Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Toto Wolff potvrdil přehřívání brzd

Toto Wolff potvrdil přehřívání brzd

Selhání techniky možná stálo Rosberga druhé místo.

Šéf Mercedesu potvrdil, že oba jejich vozy měly stejný problém s přehříváním brzd. Teplota vzduchu během závodu klesala, ale brzdy se znovu zahřívaly při jízdě za vozy jezdící o kolo zpět. Lewis Hamilton si mohl dovolit zvolnit tempo a přijít v posledních kolech o pár sekund, ale Nico Rosberg musel uhánět před blížícím se Räikkönenem. Elektronikou řízený brzdný systém Rosberga zradil uprostřed brzdné zóny a otevřel Räikkönenovi cestu k druhému místu.

"Cítím obrovskou úlevu," řekl krátce po závodě Toto Wolff. "Během posledního kola a půl už ani jeden z našich vozů neměl funkční elektronické řízení brzd, proto jsme se nemohli bránit. Je mi líto Nica, protože měl skvělý závod s výbornými předjížděcími manévry.

S prvním a třetím místem můžeme být spokojeni. Během celého závodu jsme měli problém s přehříváním. Teplota stoupala příliš vysoko u obou vozů, a když pak přesáhla určitou hranici, došlo k automatickému přepnutí do konvenčního režimu. Sledovali jsme to během závodu a věděli jsme, že se pohybujeme na hranici. Ve chvíli, kdy jsme se dostali za jiné vozy, vyletěla teplota brzd a začaly selhávat."

Týmy čeká třítýdenní přestávka a cíl Mercedesu před návratem do Evropy je jasný - vzdálit se od Ferrari.

"Definitivně nás dohnali. Uděláme však vše pro to, abychom je porazili.

Nico Rosberg se díky svému třetímu místu a pátému místu Sebastiana Vettela vrátil na druhé místo průběžného pořadí. Hamilton si vybudoval pohodlný 27 bodový náskok.