Coca-Cola coby titulární partner McLarenu?

Brown cosi naznačuje
Když Zak Brown přišel do Mclarenu, jako svoji prioritu uváděl sehnání titulárního partnera. Čas ubíhá a skutek utek.
Není příliš divu, protože s týmem, který se potácí v hluboké krizi, se nikomu moc spojovat nechce. Brown nicméně jako správný marketér udržuje oheň pod kotlem. „V průběhu právě skončené sezony jsme v tomto ohledu učinili znatelný pokrok. Dokud ale nebudu na sto procent přesvědčen o tom, že to klapne, nedozvíte se ode mě nic konkrétního,“ prohlásil před zástupci tisku.
Skeptici jsou toho názoru, že žádný seriózní zájemce se nerýsuje a Brown pouze blafuje. Ten se ale hájí tím, že pro stáj letos obstaral více sponzorů než konkurence. Například Coca-Colu.
Zak Brown titulárního sponzora stále nepřivedl
Malá reklama výrobce nealkoholických nápojů se na oranžových vozech objevila v poslední velké ceně v Abú Zabí. Zásadní finanční přínos to sotva přineslo, nicméně je pravdou, že přitažení legendární značky do F1 je mnohaletým snem všech účastníků šampionátu. Že by tudy vedla Brownova cestička k nehynoucí slávě?
„Tenhle kontrakt se Coca-Cole určitě vyplatil. Interakce s McLarenem a celou formulí 1 fungovala. Teď jednáme o další spolupráci. Není na světě lepší, zkušenější a renomovanější sponzor než Coca-Cola,“ vyjádřil se boss McLarenu.
Současně dodal, že je ovšem zhola nemožné, aby investor nahradil v názvu ekipy označení McLaren. V úvahu by přicházela také pouze dlouhodobá, alespoň tříletá smlouva.