Novinky

  • 18.07.2019 Bad Sébastien Buemi s vozem Red Bullu těžce havaroval při testech Pirelli v Silverstone

  • 17.07.2019 Neutral Novým technickým ředitelem týmu Alfa Romeo Racing bude Jan Monchaux

  • 17.07.2019 Neutral Porsche angažovalo Andreho Lotterera pro svůj tým ve formuli E

Facebook Instagram

Sobotní dopoledne pro obhájce vítězství

Sobotní dopoledne pro obhájce vítězství

REV Group Grand Prix – 3. trénink

Loňský vítěz závodu na okruhu Road America a stávající lídr šampionátu Newgarden si v sobotu dopoledne v posledním tréninku na legendárním okruhu připsal nejrychlejší čas. Ten měl hodnotu 1:42.8825, což je zatím nejlepší výkon celého víkendu.

„Myslím, že naše auto je celkem dobré. Podle mě to tedy není tak, že jsme výrazně rychlejší než ostatní. Po většinu tréninku jsme byli čtvrtí nebo pátí. Pak jsme na konci udělali dobré změny a skočili do čela. Ale bylo to těsné. Pokud uděláte malou chybu, jednu chybu na nových pneumatikách, tihle chlapi se přes vás přeženou,“ řekl po tréninku Newgarden.

Některým jeho soupeřům sebral šanci na dobré kolo Rahal, který dostal hodiny a způsobil dlouhé přerušení tréninku. „Bylo to moje první rychlé kolo, to se snažíte pořádně tlačit, tady to bohužel bylo trochu moc,“ uvedl Rahal. Jeho vůz byl lehce poškozen a pro tým by neměl být problém jej opravit do kvalifikace.

„Jsem samozřejmě zklamaný. Myslím, že tu teď nemáme dobrou rychlost. Včera jsme byli šestí sekundu za nejrychlejším, dneska jsme ztráceli devět desetin, ale byli jsme šestnáctí. Máme před sebou hodně práce, aby byl náš vůz konkurenceschopný,“ dodal Rahal.

Trénink potvrdil, jak silný ročník nováčků letošní IndyCar má. Druhá příčka patřila Hertovi, který se už v Austinu radoval, coby vůbec nejmladší jezdec v historii, z vítězství v závodě. „Včera jsme byli trochu mimo, přestože jsme nakonec byli čtvrtí. Myslím, že jsme ztráceli šest desetin. Teď to vypadá velmi dobře,“ řekl Herta.

V první desítce najdeme další tři piloty, kteří mají u jména zkratku Rko, značící, že jsou nováčky. Sedmý skončil Rosenqvist, který už má v IndyCar na kontě pole position. Ferrucci, který je díky tomu, že se mu z nováčků nejlépe povedla Indy500, na prvním místě mezi debutanty, zajel osmý čas a první desítku uzavíral O´Ward.

Po Rahalově nehodě povolila IndyCar v závěru pilotům jedno rychlé kolo. Toho využil Power a dostal se na třetí příčku před dvojici pilotů týmu Andretti Autosport, vítěze dvou pátečních tréninků Hunter-Reaye a Rossiho, který byl nejrychlejší ve třetím z pátečních měření sil.

p. jezdec tým motor čas odstup kol
1. Josef Newgarden Team Penske Chevrolet 01:42,8825   11
2. Colton Herta Harding Steinbrenner Racing Honda 01:43,1697 + 0.287 12
3. Will Power Team Penske Chevrolet 01:43,1838 + 0.301 15
4. Ryan Hunter-Reay Andretti Autosport Honda 01:43,2023 + 0.319 12
5. Alexander Rossi Andretti Autosport Honda 01:43,3341 + 0.451 10
6. Spencer Pigot Ed Carpenter Racing Chevrolet 01:43,4158 + 0.533 16
7. Felix Rosenqvist Chip Ganassi Racing Honda 01:43,5405 + 0.658 15
8. Santino Ferrucci Dale Coyne Racing Honda 01:43,6716 + 0.789 16
9. James Hinchcliffe Schmidt Peterson Motorsports Honda 01:43,7367 + 0.854 12
10. Patricio O´Ward Carlin Chevrolet 01:43,7567 + 0.874 13
11. Zach Veach Andretti Autosport Honda 01:43,7580 + 0.875 15
12. Scott Dixon Chip Ganassi Racing Honda 01:43,7962 + 0.913 14
13. Simon Pagenaud Team Penske Chevrolet 01:43,8598 + 0.977 15
14. Sébastien Bourdais Dale Coyne Racing Honda 01:43,8618 + 0.979 14
15. Marco Andretti Andretti Herta Autosport Honda 01:43,9225 + 1.040 14
16. Graham Rahal Rahal Letterman Lanigan Honda 01:43,9420 + 1.059 11
17. Ed Jones Ed Carpenter Racing Chevrolet 01:43,9487 + 1.066 15
18. Takuma Sató Rahal Letterman Lanigan Honda 01:44,0237 + 1.141 14
19. Tony Kanaan A.J.Foyt Enterprises Chevrolet 01:44,0992 + 1.216 14
20. Marcus Ericsson Schmidt Peterson Motorsports Honda 01:44,1131 + 1.230 14
21. Max Chilton Carlin Chevrolet 01:44,2225 + 1.340 14
22. Jack Harvey Meyer Shank Racing Honda 01:44,6487 + 1.766 13
23. Matheus Leist A.J.Foyt Enterprises Chevrolet 01:44,7119 + 1.829 13

Komentáře ke článku