BAR si ponechá kontroverzní konstrukci palivové nádrže
Může jej to stát až dvě desetiny vteřiny na kolo.
Tým BAR Honda zůstane věrný své konstrukci palivové nádrže, jejíž nesprávné použití vedlo k diskvalifikaci týmu z Grand Prix San Marina a pozastavení startů ze dvou následujících závodů.
Ve speciálním prostoru uvnitř nádrže měl monopost BAR 007 asi 6 kg paliva, které zajišťovaly lepší přísun benzínu do palivového systému vozu, nicméně toto množství nelze počítat do celkové váhy vozu. Znamená to, že BAR musí někam přidělat 6 kg pevné zátěže, což by jej mohlo stát až dvě desetiny vteřiny na kolo.
Přesnější čísla hodlá BAR získat při zítřejších testech na Paul Ricard. Pokud se váha ukáže jako problém, bude muset Honda donutit své motory, aby dokázaly pracovat za nižšího tlaku, nebo ono množství 6 kg snížit na minimum.

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Tomáš Richtr
Tomáš Richtr 12.05. 2005
12.05. 2005 
				 
				 
				 
				 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					