Novinky

  • 01.07.2025 Good Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu se Gene Haas sveze s vozem F1

  • 01.07.2025 Neutral Estonec Paul Aron pojede za Sauber první trénink v Silverstonu a Budapešti

  • 30.06.2025 Good Red Bull Ring má smlouvu do roku 2041

Facebook Instagram

Ferrari ukázalo nové lakování

Ferrari ukázalo nové lakování

Philip Morris opět zaujal své místo

Ferrari v Japonsku ukázalo nové lakování svého vozu. Hlavní změna se týká nejvyšší části krytu motoru a zadního křídla, míst velmi žádaných a velmi drahých pro sponzory, která celá patří společnosti Philip Morris. Nadnárodní gigant, jenž má s Ferrari smlouvu do roku 2021, se už ale nepokouší propagovat své výrobky pro kuřáky. Místo toho oznamuje změnu zaměření firmy. Ne že by se stahovalo z výnosného cigaretového byznysu, nebo že by Ferrari už nemohlo být na billboardech Marlboro v zemích, kam ještě nedorazil zákaz tabákové reklamy. Ale vůz F1 i jezdecké kombinézy budou svět obeznamovat s iniciativou Mission Winnow, v rámci které Philip Morris investuje do vědy, technologií a inovací.

Šéf Scuderie Maurizio Arrivabene během odhalení prozradil, jak velkou moc má hlavní sponzor tohoto týmu. Kdyby chtěl, tak vůz ani nebude červený a bílý. Toho se fanoušci obávat nemusejí, protože být na červených vozech F1 je to, co sponzora zajímá, ale přesto je to zajímavá skutečnost.

"Chci společnosti Philip Morris poděkovat. Od začátku sezony mohla na vůz dávat různá loga, ale respektovala červenou na voze a nechala ho celý v této barvě," řekl Arrivabene, jenž se na špičkového manažera vypracoval právě ve společnosti Philip Morris.

"Po 10 letech bez loga na závodním voze jsme zpět s novou iniciativou," uvedl Riccardo Parino, viceprezident Philip Morris pro globální partnerství. "Je velmi důležité zmínit, že logo, kampaň, nic z toho není provázané s tabákovými produkty. Je to pouze o nás, o naší transformaci, o přesunu k naprosto odlišným věcem pro lepší budoucnost."