To byl Hockenheim Historic 2017

Tradiční úvod mezinárodní automobilové sezony se stal opět ohromným úspěchem.
"Hockenheim Historic", tento tradiční úvod mezinárodní automobilové sezony v Německu se napřes proměnlivému počasí stal opět ohromným úspěchem. Po sportu vyhladovělí fandové zaplavili depo jezdců, restaurace, prodejny a i boxovou uličku.
K "Bosch-Hockenheim-Historic-Das-Jim-Clark-Revivalu", jak se podnik oficiálně jmenuje, sice nepřijely všechny přihlášené vozy (což je po zimní pauze normální), návštěvníci a účastnění si ale přišli na své: Dvojí závody sedmi různých tříd, demonstrační jízdy, autogramiády prominentů, nesčetné prodejny s historickým materiálem a zajímavosti na každém čtverečném metru paddocku.
Tyto dojmy si z Hockenheimu domů vezl Roman Klemm:
Bývalý majitel stájí F3, F4 a DTM Peter Muecke se vrátil ke svým kořenům závodníka „Poháru míru a přátelství“ a v Hockenheimu předvedl senzační Ford Capri Zakspeed turbo, se kterým roku 1980 jezdil v DRM Klaus Ludwig.
Prominece na dosah ruky: Zde se podepisují Jochen Mass a Marin Donelly.
Při demonstrační jízdě bylo vidět i tuto Larrousse-Lolu-F1 z let 1988-89.
Bývalý pilot Lotusu-F1 Martin Donelly pořád ještě závodí: Je patronem evropského poháru vozů Lotus.
Toro Rosso STR1 Inga Gerstla bylo nejrychlejším vozem víkendu. Rakušan by se se svým časem kvalifikoval i do Velké ceny!
Jedním z velkých jmen v kokpitu byl Ralf Kelleners.
Bývalý mistr Evropy závodů do vrchu Mario Ketterer na Porsche 911.
I takhle někteří dopadli: Roland Zoomers a jeho Ford GT40 z roku 1965…
Bývalý BMW M1 Procar Marca Surera šlehá plameny v motodromu.
Byla v každém ohledu okrasou podnku: Rychlá Veronika Cichá v její nově lakované Dallaře GP2.
Krátce před startem vozů CanAm: Chevron B19 a mohutná Lola T330.
Nejpočetnější startovní pole nabídla Formule Junior.