Balance of Performance pro Macao
						
							Jak budou účastníci výkonostně srovnáni
V ulicích hongkongského Makaa se již potřetí utkají účastníci o Světový pohár určený vozům GT3. Jelikož je tato třída založena na volnějším přístupu ke konstrukčním řešením a úpravám vozů, pro dosažení vyrovnaných podmínek jsou následně výkonnostně srovnány. V současnosti platné hodnoty mohou být změněny nejpozději dvě hodiny před zahájením kvalifikačního závodu.
Základní technické parametry zúčastněných vozů jsou uvedeny v následující tabulce. Na vozy vybavené přeplňovanými pohonnými jednotkami (ze zúčastněných BMW, Ferrari a Honda) se vztahuje druhá tabulka.
Aktualizace: dne 10. listopadu byla navýšena o dalších pět kilogramů hmotnost u vozu Honda NSX. U jeho přeplňovaného motoru byl zvýšen plnící tlak turbodmychadla (starší hodnoty v závorce).
| - | Vůz | Hmotnost (závaží) | Restriktor: počet/průměr | 
|---|---|---|---|
| Audi R8 LMS | 1 255 kg (+ 30 kg) | 2x/38 mm | |
| BMW F13 M6 GT3 | 1 315 kg (+ 25 kg) | - | |
| Ferrari 488 GT3 | 1 280 kg (+ 20 kg) | - | |
| Honda NSX GT3 | 1 280 kg (+ 40 kg) | - | |
| Lamborghini Huracán GT3 | 1 270 kg (+ 40 kg) | 2x/38 mm | |
| Mercedes AMG GT3 | 1 330 kg (+ 45 kg) | 2x/36 mm | |
| Porsche 911 GT3 R (991) | 1 250 kg (+ 30 kg) | 2x/41,5 mm | 
Maximální plnící tlaky přeplňovaných motorů
| - | Otáčky motoru | BMW M6 | Ferrari 488 | Honda NSX | 
|---|---|---|---|---|
| 
             4 000 ot/min 
             | 
            
             1,81 bar 
             | 
            
             1,47 bar 
             | 
            
             1,79 bar (1,70) 
             | 
        |
| 
             4 500 ot/min 
             | 
            
             1,84 bar 
             | 
            
             1,51 bar 
             | 
            
             1,84 bar (1,77) 
             | 
        |
| 
             5 000 ot/min 
             | 
            
             1,91 bar 
             | 
            
             1,56 bar 
             | 
            
             1,93 bar (1,82) 
             | 
        |
| 
             5 500 ot/min 
             | 
            
             1,99 bar 
             | 
            
             1,60 bar 
             | 
            
             1,97 bar (1,88) 
             | 
        |
| 
             6 000 ot/min 
             | 
            
             1,90 bar 
             | 
            
             1,61 bar 
             | 
            
             2,00 bar (-) 
             | 
        |
| 
             6 500 ot/min 
             | 
            
             1,74 bar 
             | 
            
             1,59 bar 
             | 
            
             2,04 bar (2,02) 
             | 
        |
| 
             7 000 ot/min 
             | 
            
             1,61 bar 
             | 
            
             1,54 bar 
             | 
            
             2,02 bar (1,98) 
             | 
        |
| 
             7 250 ot/min 
             | 
            
             - 
             | 
            
             1,49 bar 
             | 
            
             - 
             | 
        |
| 
             7 500 ot/min 
             | 
            
             - 
             | 
            
             1,45 bar 
             | 
            
             1,98 bar (1,90) 
             | 
        
Zdroj: FIA, Formule

							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

15.11. 2017