Verstappen zpět v čele, Ferrari a McLaren v těsném závěsu
VC Mexika - 2. trénink
Druhý volný trénink v Mexiku proběhl v poklidném tempu a bez vážnějších incidentů. Do svých kokpitů se vrátili stálí piloti po dopoledním střídání s nováčky a tentokrát dominoval Max Verstappen. Jezdec Red Bullu zajel nejrychlejší čas před Charlesem Leclercem a Kimim Antonellim.
Po prvním tréninku se devět jezdců vrátilo do akce, zatímco testovací nováčci předali vozy zpět jejich hlavním pilotům. Jako první se na okruhu objevil Liam Lawson.
Antonelli měl krátce po výjezdu z boxů technické potíže, které s inženýrem řešil přes vysílačku, ale po kontrole se mohl znovu zapojit. Lando Norris si naopak stěžoval na problémy s motorem, jenž podle něj „vynechává v každé zatáčce“ a způsobuje cukání monopostu. Inženýři McLarenu ho ujistili, že situaci sledují.
George Russell, který první trénink vynechal, se seznamoval s tratí a málem trefil jeden z bannerů, ale nakonec vše zvládl bez následků. Krátce poté se jeho týmový kolega ocitl zpět v garáži kvůli rutinní kontrole vozu.
Red Bull testoval novou podlahu s pomocí zelené kapalinové vrstvy flow-vis, která ukazuje proudění vzduchu po karoserii. Většina týmů využila středně tvrdé pneumatiky, přičemž Ferrari působilo v úvodní fázi velmi silně — Leclerc i Hamilton se drželi v čele pořadí.
Norris se po čtvrt hodině dostal na druhou příčku, i když záběry ukazovaly, že se stále snaží najít ideální stopu. Alex Albon také hledal limity a lehce se dotkl zdi při výjezdu ze stadionové sekce.
Jezdci se v druhé polovině tréninku přesunuli na nejměkčí sadu C5, kde Verstappen potvrdil svou převahu. Leclerc na něj ztratil jen 0,15 sekundy, Antonelli o necelé dvě desetiny. Norris se zlepšil a vměstnal se do první čtyřky. Na opačném konci tabulky skončili oba piloti Alpinu i Williamsu, kteří ztráceli více než sekundu. Russell si stěžoval na nestabilní zadní část vozu, zatímco Verstappen popisoval pocit jako na ledě.
V posledních minutách se Leclerc zajímal o tempo McLarenu. britský tým je momentálně o třídu rychlejší. Norris má navíc mírně navrch před Piastrim.
Závěrečná fáze patřila dlouhým jízdám na žluté a bílé sadě pneumatik, časy už se výrazně neměnily. Přesto bylo na trati vidět několik těsných soubojů. FP2 tak uzavřel Verstappen na čele, zatímco Oscar Piastri se musel spokojit až s dvanáctým místem.
| p. | jezdec | tým | motor | čas | odstup | kol |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Max Verstappen |
Red Bull |
Red Bull PT | 1:17,392 | 34 | |
| 2. | Charles Leclerc |
Ferrari |
Ferrari | 1:17,545 | + 0.153 | 32 |
| 3. | Kimi Antonelli |
Mercedes |
Mercedes | 1:17,566 | + 0.174 | 27 |
| 4. | Lando Norris |
McLaren |
Mercedes | 1:17,643 | + 0.251 | 31 |
| 5. | Lewis Hamilton |
Ferrari |
Ferrari | 1:17,692 | + 0.300 | 30 |
| 6. | George Russell |
Mercedes |
Mercedes | 1:17,829 | + 0.437 | 33 |
| 7. | Juki Cunoda |
Red Bull |
Red Bull PT | 1:17,883 | + 0.491 | 31 |
| 8. | Fernando Alonso |
Aston Martin |
Mercedes | 1:17,938 | + 0.546 | 29 |
| 9. | Carlos Sainz |
Williams |
Mercedes | 1:17,939 | + 0.547 | 34 |
| 10. | Lance Stroll |
Aston Martin |
Mercedes | 1:17,954 | + 0.562 | 30 |
| 11. | Liam Lawson |
RB |
Red Bull PT | 1:18,218 | + 0.826 | 32 |
| 12. | Oscar Piastri |
McLaren |
Mercedes | 1:18,232 | + 0.840 | 31 |
| 13. | Esteban Ocon |
Haas |
Ferrari | 1:18,266 | + 0.874 | 31 |
| 14. | Isack Hadjar |
RB |
Red Bull PT | 1:18,281 | + 0.889 | 30 |
| 15. | Gabriel Bortoleto |
Sauber |
Ferrari | 1:18,323 | + 0.931 | 30 |
| 16. | Nico Hülkenberg |
Sauber |
Ferrari | 1:18,348 | + 0.956 | 29 |
| 17. | ![]() Oliver Bearman |
Haas |
Ferrari | 1:18,442 | + 1.050 | 34 |
| 18. | ![]() Franco Colapinto |
Alpine |
Renault | 1:18,721 | + 1.329 | 31 |
| 19. | Alexander Albon |
Williams |
Mercedes | 1:18,855 | + 1.463 | 31 |
| 20. | Pierre Gasly |
Alpine |
Renault | 1:19,194 | + 1.802 | 30 |
Zdroj: vlastní reportáž redakce, úvodní foto: Pirelli

Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

25.10. 2025
Max Verstappen
Red Bull
Charles Leclerc
Ferrari
Kimi Antonelli
Mercedes
Lando Norris
McLaren
Juki Cunoda
Fernando Alonso
Aston Martin
Williams
Lance Stroll
Liam Lawson
RB
Oscar Piastri
Esteban Ocon
Haas
Gabriel Bortoleto
Sauber
Nico Hülkenberg
Franco Colapinto
Alpine
Alexander Albon