Verstappenův hlavní mechanik odchází

Audi úspěšně nabírá nové síly.
Tato zpráva není o velkém oslabení týmu Red Bull, přestože výměna hlavního mechanika za méně zkušeného se může přemítnout i do horších výsledků na trati, obzvlášť pokud se něco pokazí. Není ani o známém jménu, protože o Mattu Callerovi asi čtete poprvé. Je to však ukázka jedné výhody, kterou má stáj F1, když do svého čela postaví dva špičkové lidi z Red Bullu a Ferrari, Jonathana Wheatleyho a Mattiu Binotta.
Zajímavostí je, že v Hinwilu již pracuje předchozí šéfmechanik Red Bullu, Lee Stevenson. A uvidíme, jestli Wheatley zlanaří do svého nového týmu i dvojče Matta Callera, Jona, jenž je šéfmechanikem vozu Júkiho Cunody.
Za uplynulé týdny Audi ulovilo také Wolfa Zimmermanna, projektového vedoucího pohonné jednotky sezony 2026, jakož i dalšího specialistu na vývoj pohonné jednotky, Larse Schmidta. Oba z Ferrari. Špičkových specialistů na motory F1 není na východ od kanálu La Manche mnoho, takže můžeme předpokládat, že se jedná o cenné úlovky, jakož i to, že za nimi stojí Binotto, který ve Ferrari začínal jako motorář.
Do startu sezony 2026, a tedy i první velké ceny F1 s účastí Audi, zbývá pět měsíců, ale testovat se začne už za necelé čtyři.
Zkušení lídři do týmu získávají své bývalé podřízené. Foto: Sauber
Zdroj: Motorsport, úvodní foto: Red Bull