BAR musí jet GP Evropy s motory z Imoly
Tak rozhodla FIA.
Po krátké absenci se na startovní rošt opět vrací potrestaný tým BAR, který dosud společně s Jordanem a Minardi nezískal v šampionátu jediný bod. Díky aféře s váhou monopostu musí britsko-americká stáj použít několik wolframových závaží, aby tentokrát vyhověla předpisům. Navíc má tým znovu použít motory z Velké ceny San Marina.
Pravidla hovoří jasně o dvou závodech pro jeden motor, avšak zbývajících devět týmů se shodlo na tom, že může BAR použít na Nürnburgringu nové agregáty. FIA to však zamítla. 
Pro tým z Brackley to znamená znatelnou nevýhodu, jelikož motory použité v Imole už zaostávají za novějšími variantami, který si stáj během závodní přestávky připravila pro nadcházející Grand Prix.
							
 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Martin Ševčík
Martin Ševčík 26.05. 2005
26.05. 2005 
				 
				 
				 
				 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
				.jpg?w=225&h=136) 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					