Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

IndyCar získá v následujících týdnech významného sponzora

IndyCar získá v následujících týdnech významného sponzora

Dvě další sponzorské smlouvy navíc byly podepsány v nedávné době

Představitelé Indy Racing League naznačili, že v následujících dvou týdnech bude oznámen příchod významného sponzora do IZOD IndyCar Series! Deník Indiana Business Journal přišel s touto informací, kterou má od obchodního ředitele IRL Terryho Angstadta.
„Bude to v kategorii „exkluzivní s ohromným zapojením“. Bude to v míře propagace soupeřit s naším titulárním sponzorem IZOD. A to je velmi vzrušující,“ říká Angstadt, který odmítl byť jen naznačit, z jaké branže nový sponzor má být, že prý by bylo fanouškům okamžitě jasné, o koho jde.
Ale jedna možnost se přímo nabízí. Z NASCAR byl v podstatě vyhnán telekomunikační koncern Verizon Wireless. Protože jeho přímý konkurent Sprint je titulárním sponzorem hlavního šampionátu NASCAR Sprint Cup, nemůže být logo ani nápis „Verizon“ na vozech, které sponzoroval, proto Verizon NASCAR pomalu opouští. Tým Rogera Penskeho, jehož pilota Willa Powera Verizon sponzoruje, naznačil, že se společnost chce více angažovat v IZOD IndyCar Series.
Míra propagace, kterou v letošní sezóně IndyCar poskytl IZOD byla přímo úchvatná. IZOD zaplatil za billboardy, reklamy na IndyCar v amerických médiích, během závodních víkendů pořádal autogramiády jezdců v obchodních domech Macy´s a v Long Beach rozjel ohromnou show přímo na Hollywoodském chodníku slávy.
„IZOD byl extrémně aktivní v předvádění značky IndyCar masovému publiku,“ říká pro ibj.com Zak Brown z marketingové agentury Just Marketing International. „Oni dali miliony dolarů do marketingu IndyCar, což je přesně to, co série potřebovala. Neslyšel jsem nic o nové dohodě, ale jestli to bude společně s Izod tak je to určitě dobrá zpráva, zvlášť v tomto ekonomickém prostředí.“
Verizon, nebo někdo jiný, ale nebude jedinou posilou mezi sponzory IZOD IndyCar Series. V letošním roce IndyCar získala dva významné partnery.
Prvním je dodavatel paliv Sunoco, se kterým byla podepsána smlouva před závodem v Ohiu. Sunoco se stale od příští sezóny oficiálním dodavatelem paliva. Také bude „oficiálním maloobchodem“, protože provozování malých supermarketů je další aktivitou společnosti. Na dodávání etanolu bude spolupracovat s brazilskou asociací podnikatelů s cukrovou třtinou UNICA.
Závod tento víkend ponese název nejnovějšího partnera Cafes de Brasil 300. Významný brazilský výrobce kávy se stal sponzorem letošního finále, ale jeho zapojení bude pokračovat i v příštím ročníku, ačkoliv se v Miami příští rok nepojede. Sice to není oficiálně potvrzeno, ale ibj.com zjistil, že IndyCar spolupráce vynese půl milionu dolarů. Cafes de Brazil získá mimo jiné 2 500 lístků na letošní finále, které bude moci rozdat svým partnerům a zákazníkům.