Novinky

  • 18.10.2019 Bad McLaren ukončí po sezoně spolupráci s brazilským petrolejářským koncernem Petrobras

  • 17.10.2019 Good Kimi Räikkönen dnes slaví 40. narozeniny

  • 17.10.2019 Neutral Týmy F1 zamítly návrh na zavedení kvalifikačního závodu již v sezoně 2020

Facebook Instagram

Vettel si myslí, že ztráta na Mercedes je reálná

Vettel si myslí, že ztráta na Mercedes je reálná

Pomalé zatáčky Ferrari nejdou

Zatím nejvěrohodnější obrázek o rozložení sil v Barceloně nám dal druhý trénink a není to pohled, který by se tifosi líbil. Jezdci Ferrari byli o tři desetiny pomalejší než soupeři z Mercedesu. VC Španělska je přitom zpravidla významným milníkem sezony. Týmy přicházejí s velkými soubory novinek, věcmi, které se nestihly udělat do začátku sezony, na kterých pracovaly po zimních testech. Trať v Barceloně je prověří jako málokterá jiná. Právě na ní se konaly zimní testy a dobré časy Ferrari byly základem předsezonního optimismu. Nyní ale Scuderia hodně ztrácí v pomalých zatáčkách posledního sektoru.

"Musíme s tím něco udělat. Ne poprvé tento rok ztrácíme v tomto typu zatáček," řekl Vettel o snaze odstranit hlavní slabinu červeného vozu.

"Kdyby to byl jednoduchý problém, tak je již vyřešen. Jenže my se stále snažíme pochopit, proč v tomto typu zatáček někdy ztrácíme hodně času a jindy méně. S motorem jsme velmi spokojeni.

Ale byl to jen pátek, takže ještě nemůžeme vědět, jak jsme na tom v porovnání s ostatními týmy. Z hlediska vývoje jde všechno podle plánu, ve voze jsou věci, které v něm teď měly být. Horší je to s mým pocitem z vozu. A je férové říct, že jsme nebyli nejrychlejší."

Ferrari do Barcelony přivezlo novou verzi své pohonné jednotky. Mercedes použil nové aerodynamické prvky.

Komentáře ke článku