Bezproblémové sólo pro Lundgaarda

Hungaroring – 1. závod
Až závěr sobotního klání F3 na Hungaroringu přinesl poutavou podívanou. Předtím to spíše vypadalo, že závodníci mají v úmyslu donutit zbývající diváky na tribunách k urychlenému odchodu.
Pole position si zajistil Lundgaard a také ho bez větších problémů obhájil. Odrazil jediný vážnější útok týmového kolegy Fewtrella a postupně si vybudoval náskok, který nakonec narostl na bezmála tři sekundy.
Jake Hughes se dobrým závěrem probojoval na stupeň vítězů
Za dvojicí stáje ART se po úvodním kole seřadili Kari, Vips, Piquet, Hughes a Švarcman. Po nepovedené kvalifikaci se z hloubi druhé desítky namáhavě probíjeli vzhůru spolufavorité Armstrong a Daruvala.
Dlouhá kola se nic nedělo. O jedinou zásadnější změnu v pořadí se postaral Piquet, který odstoupil kvůli problémům s brzdami.
Teprve před polovinou jízdy zvýšil aktivitu vyhlášený rváč Vips. Jal se dorážet na Kariho, který jeho tlak zadržoval se stále většími potížemi. Zničil si při tom pneumatiky a bylo zázrakem, že až do 18. kola vše přestál bez úhony. Potom ale propadal polem jako kámen, přičemž svojí pomalostí způsoboval jednu riskantní situaci za druhou. Kolem desáté příčky vznikla kvůli němu v jednu chvíli mela, kdy snad každý předjížděl každého.
Nejlepší ze soboty - zprava Hughes, Lundgaard a Fewtrell
Opačným směrem naopak postupovali skvěle finišující Armstrong a Daruvala. Zejména prvně jmenovaný vynikal mimořádnou bojovností. Diametrálně se tím odlišoval od lídra průběžné klasifikace Švarcmana, který podal další bezkrevný výkon.
V předposledním kole vytlačil Hughes ze stupně vítězů Vipse, jehož obutí se již také zřejmě ocitlo dávno za zenitem. Vedoucí dvojice se nic z těchto událostí nedotklo a v naprosté pohodě dokroužila do cíle.
Postavení v čele startu pro zítřejší závod si osmým místem vyjel Armstrong.
p. | jezdec | tým | motor | čas | kol | body |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | ![]() |
ART Grand Prix | Mecachrome | 35:48,828 | 22 | 31 |
2. | ![]() |
ART Grand Prix | Mecachrome | 35:52,540 | 22 | 18 |
3. | ![]() |
HWA Racelab | Mecachrome | 36:02,740 | 22 | 15 |
4. | ![]() |
Hitech Grand Prix | Mecachrome | 36:05,730 | 22 | 12 |
5. | ![]() |
Prema Powerteam | Mecachrome | 36:07,621 | 22 | 10 |
6. | ![]() |
Carlin | Mecachrome | 36:09,663 | 22 | 8 |
7. | ![]() |
Hitech Grand Prix | Mecachrome | 36:10,745 | 22 | 6 |
8. | ![]() |
Prema Powerteam | Mecachrome | 36:13,051 | 22 | 4 |
9. | ![]() |
Jenzer | Mecachrome | 36:13,455 | 22 | 2 |
10. | ![]() |
Carlin | Mecachrome | 36:16,825 | 22 | 1 |
11. | ![]() |
Prema Powerteam | Mecachrome | 36:19,069 | 22 | 0 |
12. | ![]() |
Trident | Mecachrome | 36:19,172 | 22 | 0 |
13. | ![]() |
Campos | Mecachrome | 36:21,141 | 22 | 0 |
14. | ![]() |
Campos | Mecachrome | 36:21,925 | 22 | 0 |
15. | ![]() |
Trident | Mecachrome | 36:22,270 | 22 | 0 |
16. | ![]() |
Sauber Junior Team | Mecachrome | 36:22,562 | 22 | 0 |
17. | ![]() |
MP Motorsport | Mecachrome | 36:23,393 | 22 | 0 |
18. | ![]() |
MP Motorsport | Mecachrome | 36:23,542 | 22 | 0 |
19. | ![]() |
Hitech Grand Prix | Mecachrome | 36:23,825 | 22 | 0 |
20. | ![]() |
HWA Racelab | Mecachrome | 36:24,175 | 22 | 0 |
21. | ![]() |
Carlin | Mecachrome | 36:27,010 | 22 | 0 |
22. | ![]() |
Jenzer | Mecachrome | 36:29,276 | 22 | 0 |
23. | ![]() |
Sauber Junior Team | Mecachrome | 36:31,767 | 22 | 0 |
24. | ![]() |
HWA Racelab | Mecachrome | 36:38,581 | 22 | 0 |
25. | ![]() |
Campos | Mecachrome | 36:40,292 | 22 | 0 |
26. | ![]() |
Jenzer | Mecachrome | 36:42,108 | 22 | 0 |
27. | ![]() |
MP Motorsport | Mecachrome | 34:50,726 | 21 | 0 |
28. | ![]() |
ART Grand Prix | Mecachrome | 31:41,730 | 19 | 0 |
![]() |
Sauber Junior Team | Mecachrome | 33:51,955 | 14 | 0 | |
![]() |
Trident | Mecachrome | 7:14,643 | 4 | 0 |