Krizové zasedání zůstalo bez výsledku
 
						
							Týmům se do úprav vozů nechce
Trochu ve stínu dění na trati proběhlo v sobotu v Bahrajnu krizové zasedání, zabývající se možnostmi, jak usnadnit předjíždění ve F1. Zúčastnili se ho zástupci jednotlivých stájí spolu s technickými delegáty FIA a informací o něm je pomálu. Všechny se ale shodují v jednom – nedohodlo se nic.
Nejobsáhleji se k tomuto tématu vyjádřil šéf týmu Mercedes Toto Wolff: „Byl nám předložen návrh, spočívající v tom, že se zmenší přední křídlo a naopak zvětší zadní. Měli jsme posoudit, zda to bude fungovat. V pracovní skupině jsme nicméně nedošli k závěru, že by to nějak významným způsobem ulehčilo předjíždění. Nemáme chuť vyvíjet kompletně nové auto jenom proto, abychom si ověřili, zda jde o správné řešení. V minulosti jsme se už takto mnohokrát spálili.“
Znamená to, že před rokem 2021 lze na tomto poli jen stěží očekávat nějaký výraznější posun.

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Marek Chvála
Marek Chvála 08.04. 2018
08.04. 2018 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					