I za deštivého počasí prokázal Opel svoji formu
Frentzen opět nejrychlejší, Stippler těžce havaroval.
Ve středu si malebná trať Spa-Francorschamps přichystala pro testy DTM překvapení v podobě permanentního deště. Dosažené časy korespondovaly s tím, že jezdci nedostali během devíti testovacích hodin vůbec možnost projet se po suché vozovce.
To však vůbec nezastavilo svěřence Opelu. Ti i přes obtížné podmínky, které oproti včerejšku znamenaly zpomalení více jak o čtvrt minuty na kolo, ukázali, jak moc by se mohl mýlit ten, kdo by Opel při jeho poslední sezóně v DTM odepisoval. Nejrychlejší kolo 2:29.403 si opět připsal Heinz-Harald Frentzen, který využil doby, kdy silný déšť trochu polevil. "Nejlepší kolo jsem zajel, když odpoledne na malou chvíli pršelo o něco méně," přiznal Frentzen. Zároveň však dodal, jak těžké bylo včera kroužit po tak členité trati: "Spa je za deště pro jezdce výjimečnou výzvou. Především v pasážích, kde se sjíždí z kopce, teče voda přes trať ve velkých proudech. Nebezpečí aquaplaningu je díky tomu obzvláště velké."
Své zkušenosti s okruhem v Ardénách zúročil i Jean Alesi, když zaznamenal druhý nejrychlejší čas dne se ztrátou osmi desetin sekundy. Následovali jej jezdci Opelu Marcel Fässler a Laurent Aiello. Martin Tomczyk pokračoval v testovacím programu nového modelu Audi A4 DTM. I přes potřebu vyzkoušet novou specifikaci vozu, byly paradoxně speciály Audi vidět více v garážích než na trati. Rinaldo Capello se na trať podíval až v odpoledních hodinách, jelikož mechanici pilně pracovali na autě, které v úterý vážně poškodil Tom Kristensen.
Pouhá čtyři kola stihl absolvovat nováček Frank Stippler, než jej zastavila vážná nehoda. Devětadvacetiletý Němec se dostal vinou aquaplaningu mimo trať a o svodidla zničil své Audi A4. Díky vysokým bezpečnostním standartám DTM, ne nepodobným formuli 1, vyvázl z těžké havárie pouze s lehkými pohmožděninami a řeznou ránou na paži.
Dle předpovědi by se měla pro zbývající dva dny testů snížit pravděpodobnost deště o polovinu, počasí by však mělo zůstat i nadále proměnlivé.
|
p. |
Jezdec | Vůz |
Čas |
Kol |
|
1. |
Opel Vectra GTS V8 |
2:29.403 |
57 | |
|
2. |
AMG-Mercedes C-Klasse |
2:30.242 |
50 | |
|
3. |
Opel Vectra GTS V8 |
2:30.447 |
67 | |
|
4. |
Opel Vectra GTS V8 |
2:30.450 |
40 | |
|
5. |
AMG-Mercedes C-Klasse |
2:30.916 |
50 | |
|
6. |
AMG-Mercedes C-Klasse |
2:30.928 |
59 | |
|
7. |
AMG-Mercedes C-Klasse |
2:31.093 |
49 | |
|
8. |
Opel Vectra GTS V8 |
2:31.135 |
54 | |
|
9. |
AMG-Mercedes C-Klasse |
2:31.470 |
62 | |
|
10. |
Audi A4 DTM |
2:32.206 |
27 | |
|
11. |
Audi A4 DTM |
2:32.919 |
22 | |
|
12. |
Audi A4 DTM |
2:33.168 |
18 | |
|
13. |
Audi A4 DTM |
2:36.987 |
31 | |
|
14. |
Audi A4 DTM |
2:48.410 |
4 |
Všechny časy neoficiální

Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

31.03. 2005