Leimer i napodruhé testoval v Jerezu nejrychleji

Testy GP2, Jerez - 2. den
Fabio Leimer je majitelem nejrychlejšího času také druhého dne testů GP2 na španělském okruhu Jerez de la Frontera. Za volantem vozu týmu Racing Engineering už přitom pokořil hranici 87 sekund.
Švýcar vévodil výsledkovým listinám už ve středu, ve čtvrtek dopoledne si přitom svůj výkon zopakoval a posunul hodnotu nejrychlejšího času testů na 1:26.701.
Na druhé pozici skončil za stáj Scuderia Coloni Ital Fabio Onidi, který letos závodí v seriálu Auto GP. Třetí čas patřil nejlepšímu z jezdců GP3, Nizozemci Nigelu Melkerovi v barvách týmu Arden. První pětku uzavřel další z jezdců Auto GP, Kevin Ceccon, ve druhém voze Coloni.
Odpoledne se do čela výsledkové listiny posunul třetí muž celkové klasifikace letošní GP2 Jules Bianchi. Francouz byl však za volantem vozu týmu Lotus ART téměř o sekundu pomalejší než dopoledne Leimer.
Druhé místo odpoledne obsadil další ze stálých jezdců GP2 Sam Bird, testující pro tým Trident Racing, stejně jako třetí Julian Leal. První pětku doplnili Simon Trummer pro Arden a James Calado v barvách ART.
Český závodník Josef Král, který během prvního dne testoval pro stáj Trident, se ve čtvrtek na trati neobjevil.
Fotogalerii z dnešního dne naleznete zde.
Dopolední časy:
p.
|
Jezdec | Tým | Čas | Odstup | Kol |
1.
|
![]() |
Racing Engineering |
1:26.701
|
|
30
|
2.
|
![]() |
Scuderia Coloni |
1:26.843
|
+ 0.142
|
29
|
3.
|
![]() |
Arden International |
1:26.899
|
+ 0.198
|
36
|
4.
|
![]() |
Super Nova Racing |
1:26.913
|
+ 0.212
|
24
|
5.
|
![]() |
Scuderia Coloni |
1:26.954
|
+ 0.253
|
23
|
6.
|
![]() |
Ocean Racing Technology |
1:26.991
|
+ 0.290
|
28
|
7.
|
![]() |
Lotus ART |
1:27.125
|
+ 0.424
|
28
|
8.
|
![]() |
Trident Racing |
1:27.127
|
+ 0.426
|
12
|
9.
|
![]() |
Carlin |
1:27.158
|
+ 0.457
|
32
|
10.
|
![]() |
Trident Racing |
1:27.211
|
+ 0.510
|
39
|
11.
|
![]() |
Rapax |
1:27.272
|
+ 0.571
|
37
|
12.
|
![]() |
iSport International |
1:27.410
|
+ 0.709
|
18
|
13.
|
![]() |
Arden International |
1:27.421
|
+ 0.720
|
40
|
14.
|
![]() |
Barwa Addax Team |
1:27.691
|
+ 0.990
|
30
|
15.
|
![]() |
iSport International |
1:27.697
|
+ 0.996
|
25
|
16.
|
![]() |
Super Nova Racing |
1:27.752
|
+ 1.051
|
24
|
17.
|
![]() |
Rapax |
1:27.771
|
+ 1.070
|
35
|
18.
|
![]() |
Caterham Team AirAsia |
1:27.897
|
+ 1.196
|
37
|
19.
|
![]() |
Lotus ART |
1:27.903
|
+ 1.202
|
31
|
20.
|
![]() |
DAMS |
1:27.985
|
+ 1.284
|
31
|
21.
|
![]() |
Carlin |
1:28.359
|
+ 1.658
|
31
|
22.
|
![]() |
DAMS |
1:28.805
|
+ 2.104
|
32
|
23.
|
![]() |
Barwa Addax Team |
1:28.870
|
+ 2.169
|
37
|
24.
|
![]() |
Racing Engineering |
1:29.106
|
+ 2.405
|
37
|
25.
|
![]() |
Caterham Team AirAsia |
1:29.788
|
+ 3.087
|
29
|
26.
|
![]() |
Ocean Racing Technology |
1:30.871
|
+ 4.170
|
20
|
Odpolední časy:
p.
|
Jezdec | Tým | Čas | Odstup | Kol |
1.
|
![]() |
Lotus ART |
1:27.651
|
|
31
|
2.
|
![]() |
Trident Racing |
1:27.740
|
+ 0.089
|
21
|
3.
|
![]() |
Trident Racing |
1:27.924
|
+ 0.273
|
23
|
4.
|
![]() |
Arden International |
1:28.016
|
+ 0.365
|
22
|
5.
|
![]() |
Lotus ART |
1:28.244
|
+ 0.593
|
40
|
6.
|
![]() |
Caterham Team AirAsia |
1:28.479
|
+ 0.828
|
31
|
7.
|
![]() |
iSport International |
1:28.515
|
+ 0.864
|
25
|
8.
|
![]() |
Carlin |
1:28.515
|
+ 0.864
|
23
|
9.
|
![]() |
Scuderia Coloni |
1:28.554
|
+ 0.903
|
19
|
10.
|
![]() |
Barwa Addax Team |
1:28.728
|
+ 1.077
|
27
|
11.
|
![]() |
iSport International |
1:28.787
|
+ 1.136
|
30
|
12.
|
![]() |
Super Nova Racing |
1:28.807
|
+ 1.156
|
15
|
13.
|
![]() |
DAMS |
1:28.868
|
+ 1.217
|
34
|
14.
|
![]() |
Barwa Addax Team |
1:28.910
|
+ 1.259
|
31
|
15.
|
![]() |
Racing Engineering |
1:29.110
|
+ 1.459
|
28
|
16.
|
![]() |
Rapax |
1:29.227
|
+ 1.576
|
18
|
17.
|
![]() |
Rapax |
1:29.413
|
+ 1.762
|
31
|
18.
|
![]() |
DAMS |
1:29.437
|
+ 1.786
|
31
|
19.
|
![]() |
Carlin |
1:29.460
|
+ 1.809
|
26
|
20.
|
![]() |
Arden International |
1:29.934
|
+ 2.283
|
32
|
21.
|
![]() |
Caterham Team AirAsia |
1:30.411
|
+ 2.760
|
25
|
22.
|
![]() |
Scuderia Coloni |
1:30.554
|
+ 2.903
|
30
|
23.
|
![]() |
Racing Engineering |
1:30.885
|
+ 3.234
|
24
|
24.
|
![]() |
Ocean Racing Technology |
1:30.990
|
+ 3.339
|
28
|
25.
|
![]() |
Ocean Racing Technology |
1:32.065
|
+ 4.414
|
18
|