Novinky

  • 02.04.2020 Neutral Osmnáctiletý Dán Christian Lundgaard pojede za Renault virtuální VC Vietnamu

  • 02.04.2020 Neutral Mike Hailwood, 9krát mistr světa silničních motocyklů a jezdec F1, by se dnes dožil 80 let

  • 01.04.2020 Neutral Tým Racing Point oficiálně oznámil, že se od příštího roku mění na Aston Martin

Facebook Instagram

Strollovo auto se zbláznilo a pro dva nebylo místo

Strollovo auto se zbláznilo a pro dva nebylo místo

Williams: Horší to být nemohlo

Hůř už to ani dopadnout nemohlo. Stroll na domácí trati před desítkami tisíc fanoušků neujel ani kolo. Sirotkin dojel poslední se dvěma koly ztráty. A Williams byl jediný, kdo proti loňsku ani nezrychlil…

Šéftechnik Paddy Lowe nezakrýval zklamání. Bylo mu líto hlavně Strolla, který se před svými diváky chtěl předvést alespoň jako loni, kdy získal dva body za deváté místo. Tým se rozhodl zvolit pro oba jezdce rozdílné strategie. Stroll startoval ze 16. pozice na ultraměkké směsi pneumatik, Sirotkin o místo za ním na superměkké. Oběma se podařil start a polepšili si. Jenže v páté zatáčce se Stroll srazil s Hartleyem a bylo po závodě.

Tady to ještě vypadalo dobře - Lance Stroll se protáhl mezi mclareny

Především jsem moc zklamaný kvůli fanouškům. Na mém domácím závodě mi přichystali skvělé uvítání a já jim chtěl na oplátku předvést dobrou podívanou,“ litoval Lance Stroll (nedojel). „Odstartoval jsem dobře, získal pár pozic. Udělal jsem oba mclareny, jenže když jsem je předjel, dostal jsem se do kontaktu. Pak jsem najížděl do páté zatáčky bok po boku s Brendonem. Auto se zbláznilo, já vyrovnal směr, ale pro oba tam nebylo dost místa. Sotva jsem auto srovnal, srazili jsme se. Není to ideální, ale takové je závodění. V prvním kole, kdy se jezdci dostávají těsně vedle sebe, se to prostě stává. Takhle to někdy chodí.

Sergej Sirotkin (17. místo) jel na nejtvrdší směsi. Proto měl za safety carem potíže udržet správnou teplotu. Kvůli tomu ho po restartu předjeli Ericsson a Vandoorne. Změnu měla přinést brzká zastávka, ale jaké bylo překvapení, když byl na měkčí směsi ještě pomalejší.

Start byl obzvlášť těžký, protože jsme začínali se základní směsí pneumatik, zatímco ostatní na mnohem měkčích. Přesto se mi povedlo hned po startu o několik míst postoupit. Ale kvůli zpomalovacímu autu a mimořádně špatnému zahřívání tvrdší směsi gum nebylo možné udržovat tempo. Měli jsme nejpomalejší auto dne. Navzdory problémům, které jsme měli, jsme se ze všech sil snažili závod dokončit,“ vysvětloval zklamaný Rus.

Sergej Sirotkin dojel poslední se dvěma koly ztráty

Komentáře ke článku