Hektický den zakončil nejrychlejším časem Carpenter

Rainguard 600 – 2. trénink.
Trénink, kvalifikaci a další trénink – to vše museli v pátek v Texasu absolvovat piloti IndyCar. A to ještě první trénink byl o tři hodiny odložen kvůli dešti a schnoucí dráze. Nejlépe si s druhým tréninkem, který se jel už za klesajících podvečerních teplot bližších tomu, co piloty čeká v sobotu večer místního času během nočního závodu, poradil Ed Carpenter.
Za ním sice skončili dva piloti s motorem Honda – Scott Dixon a Alexander Rossi - další místa pak ale patří chevroletům. Čtvrtý byl HIldebrand, pátý Simon Pagenaud a šestý Hélio Castroneves. Vítěz kvalifikace Kimball obsadil třináctou příčku.
p.
|
Jezdec | Tým |
M
|
Kol
|
Čas
|
Odstup
|
1.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
52
|
00:23.0726
|
|
2.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
46
|
00:23.2458
|
+ 0.173
|
3.
|
![]() |
Andretti/Bryan Herta |
H
|
33
|
00:23.2802
|
+ 0.207
|
4.
|
![]() |
Ed Carpenter Racing |
C
|
42
|
00:23.3195
|
+ 0.247
|
5.
|
![]() |
Team Penske |
H
|
58
|
00:23.3306
|
+ 0.258
|
6.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
41
|
00:23.3438
|
+ 0.271
|
7.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
37
|
00:23.3984
|
+ 0.325
|
8.
|
![]() |
Dale Coyne Racing |
H
|
49
|
00:23.3986
|
+ 0.326
|
9.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
44
|
00:23.4008
|
+ 0.328
|
10.
|
![]() |
Schmidt Peterson Motorsp. |
H
|
42
|
00:23.4038
|
+ 0.331
|
11.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
50
|
00:23.4071
|
+ 0.334
|
12.
|
![]() |
Team Penske |
C
|
47
|
00:23.4143
|
+ 0.341
|
13.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
H
|
43
|
00:23.4410
|
+ 0.368
|
14.
|
![]() |
Andretti Autosport |
H
|
42
|
00:23.4646
|
+ 0.392
|
15.
|
![]() |
Rahal Letterman Lanigan |
H
|
47
|
00:23.4884
|
+ 0.415
|
16.
|
![]() |
Schmidt Peterson Motorsp. |
H
|
39
|
00:23.5029
|
+ 0.430
|
17.
|
![]() |
Andretti Autosport |
H
|
43
|
00:23.5357
|
+ 0.463
|
18.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
C
|
42
|
00:23.6414
|
+ 0.568
|
19.
|
![]() |
Harding Racing |
C
|
31
|
00:23.6521
|
+ 0.579
|
20.
|
![]() |
Chip Ganassi Racing |
C
|
46
|
00:23.6707
|
+ 0.598
|
21.
|
![]() |
Andretti Autosport |
H
|
45
|
00:23.6813
|
+ 0.608
|
22.
|
![]() |
A.J. Foyt Enterprises |
C
|
38
|
00:23.6924
|
+ 0.619
|