Norris nejrychlejší, nehody Russella a Lawsona

VC Singapuru - 2. trénink
Odpolední trénink na okruhu Marina Bay přinesl spoustu dramatických momentů a ukázal, že kvalifikace v Singapuru může být velmi vyrovnaná. Jezdci se po vyvěšení zelené vlajky okamžitě vydali na trať – podmínky už totiž přesně odpovídaly těm, které čekají v sobotu večer.
Po úvodní čtvrthodině se na čele objevil Lando Norris a McLaren dokázal držet rychlé tempo i v dalších fázích. Krátce nato ale havaroval George Russell, poškodil přední křídlo i zavěšení a komisaři museli vyvěsit červenou vlajku.
Po restartu se do vedení posunul Lewis Hamilton, jeho čas však brzy překonal Esteban Ocon. Francouzský jezdec Alpine tak potvrdil solidní formu svého týmu. Ani to ale nebylo poslední přerušení – Liam Lawson měl technické problémy a monopost odstavil přímo u vjezdu do boxové uličky, což znamenalo druhou červenou vlajku.
Tato situace může přidělat práci týmu Visa Cash App RB. Lawsonův vůz bude potřeba kompletně zkontrolovat a opravit, přičemž VCARB už jednou v této sezoně využili výjimku z nočního „curfew“. Pokud se mechanikům nepodaří auto připravit včas do soboty, stanou se jediným týmem, který musel toto pravidlo využít.
Kromě toho byl k vidění i menší incident v boxech. Norris se při výjezdu z garáže dostal do lehkého kontaktu s Charlesem Leclercem. Naštěstí šlo jen o kosmetický střet bez větších následků.
Trénink nakonec zůstal v režii McLarenu, který s Norrisem na špici potvrdil dobrou rychlost na singapurských ulicích. Překvapit ale může i Alpine, zatímco Mercedes bude muset řešit Russellovu havárii a ztracený čas.
p. | jezdec | tým | motor | čas | odstup | kol |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:30,714 | 19 | |
2. | ![]() |
![]() |
Red Bull PT | 1:30,846 | + 0.132 | 19 |
3. | ![]() |
![]() |
Red Bull PT | 1:30,857 | + 0.143 | 19 |
4. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:30,877 | + 0.163 | 19 |
5. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:31,197 | + 0.483 | 18 |
6. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:31,222 | + 0.508 | 18 |
7. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:31,298 | + 0.584 | 19 |
8. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:31,299 | + 0.585 | 20 |
9. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:31,466 | + 0.752 | 18 |
10. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:31,491 | + 0.777 | 17 |
11. | ![]() |
![]() |
Red Bull PT | 1:31,708 | + 0.994 | 18 |
12. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:31,711 | + 0.997 | 18 |
13. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:32,060 | + 1.346 | 19 |
14. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:32,069 | + 1.355 | 19 |
15. | ![]() |
![]() |
Ferrari | 1:32,319 | + 1.605 | 19 |
16. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:32,458 | + 1.744 | 20 |
17. | ![]() |
![]() |
Red Bull PT | 1:32,645 | + 1.931 | 10 |
18. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:32,719 | + 2.005 | 18 |
19. | ![]() |
![]() |
Renault | 1:33,139 | + 2.425 | 20 |
20. | ![]() |
![]() |
Mercedes | 1:33,231 | + 2.517 | 6 |
Zdroj: vlastní reportáž redakce, úvodní foto: Pirelli