Novinky

  • 25.09.2021 Bad První sprint F2 v Soči byl kvůli dešti odložen na neurčito.

  • 23.09.2021 Neutral Tým Haas potvrdil pro rok 2022 sestavu Nikita Mazepin a Mick Schumacher

  • 23.09.2021 Neutral Program VC Monaka 2022 se uskuteční pouze ve třech dnech

Facebook Instagram

Bratches odchází z funkce marketingového ředitele F1

Bratches odchází z funkce marketingového ředitele F1

Většinu jeho práce přebírá Carey

To, co jsme již v předstihu avizovali, se stalo skutečností. Marketingový ředitel formule 1 Sean Bratches po třech letech ve funkci odchází.

V oficiální zprávě se mluví o rodinných důvodech a tentokrát to nebude jen planá výmluva. Bratches chce trávit více času se svými nejbližšími doma v USA.

Rád bych Seanovi za jeho rozhodnutí, nadšení a expertízy, kterými v předchozím období obohatil náš byznys, co nejsrdečněji poděkoval,“ vyjádřil se jeho dosavadní nadřízený Chase Carey. Současně oznámil, že převezme větší část pracovního úvazku svého bývalého kolegy. 

Bratches bude nadále působit jako poradce

Bratches nadále zůstane s F1 v kontaktu coby poradce. „Jsem hrdý na to, že šampionát opouštím v mnohem lepším stavu, než v jakém jsme ho v roce 2017 nalezli,“ prohlásil. Přišel do něj z televizní stanice ESPN a dostal na starosti komerční záležitosti, především sponzorské smlouvy a distribuci vysílacích práv. Tedy dosavadní osobní hájemství Bernieho Ecclestonea.

Výrazně se zasloužil o to, že F1 dohnala zpoždění, které nabrala v oblasti takzvaných nových médií. Konkrétním příkladem je kupříkladu seriál platformy Netflix Drive to Survive.