Alokace pneumatik pro Singapur, Suzuku a Soči
Pirelli se poučilo z loňské chyby.
Pirelli odhalilo výběr pneumatik pro nejbližší tři závody. Do Singapuru a Japonska posílá stejné směsi pneumatik jako loni, ale Rusko čeká změna.
Nad volbou pro Singapur nemusel italský výrobce vůbec váhat, trať v ulicích města vyžaduje především co nejvíce mechanické přilnavosti, proto budou týmům opět nabídnuty měkké a super-měkké pneumatiky.
V Japonsku se naopak předvedou dvě nejtvrdší směsi označené bílým a oranžovým proužkem. Jde o standardní a hlavně bezpečnou volbu pro okruhy s velkým množstvím po sobě následujících rychlých zatáček. Nejtvrdší pneumatiky nejlépe odolávají vysokému přetížení.
V Rusku se loni konala první velká cena na novém okruhu a Pirelli zvolilo opatrnou kombinaci měkké a středně-tvrdé směsi, což se pak podílelo na nepříliš dramatickém průběhu závodu. Letos si tedy budou jezdci vybírat ze sad měkkých a super-měkkých pneumatik.
| velká cena | směsi | |
| Austrálie | měkká | středně-tvrdá |
| Malajsie | středně-tvrdá | tvrdá |
| Čína | měkká | středně-tvrdá |
| Bahrajn | měkká | středně-tvrdá |
| Španělsko | středně-tvrdá | tvrdá |
| Monako | super-měkká | měkká |
| Kanada | super-měkká | měkká |
| Rakousko | super-měkká | měkká |
| Velká Británie | středně-tvrdá | tvrdá |
| Maďarsko | měkká | středně-tvrdá |
| Belgie | měkká | středně-tvrdá |
| Itálie | měkká | středně-tvrdá |
| Singapur | super-měkká | měkká |
| Japonsko | středně-tvrdá | tvrdá |
| Rusko | super-měkká | měkká |

V testu mladých jezdců byl nejrychlejší Jak Crawford

09.09. 2015