Novinky

  • 09.05.2024 Bad Z FIA odchází generální ředitelka, Natalie Robynová

  • 09.05.2024 Neutral Americký kongres vyšetřuje, proč Liberty odmítla Andrettiho

  • 03.05.2024 Good David Sanchez je technickým ředitelem Alpinu

Facebook Instagram

Jezdci A1 GP o Masarykově okruhu v Brně

Jezdci A1 GP o Masarykově okruhu v Brně

"Trať v Brně se mi moc libí, ale v tréninku nám moc nepadla."

"Okruh je docela hrbolatý," postěžoval si hrdina úvodního závodu na Zandvoortu Nico Hülkenberg na adresu Masarykova okruhu. To mu ovšem nezabránilo v tom, aby druhý trénink, ve kterém jezdí všichni, vyhrál.

Brněnský okruh je známý svou technickou náročností, jezdci si jej buď velmi oblíbí, nebo jej nenávidí.

"Jízdu na tomto okruhu si opravdu užívám," prozradil John O´Hara z týmu Irska, který si ale postěžoval na nedostatečnou rychlost při průjezdu zatáčkami. "Auto je nedotáčivé a to má na rychlost v zatáčkách vliv."

"Ta je tady důležitá, protože je tu dost dlouhých zatáček s konstantním poloměrem a také 90° zatáček," doplnil jej kolega Michael Devaney.

"Trať v Brně se mi moc libí, ale bohužel v tréninku nám moc nepadla," posteskl si týmový kolega navrátilce do kanadského týmu Seana McIntoshe, James Hinchcliffe.

Alex Khateeb z Libanonu si trať v Brně také pochvaloval: "Je to na ježdění skvělá trať. Je kopcovitá, dlouhá a má hodně zatáček. Krásně plyne, takže je to požitek."

"Je to zajímavá trať," doplnil týmový kolega Graham Rahal. "Obzvlášť zadní sekce mě dost baví."

Pro pilota týmu Jižní Afriky Adriana Zaugga je to v Brně premiéra: "Povrch trati je poměrně drsný, je potřeba zajet rychlé kolo brzy, pak se přilnavost sníží."

Samozřejmě, Tomáš Enge je spokojen s tím, že se může ukázat před domácím publikem.

"Jsem hrozně šťastný," řekl Enge. "Škoda, že jsem v Zandvoortu nemohl startovat, ale to v Brně nebude nevýhoda. Musíme najít dobré nastavení a přilnavost pro středně rychlé zatáčky."