Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Jezdci zatím marně hledají recept jak na Willa Powera

Jezdci zatím marně hledají recept jak na Willa Powera

Indy Grand Prix of Alabama – 2. trénink

Souboj o nejrychlejší čas druhého tréninku byl rozhodně napínavější, než dopoledne, ale vzešel z něj stejný vítěz – Will Power. Byť zpočátku se o vedení přetahoval se Scottem Dixonem. Ve vedení se na chvíli usadili také Marco Andretti a Tony Kanaan, ale od poloviny tréninku již Will Power na první místo nikoho nepustil.
Ryan Briscoe se na výjezdu z šesté zatáčky zastavil na trati. Přestože je to dost nepřehledné místo, snad poprvé v historii amerického motosportu při zastavení vozu na trati, kdy musel přijet vůz s mobilním startérem, nebyly vyvěšeny žluté vlajky a trénink přerušen. Ve stejné zatáčce se do vnější únikové zóny podíval také Raphael Matos, dostal hodiny, ale naštěstí se mu to stalo zrovna na místě, kde je asfalt.
Helio Castroneves, který skončil třetí, stejně jako v prvním tréninku skončil v únikové zóně, stalo se mu to při posledním kole těsně před koncem tréninku.
Dobře si vedli také Takuma Sato a Simona de Silvestro, pro které je to první trať, na které už někdy v životě jeli. Pro Sata je to také poslední trať, se kterou má alespoň nějaké zkušenosti, De Silvestro zná z juniorských Atlantics ještě trať v Long Beach, v Torontu, v Edmontonu a Mid-Ohio Sports Car Course. Přesto, že De Silvestro skončila až patnáctá, tak většinu tréninku se pohybovala na vyšších příčkách, včetně první pětky. Hůř na tom byla Danica Patrick, která se prakticky celý trénink nacházela na předposlední pozici před Milkou Duno, ale alespoň částečně si zachránila čest, když v posledním kole poskočila na 19. příčku.
p.
 Jezdec  Tým
Čas
Odstup
1.
 W.Power  Team Penske
1:11.1856
 
2.
 T.Kanaan  Andretti Autosport
1:11.3011
+ 0.115
3.
 H.Castroneves  Team Penske
1:11.3697
+ 0.184
4.
 S.Dixon  Target Chip Ganassi Racing
1:11.4243
+ 0.238
5.
 M.Andretti  Andretti Autosport
1:11.5446
+ 0.359
6.
 T.Sato  KV Racing Technology
1:11.5818
+ 0.396
7.
 R.Briscoe  Team Penske
1:11.6080
+ 0.422
8.
 H.Mutoh  Newman/Haas/Lanigan Racing
1:11.6658
+ 0.480
9.
 M.Conway  Dreyer & Reinbold Racing
1:11.7169
+ 0.531
10.
 D.Franchitti  Target Chip Ganassi Racing
1:11.7740
+ 0.588
11.
 R.Hunter-Reay  Andretti Autosport
1:11.8234
+ 0.637
12.
 J.Wilson  Dreyer & Reinbold Racing
1:11.9248
+ 0.739
13.
 A.Lloyd  Dale Coyne Racing
1:12.1157
+ 0.930
14.
 A.Tagliani  FAZZT Race Team
1:12.1312
+ 0.945
15.
 S.de Silvestro  HVM Racing
1:12.1516
+ 0.966
16.
 R.Matos  Luczo Dragon de Ferran
1:12.1585
+ 0.973
17.
 D.Wheldon  Panther Racing
1:12.3549
+ 1.169
18.
 G.Rahal  Sarah Fisher Racing
1:12.4356
+ 1.250
19.
 D.Patrick  Andretti Autosport
1:12.4720
+ 1.286
20.
 M.Moraes  KV Racing Technology
1:12.5084
+ 1.322
21.
 E.Viso  KV Racing Technology
1:12.5425
+ 1.357
22.
 V.Meira  A.J.Foyt Enterprises
1:12.6025
+ 1.417
23.
 M.Romancini  Conquest Racing
1:12.6651
+ 1.479
24.
 B.Baguette  Conquest Racing
1:12.7445
+ 1.559
25.
 M.Duno  Dale Coyne Racing
1:16.0652
+ 4.879