Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Ferrari má nového titulárního sponzora

Ferrari má nového titulárního sponzora

Odteď už Scuderia Ferrari HP.

Ferrari oznámilo uzavření velké sponzorské smlouvy s americkým technologickým gigantem HP. Kromě modrého loga, které se rozhodně neztratí na převážně červených vozech a overalech týmu z Maranella, bude HP přidáno i do jména týmu. Již tento týden nastoupí do Velké ceny Miami tým Scuderia Ferrari HP. Partnerství zahrnuje také programy Ferrari ve F1 Academy a esportu. Po celých dekádách je to poprvé, co se jméno Ferrari spojí s někým mimo tabákového byznysu.

Technologie, výkony a výjimečné mistrovství dělají z HP a Ferrari přirozené partnery,“ píše se v tiskové zprávě. „Obě společnosti mají dlouhou historii a uspěly ve zkoušce času. Unikátní spolupráce nám otevírá příležitost oslovit nové publikum, posílit náš růst a přinést trvalá pozitiva našim společným klientům a komunitám.

Společnost HP je předním výrobcem osobních počítačů, tiskáren a jejich příslušenství a podniká také v oblasti služeb 3D tisku. Svými výrobky přirozeně Ferrari dobře zásobí. Toto partnerství nemá nic společného se spoločností Hewlett Packard Enterprise, která podniká v oblasti cloudu a síťových řešení a je partnerem týmu Mercedes. Od roku 2015 se jedná o dvě oddělené entity.

Fanoušci Ferrari by se také měli připravit na to, že v Miami barvou Ferrari nebude červená, alespoň tedy ne na jezdeckých overalech. Ve spolupráci se sponzorem Puma se Ferrari jednorázově vrátí k azurově modré, která má místo v jeho dávnější historii, aby společně zpropagovali novou limitovanou edici oblečení.

Ferrari si v Miami zavzpomíná na staré časy, nejspíše už i s logem HP. Foto: Ferrari

Zdroj: motorsport, úvodní foto: Ferrari