Vítěz posledního závodu Briscoe nejrychlejší před kvalifikací
 
						
							Grand Prix of Baltimore – 3. trénink
Nejrychlejší čas ve třetím tréninku, v prvním, který se podařilo po vyřešení problémů s přejezdem trati na cílové rovince odjet podle plánu, si připsal Ryan Briscoe. Ale výsledky tréninku hodně ovlivnilo počasí. Krátce před tréninkem trať skropil déšť a jezdci museli nasadit pneumatiky do mokra. Okruh ale během tréninku zcela oschnul a na řadu přišly i slicky. I přestože bylo zataženo a teploty zdaleka nedosahovaly ideálu, zajeli Briscoe a Conway nejrychlejší časy v historii okruhu.
V poslední fázi tréninku se pořadí měnilo doslova každou vteřinu, jak trať byla více a více suchá a jezdci zajížděli rychlá kola na slickách. Až na dvanácté místo během poslední minuty spadl Rubens Barrichello, ale jeho výkon je třeba zmínit, protože po většinu tréninku se pohyboval v první pětce. Lídr šampionátu Power zajel až patnáctý čas, ale vedl tu část tréninku, během které ještě jezdci využívali mokré pneumatiky, takže i vzhledem k výsledkům jeho stájových kolegů je možné, že Power měl vůz nastavený pro mokrý trénink, Briscoe a Castroneves pilovali set up pro sucho.
Žádný čas nezajel EJ Viso, protože rozbil nos svého monopostu v zaváděcím kole ještě na mokré trati. Do problémů se dostali také Castroneves a Hunter-Reay, oba v technické pasáži před nájezdem do boxů, kde zůstali stát na dráze. Castroneves ve stejnou chvíli, kdy přerušení tréninku vyvolal Viso. Hunter-Reay potom vyvolal vyvěšení červených vlajek. Dvakrát se do potíží dostal JR Hildebrand. Nejprve poškodil přední křídlo, ale sám dojel do boxů. A v závěru, když už vlála červená vlajka, se pokusil o agresivní průjezd šikanou na cílové rovince, nezvládl jej a vážně poškodil levou stranu svého monopostu. Tým Panther Racing bude mít teď co dělat, aby za dvě hodiny stihl vůz opravit a připravit na kvalifikaci.
| p. | Jezdec | Tým | M | Kol | Čas | Odstup | 
| 1. |  R.Briscoe | Team Penske | C | 18 | 1:19.7635 |  | 
| 2. |  M.Conway | A.J. Foyt Enterprises | H | 20 | 1:19.7646 | + 0.001 | 
| 3. |  H.Castroneves | Team Penske | C | 18 | 1:20.0197 | + 0.256 | 
| 4. |  T.Sato | Rahal Letterman Lanigan | H | 15 | 1:20.2109 | + 0.447 | 
| 5. |  S.Bourdais | Dragon Racing | C | 13 | 1:20.2666 | + 0.503 | 
| 6. |  T.Kanaan | KV Racing Technology | C | 23 | 1:20.2786 | + 0.515 | 
| 7. |  S.Pagenaud | Schmidt/Hamilton | H | 16 | 1:20.3769 | + 0.613 | 
| 8. |  R.Hunter-Reay | Andretti Autosport | C | 15 | 1:20.3935 | + 0.630 | 
| 9. |  J.Wilson | Dale Coyne Racing | H | 18 | 1:20.4313 | + 0.667 | 
| 10. |  S.Dixon | Target Chip Ganassi Racing | H | 10 | 1:20.4606 | + 0.697 | 
| 11. |  J.Jakes | Dale Coyne Racing | H | 18 | 1:20.4621 | + 0.698 | 
| 12. |  R.Barrichello | KV Racing Technology | C | 17 | 1:20.6252 | + 0.861 | 
| 13. |  J.Hinchcliffe | Andretti Autosport | C | 17 | 1:20.6356 | + 0.872 | 
| 14. |  G.Rahal | Chip Ganassi Racing | H | 9 | 1:20.6572 | + 0.893 | 
| 15. |  W.Power | Team Penske | C | 14 | 1:20.6916 | + 0.928 | 
| 16. |  C.Kimball | Chip Ganassi Racing | H | 9 | 1:21.0125 | + 1.249 | 
| 17. |  M.Andretti | Andretti Autosport | C | 21 | 1:21.0232 | + 1.259 | 
| 18. |  A.Tagliani | Team Barracuda - BHA | H | 13 | 1:21.2063 | + 1.442 | 
| 19. |  O.Servia | Dreyer & Reinbold/Panther | C | 22 | 1:21.2168 | + 1.453 | 
| 20. |  S.de Silvestro | Lotus HVM Racing | L | 21 | 1:21.3321 | + 1.568 | 
| 21. |  D.Franchitti | Target Chip Ganassi Racing | H | 10 | 1:21.8335 | + 2.070 | 
| 22. |  B.Junqueira | Sarah Fisher Hartman | H | 19 | 1:21.8953 | + 2.131 | 
| 23. |  JR Hildebrand | Panther Racing | C | 8 | 1:22.6200 | + 2.856 | 
| 24. |  E.Carpenter | Ed Carpenter Racing | C | 7 | 1:22.7740 | + 3.010 | 
| 25. |  E.Viso | KV Racing Technology | C | 0 | Žádný čas |  | 

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Víťa Boch
Víťa Boch 01.09. 2012
01.09. 2012 
				 
				 
				 
				 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					