Jepičí život nadějného partnerství McLarenu s Hondou
 
						
							Od ambice vyhrávat v první sezoně až po poslední ultimátum
Webová stránka Sky Sports se po oficiálním oznámení rozpadu partnerství McLarenu s Hondou přehrabala archivem a poskládala části rozhovorů s nejdůležitějšími lidmi obou společností tak, abychom mohli pozorovat postupnou změnu ambicí, nálady i vzájemných vztahů. Z dlouhého seznamu vybíráme ty nejzajímavější. 
Jasuhisa Araj (bývalý sportovní ředitel Hondy), září 2014: "Jsem si jist, že se dostaneme na úroveň Mercedesu. Skutečně věřím, že příští rok budeme vyhrávat závody." 
Ron Dennis (bývalý generální ředitel McLaren Group), říjen 2014: "Je to úžasné. Ten motor je klenot. Již se dostali dál, než původně zamýšleli. Motor bude nepochybně konkurenceschopný." 
Éric Boullier (závodní ředitel McLarenu), listopad 2014: "Potenciál je obrovský. Honda je obrovsky odhodlaná, máme velmi dobrou strategii přípravy, vše je na dobré cestě. Abyste vyhráli šampionát, musíte být továrním týmem." 
Fernando Alonso (jezdec), prosinec 2014: "Máme čas, máme víru a máme potřebné zdroje. Ať se legenda vrátí!"
Jenson Button (bývalý jezdec), únor 2015: "V prvním závodě nebudeme mít vítězný vůz, ale můžeme být vítězi posledního závodu. Nepřipravujeme se na další slabou sezónu. Pokaždé, když usednu do vozu, mám z něj dobrý pocit."
Ron Dennis, březen 2015: "Pokud máte za cíl zisk titulu, musíte mít na své straně silného OEM (výrobce) s technologií a schopnostmi pro zhotovení vítězného motoru. Honda je má, to už vícekrát dokázala. Může to trvat déle, než bychom chtěli, ale už jsme na cestě a brzy k tomu dojdeme." 
Ron Dennis, červenec 2015: "Ani Honda, ani my jsme nevěděli, že to bude tak náročná výzva. Ale začínali s čistým listem papíru a to neplatí pouze pro motor, ale i pro zcela nové oddělení výzkumu a vývoje." 
Fernando Alonso, září 2015: "Nikdo by neměl pochybovat, že mám s McLarenem kontrakt na tři roky a svou kariéru v F1 ukončím v tomto týmu a snad i řadou vítězství."
Fernando Alonso, květen 2016: "Budeme to my, kdo ukončí dominanci Mercedesu? To se nedá předvídat, ale je to dost možné. Red Bull nemá motorového partnera, což je v současné F1 velká nevýhoda, a Ferrari bude vždy konkurenceschopné, ale asi mu bude vždy chybět poslední kousek do skládačky." 
Jusuke Hasegawa (šéf programu Hondy v F1), květen 2016: "Ne všechny problémy McLarenu způsobuje pohonná jednotka. Všechny strany se musejí zlepšit, pokud chceme příští rok vyhrát šampionát. Máme plán, jak v roce 2017 vyzvat Mercedes. Pracujeme na dobrém voze, aby Alonso mohl vyhrávat." 
Fernando Alonso, květen 2016: "V tomto týmu jsem šťastný, protože vidím odhodlání a vím, že tento projekt bude vítězný. Nevím kdy, ale partnerství McLarenu a Hondy jednoho dne zvítězí."
Éric Boullier, únor 2017: "V továrně všichni věří, že se to konečně zlomí." 
Zak Brown (výkonný ředitel McLarenu), březen 2017: "Máme dlouhodobý kontrakt. Už jsme s nimi vyhráli hodně titulů, mají správné lidi, my máme správné lidi, takže současné problémy jistě překonáme." 
Zak Brown, květen 2017: "Momentálně se držíme plánu, podle kterého bude v našem voze i příští rok motor Honda." 
Mansour Ojeh (spoluvlastník McLarenu), červen 2017: “Takhle slabí jsme ještě nebyli. Měli jsme jeden otřesný rok s Peugeotem, ale Honda totálně podcenila náročnost svého úkolu.”
Zak Brown, srpen 2017: "Fernando této pohonné jednotce moc nevěří, takže ho musíme rychle přesvědčit, přesněji Honda ho musí přesvědčit, že ji dokáže rychle zlepšovat." 
Zak Brown, září 2017: "Kombinace různých faktorů zapříčinila, že se naše partnerství nerozvinulo tak, jak jsme doufali. Ne proto, že by se Honda nebo McLaren málo snažily, ale nastal čas pohnout se dál.”

 Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo
							Filip Salač se v neděli 2. listopadu ve 13 hodin zúčastní besedy na Racing Expo Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku
							Sainz potrestán ztrátou 5 míst na startu v Mexiku

 Róbert Randuška
Róbert Randuška 25.09. 2017
25.09. 2017 
  
  
  
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						 
						.jpg?w=350&h=200) 
						.jpg?w=350&h=200) 
						 
						 
						 
						 
						 
					