Novinky

  • 16.06.2022 Good V Melbourne budou od příštího roku závodit F2 i F3.

  • 19.05.2022 Good Choť Sergia Péreze mu povila třetí dítě, syna Emilia.

  • 13.05.2022 Good Jack Doohan o víkendu otestuje v Kataru vůz stáje Alpine z roku 2021.

Facebook Instagram

Leclerc vše prohrál v prvním stintu

Leclerc vše prohrál v prvním stintu

Sainz fyzicky trpěl.

Charles Leclerc se s Maxem Verstappenem shoduje v názoru, že o vítězi závodu rozhodly středně tvrdé pneumatiky. Vozy Ferrari a Red Bull byly v sobotu podobně rychlé na měkkých pneumatikách a podobně dobře fungovaly v závodním tempu na tvrdých, ale značný rozdíl se ukázal při manažování středně tvrdých pneumatik ve vysokém tempu a s plnými nádržemi po startu.

"Na tvrdých pneumatikách jsme byli silní, trápili jsme se na středních," přiznal Monačan. „Už po pěti nebo šesti kolech jsem cítil, že přední pneumatiky na tom nejsou dobře. V podstatě jsme celý závod prohráli v tomto stintu. Přišli jsme o vedení a nabrali nemalou časovou ztrátu jen kvůli degradaci pneumatik. Takže je jasné, která oblast bude mít před nejbližším závodem prioritu. Myslím, že na tvrdé směsi jsme byli moc, nebo alespoň stejně rychlí jako Max. Po stažení bezpečnostního vozidla jsem doufal, že se naskytne příležitost zaútočit, ale až tak rychlí jsme bohužel nebyli.

Carlos Sainz se i po nedělním závodu vrátil k pátku a k jeho nehodě. Ne kvůli omezenému času na přípravu, ale kvůli bolestem.

"Od páteční nehody mám problém s krkem, závod byl dost bolestivý, ale dokázal jsem to překonat," řekl Španěl. „V závěru závodu nebylo snadné udržet za sebou Checa (Sergia Péreze) na nových středních pneumatikách, ale zvládl jsem to a pódiové umístění je dobrým výsledkem.

Ferrari se musí naučit jemněji zacházet s pneumatikami. Foto: Ferrari

Zdroj: Motorsport, úvodní foto: Ferrari