.

Legendární konstruktér Kaimannů formule V, Kurt Bergmann. V pozadí Dieter Quester.

Skupinové foto k oslavám 50 let formule V obsahovalo hvězdy jako: Questera, Lechnera, Hubera, Bergmanna, Brauna a Schurtiho.

S tímto vozem začínal velký Lichtenšteinský závodník Manfred Schurti. Po 50 letech do něj znovu usedl.

"Před jízdou historických formulí V se spustil lijavec. Bergmann, Quester a bývalý sportovní šéf Manfred Jantke jistí stan."


Monacký princ Casiraghi si v Audi-TT-Cupu zase jednou vyzkoušel závodní auto: jeho osobním poradcem není nikdo jiný, než vítěz 24h v Le Mans Stephane Ortelli.